Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 Hvis en jobb har søknadsfrist 30.april, som i år er på en søndag, hva blir den reelle søknadsfristen? Mandagen er jo 1.mai, som også er en fridag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shoegal i.i. Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg tipper 2. mai. Men jeg ville nok kanskje ringt dersom fristen er avgjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. april 2006 #3 Del Skrevet 24. april 2006 2. mai eller senere... Kommer det inn 179 søknader er det kanskje ikke sikkert de tar med de som kom etter helga, kommer det 5-6 søknader tar de garantert med de som kommer 3. eller 4. mai også... Men du har jo fortsatt god tid på deg til å få sendt den i tide, det er alltid positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 24. april 2006 #4 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg hadde nok tolket det som 30. april og ikke en dag lenger. Vet at mange er strenge på akkurat tiden. Er det nok mange søkere så kan de arrogant kaste de søknadene som kom etter 30. april i søpla. Kjenner til et eksempel selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #5 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg hadde nok tolket det som 30. april og ikke en dag lenger. Vet at mange er strenge på akkurat tiden. Er det nok mange søkere så kan de arrogant kaste de søknadene som kom etter 30. april i søpla. Kjenner til et eksempel selv. ← Men det er som sagt på en søndag, og dagen etter er 1. mai. Og de antar at det blir færre søkere enn ledige stillinger....Jeg kommer nok til å levere på fredag, for jeg har vært flink i dag, men sånn i tilfelle er det greit å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bububu Skrevet 24. april 2006 #6 Del Skrevet 24. april 2006 Er det offentlig er det nok en regel om første virkedag etter fristen, er det privat gjør de som de vil! Og jeg kjenner også til tilfeller hvor de som nevnt over her har kastet søknader som kommer etter fristen rett i søpla, så ville ikke tatt noen sjanse på det om jeg var deg. Send den inn snarest mulig, er en bra tommelfingerregel når det gjelder jobbsøking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #7 Del Skrevet 25. april 2006 Er det offentlig er det nok en regel om første virkedag etter fristen, er det privat gjør de som de vil! Og jeg kjenner også til tilfeller hvor de som nevnt over her har kastet søknader som kommer etter fristen rett i søpla, så ville ikke tatt noen sjanse på det om jeg var deg. Send den inn snarest mulig, er en bra tommelfingerregel når det gjelder jobbsøking! ← Det er offentlig, men ikke en vanlig jobb. Jeg må levere en prosjektbeskrivelse for et forskningsprosjekt, og da teller hver dag ekstra. I tillegg er jeg blitt bedt om å søke. Men jeg tror jeg klarer å bli ferdig i god tid innen fristen. Eller rettere sagt: Jeg må, for jeg har andre ting jeg også må få gjort så fort som .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 25. april 2006 #8 Del Skrevet 25. april 2006 Ja det tar tid det, uansett lykke til. :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #9 Del Skrevet 25. april 2006 30.april er siste dagen i april, og jeg hadde tolket det som at de vil ha søknaden innen april. Ikke sikkert de har tenkt på at det var en søndag. Hva er problemet med å sende den et par dager før fristen?? Da er du hvertfall sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abr@xas Skrevet 25. april 2006 #10 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg hadde da levert på fredagen, for å være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå