Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 Kan noen fortelle meg hvordan man kommer inn som forpleinings operatør i oljebransjen? Det jeg vet er at det er spesielle catringbedrifter som formidler jobber ut på feltet, problemet er at jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg, har ikke navn på noen sånne bedrifter. Takknemlig for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abr@xas Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg vet at ISS-catering er noe offshore. Offshore Supply & Catering AS kan du kanskje også forhøre deg hos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #3 Del Skrevet 23. april 2006 Trinity international. Skottsk firma med avd. i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #4 Del Skrevet 23. april 2006 Du må kunna skriva Nordsjøen riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #5 Del Skrevet 24. april 2006 Du må kunna skriva Nordsjøen riktig. ← Ja da er vel toget gått når jeg bommet så stygt Regnet med at dette var et seriøst forum som kunne gi ordentlig svar på spørsmål man stiller, å ikke bli "hengt" for en manglende d !!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #6 Del Skrevet 24. april 2006 Ja da er vel toget gått når jeg bommet så stygt Regnet med at dette var et seriøst forum som kunne gi ordentlig svar på spørsmål man stiller, å ikke bli "hengt" for en manglende d !!!!!!!!!!! ← Ta kontakt med a-etat, de har alle adressene. du må ha en del kursing før du i det heletatt blir vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #7 Del Skrevet 24. april 2006 Trinity international. Skottsk firma med avd. i norge. ← og hvor operere de hen? på Norsk sektor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #8 Del Skrevet 25. april 2006 Ja. Svigerfar er direktør her i Norge....Egen avd. her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #9 Del Skrevet 25. april 2006 Ja. Svigerfar er direktør her i Norge....Egen avd. her. ← Hvor ligger hovedkontoret i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #10 Del Skrevet 25. april 2006 Kan noen fortelle meg hvordan man kommer inn som forpleinings operatør i oljebransjen? Det jeg vet er at det er spesielle catringbedrifter som formidler jobber ut på feltet, problemet er at jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg, har ikke navn på noen sånne bedrifter. Takknemlig for svar ← Mange av offshorefirmaene i Norge har ikke egen catering,men leier inn fra eks eurest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #11 Del Skrevet 25. april 2006 Ja. Svigerfar er direktør her i Norge....Egen avd. her. ← Jøss, dævendøtte, er det deg?! Lenge siden sist, vi må ta en prat snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #12 Del Skrevet 25. april 2006 Jøss, dævendøtte, er det deg?! Lenge siden sist, vi må ta en prat snart! ← Til opplysning. Direktøren er en dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #13 Del Skrevet 26. april 2006 Hvor gamle er dere egentlig? Jøssenavn sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå