Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Har en sjef som delegerer saker og sier "denne er din". Så viser det seg etterpå at han likevel skal holde kontroll og sier "jeg må se på den når den er ferdig før du leverer den videre". Føler ikke akkurat at han stoler så veldig på meg da, nei! Der ejg jobbet tidligere delegerte sjefen og overlot ansvaret til andre. Det var mye bedre...Føler meg dårlig av å ha en slik sjef som skal "kontrollere" alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abr@xas Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Gjelder dette bare deg eller gjelder det samtlige ? Hvis det bare gjelder deg: Kanskje du kan ta det opp med sjefen din og spørre om det er noen spesiell grunn til at han må sjekke at du har gjort jobben din tilfredsstillende ? Hvs det gjelder flere, så er det vel bare å gå ut ifra at det er slik sjefen din er og ønske rå ha det. Endret 19. april 2006 av Abr@xas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #3 Del Skrevet 19. april 2006 Kanskje du kan ta det opp med sjefen din og spørre om det er noen spesiell grunn til at han må sjekke at du har gjort jobben din tilfredsstillende ? ← Vel, det kan jeg spørre ham om. Det skal nevnes at han og jeg er ganske ulike som personer, uten at det har alt å si. Jeg er redd han vil oppfatte et slikt spørsmål som et "usikkerhetssignal" fra meg. Jeg oppfatter ham som svært uklar, tvetydig, rar og lite konsekvent (han gir seg ut for å være flink og profesjonell). Jeg syne si grunnen ikke at han er det. Jeg liker ham ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #4 Del Skrevet 19. april 2006 Sånn er min sjef også. At han skal lese saken og gjerne komme med noen rettinger er greit, men når det dukker opp nye ting HVER gang fordi han ikke tør stole på sin egen beslutningsmyndighet er utrolig irriterende. Jeg blir aldri ferdig med oppgavene mine, får de stadig i retur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Per Skrevet 20. april 2006 #5 Del Skrevet 20. april 2006 Ikke bra med ledere som ikke klarer å delegere og å vise at de stoler på sine ansatte. Foreslår bytte av arbeidsplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå