AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Vil bare si at jeg er i et godt forhold med en flott mann, er 40 pluss og tenker hver time på sex med mannen min. Vi sender pirrende meldinger til hverandre gjennom hverdagen, flørter og koser når vi endelig sees etter jobb, og har sex enten på sofaen eller i sengen kveld/morgen. Ikke alle kvinner misliker sex eller mannen sin. Ikke alle kvinner misliker å utføre oralsex på mannen sin. Ikke alle menn er griser. Ikke alle forhold dør og går til helvete fordi man har barn, uansett alder. Vi har tenåringer. Men vi har sex hver dag uansett. Vi bytter på å kjøre, vi finner på kjekke ting som kjærester, vi har sex og nærhet, vi ser på serier, vi finner på kjekke ting sammen med ungdommene som turer eller brettspill, vi har en god hverdag fordi vi selv skaper en god hverdag. Til alle som lever i elendige forhold, forhold uten nærhet eller sex, eller står i samlivsbrudd. Det finnes kåte kvinner og kjekke menn der ute klar til å være en god partner ❤️ Som elsker noen kg for mye, som ikke krever hår på hodet, 22cm kuk, bleket rumpehull, super glutes, eller falske vipper og hår. Mennesker som elsker normale kropper. Normale mennesker. Normal hverdag. Vi finnes Flere som har det godt? Anonymkode: f8fda...eb1 6 11 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vil bare si at jeg er i et godt forhold med en flott mann, er 40 pluss og tenker hver time på sex med mannen min. Vi sender pirrende meldinger til hverandre gjennom hverdagen, flørter og koser når vi endelig sees etter jobb, og har sex enten på sofaen eller i sengen kveld/morgen. Ikke alle kvinner misliker sex eller mannen sin. Ikke alle kvinner misliker å utføre oralsex på mannen sin. Ikke alle menn er griser. Ikke alle forhold dør og går til helvete fordi man har barn, uansett alder. Vi har tenåringer. Men vi har sex hver dag uansett. Vi bytter på å kjøre, vi finner på kjekke ting som kjærester, vi har sex og nærhet, vi ser på serier, vi finner på kjekke ting sammen med ungdommene som turer eller brettspill, vi har en god hverdag fordi vi selv skaper en god hverdag. Til alle som lever i elendige forhold, forhold uten nærhet eller sex, eller står i samlivsbrudd. Det finnes kåte kvinner og kjekke menn der ute klar til å være en god partner ❤️ Som elsker noen kg for mye, som ikke krever hår på hodet, 22cm kuk, bleket rumpehull, super glutes, eller falske vipper og hår. Mennesker som elsker normale kropper. Normale mennesker. Normal hverdag. Vi finnes Flere som har det godt? Anonymkode: f8fda...eb1 Cool story, bro… Anonymkode: 0dd70...84b 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Har det knall. 40+. Jeg elsker pleasers og falske negler og vipper. Jeg elsker å suge, analsex og alt. Veldig fornøyd mann på 40+ som kjøper sko og bidrar til negler og annet. Vi finnes men vi er blitt misantroper med tiden. Vi er vanskelige å grave frem. Anonymkode: 2f078...95d 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har det knall. 40+. Jeg elsker pleasers og falske negler og vipper. Jeg elsker å suge, analsex og alt. Veldig fornøyd mann på 40+ som kjøper sko og bidrar til negler og annet. Vi finnes men vi er blitt misantroper med tiden. Vi er vanskelige å grave frem. Anonymkode: 2f078...95d Godt å vite ts Anonymkode: f8fda...eb1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni Norsk kvinne som ikke hater mannen sin? lol. J.R.R. Tolkien på KG jo Anonymkode: ced53...6f9 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni Er K49 og har det likt. I går fikk jeg 3 orgasmer til ulike tider. En lørdag hadde vi sex 6 ganger, og vi bor med tenåringer. Elsker det. Analsex, partnerbytte, litt lett bdsm, sexklubb og vanlig sex. Vært sammen siden 2000. Anonymkode: e8b4e...10b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #7 Skrevet 2. juni Har det veldig likt, bortsett fra at vi ikke sender meldinger til hverandre i arbeidstiden, har sex hver dag eller tenker på sex ørti ganger om dagen. Jeg er veldig takknemmelig og glad for å være i et godt og stabilt forhold med en fantastisk mann. Anonymkode: 174e7...d0a 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #8 Skrevet 2. juni Ja, jeg og mannen min (begge i tidlig 30-årene) har det sånn🫶🏼 vi har tre små barn i barnehagealder. Genuint spørsmål til dere som har eldre barn, hvordan løser dere det med sex med store barn i hus?😅 nå mens barna er små og legger seg klokken 19 er det jo ikke et problem, men hva når de blir større og legger seg samtidig som oss, huset vårt er veldig lytt😅 Anonymkode: 6d021...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #9 Skrevet 2. juni Hvordan kan dere ha sex på sofaen med tenåringer i hus? Vi har også mye sex men det foregår på soverommet stort sett alltid uansett om tenåringene er hjemme eller ikke. De få gangene de ikke er borte en helg kan han få en blowjob på sofaen, men resten av akten tar vi på soverommet Anonymkode: 8759f...468
AnonymBruker Skrevet 2. juni #10 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, jeg og mannen min (begge i tidlig 30-årene) har det sånn🫶🏼 vi har tre små barn i barnehagealder. Genuint spørsmål til dere som har eldre barn, hvordan løser dere det med sex med store barn i hus?😅 nå mens barna er små og legger seg klokken 19 er det jo ikke et problem, men hva når de blir større og legger seg samtidig som oss, huset vårt er veldig lytt😅 Anonymkode: 6d021...bc7 Bingo! Det var når ungene ble tenåringer og legger seg i 22 tiden på på fredager/helger at sexlivet vårt døde ut. Etter det er vi stort sett utslitte, så sexen blir stort sett enten lørdag eller søndag morgen. K42 Anonymkode: dc98b...9c2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Bingo! Det var når ungene ble tenåringer og legger seg i 22 tiden på på fredager/helger at sexlivet vårt døde ut. Etter det er vi stort sett utslitte, så sexen blir stort sett enten lørdag eller søndag morgen. K42 Anonymkode: dc98b...9c2 Stakkars dere, håper dere finner gnisten igjen🔥 Anonymkode: 6d021...bc7
AnonymBruker Skrevet 2. juni #12 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, jeg og mannen min (begge i tidlig 30-årene) har det sånn🫶🏼 vi har tre små barn i barnehagealder. Genuint spørsmål til dere som har eldre barn, hvordan løser dere det med sex med store barn i hus?😅 nå mens barna er små og legger seg klokken 19 er det jo ikke et problem, men hva når de blir større og legger seg samtidig som oss, huset vårt er veldig lytt😅 Anonymkode: 6d021...bc7 Det er et styr… Vi hiver oss rundt når de er på trening, låser døren etter vi har lagt oss og er musestille, drar på hytta alene, gjør det i stua mens vi lytter til trappen. Ikke så kult egentlig. Anonymkode: e8b4e...10b
AnonymBruker Skrevet 2. juni #13 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan kan dere ha sex på sofaen med tenåringer i hus? Vi har også mye sex men det foregår på soverommet stort sett alltid uansett om tenåringene er hjemme eller ikke. De få gangene de ikke er borte en helg kan han få en blowjob på sofaen, men resten av akten tar vi på soverommet Anonymkode: 8759f...468 Det kommer jo an på hva slags hus man har? Våre barn er veldig mye i annen etasje enn der sofaen er, og man hører når de beveger seg huset. Ligger da ikke nakne. Anonymkode: e8b4e...10b
Mardina Skrevet 2. juni #14 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vil bare si at jeg er i et godt forhold med en flott mann, er 40 pluss og tenker hver time på sex med mannen min. Vi sender pirrende meldinger til hverandre gjennom hverdagen, flørter og koser når vi endelig sees etter jobb, og har sex enten på sofaen eller i sengen kveld/morgen. Ikke alle kvinner misliker sex eller mannen sin. Ikke alle kvinner misliker å utføre oralsex på mannen sin. Ikke alle menn er griser. Ikke alle forhold dør og går til helvete fordi man har barn, uansett alder. Vi har tenåringer. Men vi har sex hver dag uansett. Vi bytter på å kjøre, vi finner på kjekke ting som kjærester, vi har sex og nærhet, vi ser på serier, vi finner på kjekke ting sammen med ungdommene som turer eller brettspill, vi har en god hverdag fordi vi selv skaper en god hverdag. Til alle som lever i elendige forhold, forhold uten nærhet eller sex, eller står i samlivsbrudd. Det finnes kåte kvinner og kjekke menn der ute klar til å være en god partner ❤️ Som elsker noen kg for mye, som ikke krever hår på hodet, 22cm kuk, bleket rumpehull, super glutes, eller falske vipper og hår. Mennesker som elsker normale kropper. Normale mennesker. Normal hverdag. Vi finnes Flere som har det godt? Anonymkode: f8fda...eb1 Jepp ❤️ Elsker kjæresten min 🥰 Fineste mannen som finnes ❤️ Men folk her inne liker ikke at jeg skriver om det 😄 Men jeg bryr meg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #15 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Cool story, bro… Anonymkode: 0dd70...84b Har en genser med det sitatet 😁 Anonymkode: 4eabf...c7d
Snok1 Skrevet 3. juni #17 Skrevet 3. juni Vi ble sammen som godt voksne, og det har vært som å komme hjem. Mye logistikk med særboerskap og mine og dine barn, men det har alltid vært trygghet, spenning, intimitet og nysgjerrighet som bunnsviller i forholdet. Vi holder definitivt gløden vedlike sammen, sammen med andre og hver for oss. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #18 Skrevet 3. juni Fint det, men jeg kommer til å fortsette og foretrekke fysisk attraktive sexpartnere. Har ingenting imot at andre ikke gjør det samme. Anonymkode: 90d48...38c
AnonymBruker Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni Det er de færreste kvinner som etter fylte 45 og som har vært i forhold lenger enn 10 - 15 år som er kåte. Det er det utallige studier på. Hint! Overgangsalderen Løsning, kvinner tar initiativ til å skille seg. Så til de kvinner på kvinneguiden som skal prøve å legge skylden over på menn: Når det gjelder lesbiske par som har vært sammen så lenge så har de enda sjeldnere sex og enda fler skiller lag. Anonymkode: eca61...c5a
Macro Skrevet 3. juni #20 Skrevet 3. juni Vi har sex hver dag ja, men tenker nok ikke på det hver time. Tenker litt jobb, barn, gaming, middager osv også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå