Gå til innhold

noen framtid?

Gjest jenteladd

Anbefalte innlegg

Gjest jenteladd

føler at hele livet mitt er bortkastet. har alltid mistrivdes på skolen og ble mobbet og fikk dårlige karakterer i grunnskolen. videregående ble ikke så veldig mye bedre, var såvidt jeg fullførte med dårlige karakterer. jeg har problemer ja. og jeg har vært hos legen med de. han sier bare jeg må ta tak i meg selv for å komme videre i livet. telefoner å ta, folk å oppsøke. for å få jobb. kanskje utdannelse. men jeg aner ikke hva jeg vil i livet. jeg går hjemme hos foreldrene og har gjort det hele livet. har hatt problemer med rusmisbruk. jeg har ingen ambisjoner, ingenting jeg har lyst tl å studere eller jobbe med. hva gjør jeg da? jeg har angst. er såvit jeg orker kle meg og gre håret hver dag. og jeg nærmer meg 30 år gammel. mine jevnaldrende har fått seg utdannelser og har gode jobber og tjener sine egne penger og har hus og leilighet og bil. hva med meg? hva skjer med slike som meg? føler at jeg har rotet bort hele livet mitt. jeg vil skjerpe meg men jeg har ikke livsgnisten, ambisjonen til det og jeg tør jo ingenting. kjenner dere andre som meg? har de klart å skjerpe seg og fått seg en framtid? jeg har lyst på en jobb og tjene penger men jeg vet ikke hva slags jobb for det er ingenting jeg har lyst til. yrkestester har jeg tatt men jeg har heller ikke talent. jeg gjorde det dårlig i alle fag på skolen. legen foreslo ssri men det fikk være opp til meg selv om jeg ville teste det sa han. tror dere jeg vil få livsgnist da? vil jeg begynne å interessere meg for noe som helst? føler alle ser ned på meg. foreldrene mine skammer seg når deres venner/arbeidskolleger spør om meg. og får høre at jeg bare går hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...