Cassandra Skrevet 28. november 2002 #1 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg ønsker deg en kjempe god dag, Koldbruna!! Jeg håper at du får en fiiiiiiiiiin pakke eller to... Og masse gode kaker, ikke minst! Kjempe stor klem fra Cassandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. november 2002 #2 Del Skrevet 28. november 2002 Gratulerer masse fra meg også.....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. november 2002 #3 Del Skrevet 28. november 2002 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. november 2002 #4 Del Skrevet 28. november 2002 :D Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag, Koldbruna! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 28. november 2002 #5 Del Skrevet 28. november 2002 Huuurra for deg som fylllller ditt ååår Ja, deg vil vi gratuuuuullllllllleeeeeeeere Allle i ring omkriiiing deg vi ståår og se nå vil vi marsjere. Bukke, nikke, neie, snu ååååååååååss i kring ønske deeeeeeeg su hjerte alle gooooooode ting og si meg så hva vil du meeeere GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2002 #6 Del Skrevet 28. november 2002 Gratulerer så mye med dagen! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 28. november 2002 #7 Del Skrevet 28. november 2002 Grrrratulerer med dagen Koldbruna Håper du får en riktig hyggelig dag! Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. november 2002 #8 Del Skrevet 28. november 2002 Gratulerer såååå masse med dagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 28. november 2002 #9 Del Skrevet 28. november 2002 GRATULERER :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. november 2002 #10 Del Skrevet 28. november 2002 En bursdagsklem er på sin plass! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 1. desember 2002 #11 Del Skrevet 1. desember 2002 Tusen takk alle sammen.....Blir rørt til tårer jeg :cry: Har feiret med kaker og middag sammen med familien min Klem fra koldbruna 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 6. desember 2002 #12 Del Skrevet 6. desember 2002 Nå er det så lenge siden bursdagen din, så jeg tør bare hviske Gratulerer med overstått! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå