Spirito Skrevet 21. april 2006 #21 Del Skrevet 21. april 2006 jeg ville ALDRI gått på noroff, it-akademiet e.l. takke meg til offentlige høgskoler/universitet. ← Helt enig. Jeg fikk en fryktelig dyr erfaring med privatskoler. Det kostet meg godt over 300.000, men np vet jeg ihvertfall hva ungene mine ikke får lov til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. april 2006 #22 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg går på privat høgskole for andre gang og er strålende fornøyd! Mye bedre kvalitet på foreleserne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 21. april 2006 #23 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg gikk på MI i to år og var/er kjempefornøyd med undervisningen der, topp lærere og opplegget var veldig bra. Men det varierer veldig fra skole til skole og linje til linje. Har venner som har gått på samme skole men annen linje som er kjempemisfornøyd og venner som har gått på en annen avdeling men samme linje som meg, som og er misfornøyd. Det er veldig opp til hvilke lærere man får. Jeg brukte de to årene på MI som innføring i fagområdet mitt (interiør) og søkte meg deretter til utlandet for å ta en bachelor. Uten de to årene hadde jeg ikke kommet inn på universitetet jeg går på (jeg hadde ikke tegning, form og farge på vgs), så for min del så var det verdt både pengene og tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. april 2006 #24 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Må bare si at det samme skjedde meg når jeg skulle gå på Norges kreative fagskole (tidligere MI =merkantilt institutt) i tr.heim. Dette er altså også en råådyr privatskole. Fikk vite ca 1 uke før skolen skulle begynne at det ikke ble noe av pga for få hadde meldt seg på. Jeg hadde allerede fått hybel og alt. Jævlig irriterende og uprofesjonelt! Og hvorfor kan de ikke starte opp en klasse med en 12stk? det er jo passe klassestørrelse!!! Endret 23. april 2006 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 23. april 2006 #25 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg er generelt skeptisk til privatskoler i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #26 Del Skrevet 23. april 2006 Helt enig. Jeg fikk en fryktelig dyr erfaring med privatskoler. Det kostet meg godt over 300.000, men np vet jeg ihvertfall hva ungene mine ikke får lov til. ← Mhm, samme her. Sitter med et svindyrt lån og ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 23. april 2006 #27 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg går på privat høgskole for andre gang og er strålende fornøyd! Mye bedre kvalitet på foreleserne! ← Regner med du mener på ditt kurs og ikke generelt? I motsatt fall er jeg sterkt uenig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå