Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet om mine naboer tidligere, og de er hyggelige hvis vi snakker om vær, vind og helt vanlige ting, men de ønsker alltid å vri samtalen over på:

Korrupte myndigheter, ingen er å stole på, Trump er helten, alt er lögn og bedrag, all sykdom skyldes 5G og vaksiner, covid var bare noe myndighetene fant på osv.

I dag satt jeg ute og drakk en kopp te i hagen vår, og to av naboene dukket opp. Hun ene fortalte at hun var litt sår i halsen, derfor drakk hun te med honning. 

Jeg sa humoristisk at jeg håpet hun ikke hadde fått Hantaviruset, og da sa de begge at det ikke er noe som heter Hanta eller Ebola virus, og at det er bare myndighetene som ønsker å skremme oss for å få stenge ned samfunnet igjen.

Myndighetene i Kongo har leid inn skuespillere som spiller pasienter og helsearbeidere i vernedrakt, og det samme skjedde under covid sa de.

Jeg hisset meg opp og spurte om de husker reportasjene fra byen Bergamo i Italia våren 2020, der over 9400 mennesker døde i løpet av april-juni, og at det var over 6000 flere enn de som døde vanligvis.

"Dere husker vel bildene fra Dagsrevyen der vi så lastebil etter lastebil fullstappet med lik kjøre gjennom gatene i Bergamo", men de kommenterte det ikke

Da sa hun ene at det var bare noe myndighetene iscenesatte for å kontrollere folk, og for å få folk til å vaksinere seg.

Jeg sa da at dette var så tidlig at myndighetene ikke engang hadde begynt å utvikle vaksiner, uten å få svar.

Så begynte de å snakke om at i Kina og i Australia blir både barn og voksne kledd i hvitt og plassert i små bur av myndighetene, og så dro de korrupsjonsjeger Eva Joly inne i dette, og da reiste jeg meg og sa hadet bra og gikk!

Skremmende🤐

 

Anonymkode: bb3a7...303

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi bytte naboer? Dette er jo underholdning. 🙂

Anonymkode: 98e64...dde

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kan vi bytte naboer? Dette er jo underholdning. 🙂

Anonymkode: 98e64...dde

Når jeg skrev innlegget lo jeg godt for meg selv, for det er jo så på trynet, men innimellom klarer jeg å jatte med og ikke kommentere på hva de sier.

Hun ene er veldig sint på skolemedisin og leger, men når hun feiler noe så løper hun til legen og tar imot penicillinkurer. 

Jeg spør henne hvorfor hun har fastlege og hvorfor hun tar imot antibiotika når hun er så imot skolemedisin, men da blir hun veldig unnvikende og begynner å snakke om noe annet.

Ts

Anonymkode: bb3a7...303

  • Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

jaja du gjør det ikke lettere for dem i alle fall når du eskalerer ved å nevne hamtavirus og så brøle av latter ... dårlig gjort hvis du vet at det trigger dem. hun prøvde å være hyggelig mens du bare full teiting mode 

Anonymkode: 38acd...81a

  • Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

jaja du gjør det ikke lettere for dem i alle fall når du eskalerer ved å nevne hamtavirus og så brøle av latter ... dårlig gjort hvis du vet at det trigger dem. hun prøvde å være hyggelig mens du bare full teiting mode 

Anonymkode: 38acd...81a

Hvor har jeg skrevet at jeg har brølt av latter?

Har ikke snakket med de om Hantaviruset før og det var en humoristisk kommentar.

Dette er en dame som er sint på skolemedisin, på helsevesenet og på leger, men når hun blir dårlig så løper hun til legen og tar imot antibiotika, og det kunne jeg spurte henne om hvorfor hun gjorde, men det holdt jeg meg for god til.

Ts

 

Anonymkode: bb3a7...303

  • Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke på at naboer snakker sånn sammen. Det kan jeg ikke se for meg. Men hvis dette er sant bør du sørge for å brannsikre boligen din mellom tomtene, for disse er enda dummere enn de som tror på alt de serveres. 

Anonymkode: fd32c...a97

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor liker ikke folk mangfold? 

Anonymkode: 90a53...db9

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke på at naboer snakker sånn sammen. Det kan jeg ikke se for meg. Men hvis dette er sant bør du sørge for å brannsikre boligen din mellom tomtene, for disse er enda dummere enn de som tror på alt de serveres. 

Anonymkode: fd32c...a97

Hvorfor tror du ikke på at folk snakker slik?

Vi har vært naboer i over 2 år og alle i sameiet deler hage.

Jeg er en utadvendt person som snakker med alle, og både jeg og disse to er mye ute, og de diskuterer verdensproblemer seg i mellom og ofte blander jeg meg inn og vi diskuterer til tider heftig, men nå orker jeg ikke disse syke teoriene deres.

De bor ikke vegg i vegg med meg og heller ikke i min oppgang, og tror ikke de er ondskapsfulle vog vil brenne ned blokken vi bor i.

Ts

Anonymkode: bb3a7...303

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor liker ikke folk mangfold? 

Anonymkode: 90a53...db9

Jeg liker mangfold og jeg snakker med alle uansett om de er uteliggere eller direktører, men når de kun snakker om konspirasjonsteorier, er så negative til alt og alle og mener at covid ikke tok livet av noen, for det var det KUN vaksinen som gjorde, så kan de like gjerne fornekte at Holocaust og konsentrasjonsleirene har eksistert.

Vi har aldri snakket om 2 verdenskrig og Holocaust, men skulle ikke forundre meg om de har noen teorier om det også.

Ts

Anonymkode: bb3a7...303

  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Noe av det hun sier er det nok mange som er enige i. Det er bare media (70% av journalister i Norge ville stemt på venstresiden btw) som bruker retorikk for å få det til å virke som at det ikke er så mange av oss. Forskning.no har akkurat gjort en undersøkelse, og der kom det frem at 50% av nordmenn ikke er fornøyde med innvandring (gjelder ikke arbeidsinnvandring). 84% er for remigrasjon når landene de kommer fra er trygge. Synes du det er noe som kommer frem i feks VG? Visste du også ar Trump har mye høyere oppslutning i USA enn det Støre og de fleste Europeiske ledere har i sine land? Og på hvilken måte er ikke mydnighetene korrupt? Det har jo vært sykt mange avsløringer i det siste, bla. Epstein saken, hallo! Politikerne lyger oss rett i trynet og har solgt oss til EU. AP drev med direkte løgn under valgkampen! Kunne nevnt tusen flere ting altså.. 

Anonymkode: 26524...48b

  • Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noe av det hun sier er det nok mange som er enige i. Det er bare media (70% av journalister i Norge ville stemt på venstresiden btw) som bruker retorikk for å få det til å virke som at det ikke er så mange av oss. Forskning.no har akkurat gjort en undersøkelse, og der kom det frem at 50% av nordmenn ikke er fornøyde med innvandring (gjelder ikke arbeidsinnvandring). 84% er for remigrasjon når landene de kommer fra er trygge. Synes du det er noe som kommer frem i feks VG? Visste du også ar Trump har mye høyere oppslutning i USA enn det Støre og de fleste Europeiske ledere har i sine land? Og på hvilken måte er ikke mydnighetene korrupt? Det har jo vært sykt mange avsløringer i det siste, bla. Epstein saken, hallo! Politikerne lyger oss rett i trynet og har solgt oss til EU. AP drev med direkte løgn under valgkampen! Kunne nevnt tusen flere ting altså.. 

Anonymkode: 26524...48b

Selvfølgelig har vi korrupsjon her i Norge, og Epsteinfilene har jo avslørt at flere av våre næringslivstopper og høyprofilerte politikere ikke har rent mel i posen så det er ikke det jeg er uenig med de i.

De mener at Trump er den store frelseren, at all sykdom og elendighet skyldes 5G og vaksiner, at myndighetene kontrollerer oss ved å spraye chemi trails, at det var kun på grunn av vaksinen at folk døde under covid, og at covid ikke har vært en virus i det hele tatt, og det er bare noe som myndighetene har funnet opp!

Det samme med ebola, hanta virus og covid typer virus og sykdommer.

Myndighetene vil tvangsvaksinere oss slik at vi dør, fordi de ønsker at 20% av jordens befolkning skal utslettes fordi vi er overbefolket.

Jeg har ikke tatt med alt i hovedinnlegget, men du skjønner jo tegningen.

Ts

Anonymkode: bb3a7...303

  • Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor hopper du inn i diskusjonen med begge beina og eskalerer det hele da? Det er jo ikke spesielt smart. Denne gangen var det til og med du som startet det hele. 

Anonymkode: ebc29...cd4

  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg godt, ts. Hadde gjort det samme. Helt sikkert underholdende en eller to ganger, men en går jo dritt lei sånne mennesker.

Anonymkode: 01389...218

  • Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvorfor hopper du inn i diskusjonen med begge beina og eskalerer det hele da? Det er jo ikke spesielt smart. Denne gangen var det til og med du som startet det hele. 

Anonymkode: ebc29...cd4

Nei det er ikke sånn at hvis jeg ikke sier noe så snakker de ikke om konspirasjonsteorier.

De snakker om det 90% av tiden og vrir samtalene over på det.

Ts

Anonymkode: bb3a7...303

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du gidder å svare de på det å starte en diskusjon. 

Anonymkode: b695b...955

  • Liker 1
Skrevet

Haha, for noen naboer du har :ler: Antar at de tror jorden er flat også? 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har skrevet om mine naboer tidligere, og de er hyggelige hvis vi snakker om vær, vind og helt vanlige ting, men de ønsker alltid å vri samtalen over på:

Korrupte myndigheter, ingen er å stole på, Trump er helten, alt er lögn og bedrag, all sykdom skyldes 5G og vaksiner, covid var bare noe myndighetene fant på osv.

I dag satt jeg ute og drakk en kopp te i hagen vår, og to av naboene dukket opp. Hun ene fortalte at hun var litt sår i halsen, derfor drakk hun te med honning. 

Jeg sa humoristisk at jeg håpet hun ikke hadde fått Hantaviruset, og da sa de begge at det ikke er noe som heter Hanta eller Ebola virus, og at det er bare myndighetene som ønsker å skremme oss for å få stenge ned samfunnet igjen.

Myndighetene i Kongo har leid inn skuespillere som spiller pasienter og helsearbeidere i vernedrakt, og det samme skjedde under covid sa de.

Jeg hisset meg opp og spurte om de husker reportasjene fra byen Bergamo i Italia våren 2020, der over 9400 mennesker døde i løpet av april-juni, og at det var over 6000 flere enn de som døde vanligvis.

"Dere husker vel bildene fra Dagsrevyen der vi så lastebil etter lastebil fullstappet med lik kjøre gjennom gatene i Bergamo", men de kommenterte det ikke

Da sa hun ene at det var bare noe myndighetene iscenesatte for å kontrollere folk, og for å få folk til å vaksinere seg.

Jeg sa da at dette var så tidlig at myndighetene ikke engang hadde begynt å utvikle vaksiner, uten å få svar.

Så begynte de å snakke om at i Kina og i Australia blir både barn og voksne kledd i hvitt og plassert i små bur av myndighetene, og så dro de korrupsjonsjeger Eva Joly inne i dette, og da reiste jeg meg og sa hadet bra og gikk!

Skremmende🤐

 

Anonymkode: bb3a7...303

Høres ut som svigermora til dattera mi... 

Anonymkode: 55b14...8ad

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jukkapalme skrev (32 minutter siden):

Haha, for noen naboer du har :ler: Antar at de tror jorden er flat også? 

Hun ene mener det ja

Ts

Anonymkode: bb3a7...303

  • Liker 3
Skrevet

Jeg misunner sånne personer litt. Verden høres så mye mer spennende ut, når den er flat...

  • Liker 3
Skrevet

https://www.nrk.no/ytring/frykt-ikke-korona-1.14916528

 

Professor Ørjan Olsvik👆👆👆

Jo, de blåste opp covid noe veldig.  Det som skjedde i Bargamo var mye pga antibiotikaresistens og veldig syke eldre mennesker. I Norge var det svært få innlagte i løpet av de 2 årene, tross mange smittede. 

Jeg er også veldig skeptisk til myndighetene og hvordan covid ble håndtert, men for all del så er det noen som må overdrive og gjøre en sak ut av alt. Jeg tror på noen konspirasjonsteorier selv,  om ikke alle. Jeg tror ikke på at jorda er flat, ei heller at Trump er verdens frelser.  Men jeg tror ikke han er verre enn de vi har her på berget heller.

  • Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...