Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella


Knurr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei mennesker! Har vært litt å Konkurrenten må jeg innrømme. Men mest har jeg vært vekk fordi Anna er død igjen, helt død denne gangen.

Nigo! Boka di står i hylla og lurer på om du vil ha kake i påsken?

Oppdatering:

Mmmm... Mye pensum. Mye tørt. Anatomi er spennende, ellers lite som egentlig er nytt. Godt å få det formulert og vitenskapliggjort, dog. Utover det er jeg litt bartender i skolecafeen, har det veldig gøy på studenthjemmet (hvor det også er bar) og omgir meg med overraskende mange hyggelige mennesker. I Danmark er det deilig vår (bortsett fra i dag, med 6 grader og regn), og neste stopp er kirurgisk avdeling hvor jeg skal ha praksis i mai og juni. Første innleverte prosjekt ble godkjent på flekken, så da er første moduls karaktersetting overstått. Snart påske nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

*gir ikke opp, selv om påsken er by-gones*

:klem:

PS. Og få deg en ny PC da! Jeg skjønner at det er tungt og trist å innse at Anna er for evig borte, men jeg kan evt tilby støttegruppe over internett!

Støttegruppe over internett :klø: ? For død laptop? Er ikke det litt upraktisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

  • 12 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Cata skrev (7 timer siden):

"Oldis" melder seg :hallo:

🥳

Kjapp oppdatering! Ny utdannelse, ny karriere, blitt gift, kjøpt hus. 35 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knurr skrev (16 timer siden):

🥳

Kjapp oppdatering! Ny utdannelse, ny karriere, blitt gift, kjøpt hus. 35 😵

Det var den korteste kortversjon ever. Gratulerer, gratulerer, gratulerer, gratulerer og ....allerede????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (På 12.1.2021 den 16.16):

Det var den korteste kortversjon ever. Gratulerer, gratulerer, gratulerer, gratulerer og ....allerede????

Hvor gammel var du da vi møttes i 2006? For jeg tenker at du ikke har blitt eldre i mellomtiden?

Og takk! Nå bygger vi om! Altså huset. Veldig moro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knurr skrev (12 minutter siden):

Hvor gammel var du da vi møttes i 2006? For jeg tenker at du ikke har blitt eldre i mellomtiden?

Det var da et...slemt spørsmål. Hmm, jeg hadde så og si akkurat skrensa 40 hvis min indre kalkulator stemmer. Og SELVFØLGELIG har jeg ikke blitt eldre :fnise: . Tyngdekraft og ...øøøøh.....tørr luft (???) har sikkert gjort sitt men inni er jeg fremdeles 27. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...