AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai I forhold til utgangspunktet ditt/gamle vaner. For min del slutter jeg nå med energidrikke, øker vanninntaket og fortsetter å spise renvarer der det lar seg gjøre. Anonymkode: d2d64...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Spiser og drikker her, ellers går det fort nedover. Anonymkode: 83170...e14 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Ikke drikke alkohol, spise minimalt med karbohydrater. Kunne sikkert kuttet ned på energidrikk også, men det får bli i neste runde. Anonymkode: 18845...e51
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai 1. Drikker ikke alkohol (har for så vidt aldri gjort det heller). 2. Har sluttet å spise brød - det er unødvendig vomfyll som bare bidrar til magebesvær og økt vekt. 3. Spiser mer grønnsaker og frukt, mer rent kjøtt og mindre halvfabrikata. 4. Drikker 1-2 kopper kaffe om dagen, og styrer unna energidrikk. Anonymkode: b3a15...fda 1
Pooh Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai (endret) 1. Drikker kun vann, kaffe, og te + et par glass rødvin i uka 2. Unngår stort sett tilsatt sukker 3. Unngår ultraprosessert mat så mye som mulig Endret 26. mai av Pooh 2
Amra_ Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): I forhold til utgangspunktet ditt/gamle vaner. For min del slutter jeg nå med energidrikke, øker vanninntaket og fortsetter å spise renvarer der det lar seg gjøre. Anonymkode: d2d64...ed2 Sluttet med energidrikke og snus. Spiser mest rent kjøtt og fisk, mye grønnsaker og frukt. Prøver å spise mest mulig hjemmelaget mat. Drikker ikke alkohol, minst 2 L vann per dag. (Mer de dagene jeg trener.) 1
Kratos Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai Ingenting endret de siste ti årene. Kroppen fungerer fjell. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai Sluttet å spise så mye frukt. For mye fruktose øker fett i lever. Fikk faktisk fettlever av det. Den forsvant etter noen mnd uten frukt. Nå spiser jeg lite frukt, mdn kan nyte det i ny å ne. Ellers spiser jeg kun brød med 100% fullkorn. Grønnsaker til alt og drikker kun farris. Anonymkode: 3a715...374
Kratos Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sluttet å spise så mye frukt. For mye fruktose øker fett i lever. Fikk faktisk fettlever av det. Den forsvant etter noen mnd uten frukt. Nå spiser jeg lite frukt, mdn kan nyte det i ny å ne. Ellers spiser jeg kun brød med 100% fullkorn. Grønnsaker til alt og drikker kun farris. Anonymkode: 3a715...374 Du må jo ha levd på utelukkende frukt og ikke noe annet… 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai Spiser mer og mer økologisk, kun norsk kjøtt og holder meg langt unna alkohol, nikotin og kunstig søtning/tilsetningstoffer. Trener både styrke og kondisjon, driver med idrett i vinterhalvåret og en gang i uken er jeg på sosial sammenkomst iforbindelse med en hobby jeg har. Jeg er også klar over at huden er vårt største organ, og er derfor opptatt av hudpleie osv også. Alt vi smører oss med absorberes i kroppen. Har matlaging, baking og livsstil som hobby! Koser meg med å lese bøker og høre podcaster om temaene jeg er interessert i. Anonymkode: b2f95...b99 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2026 den 13.39): Ikke drikke alkohol, spise minimalt med karbohydrater. Kunne sikkert kuttet ned på energidrikk også, men det får bli i neste runde. Anonymkode: 18845...e51 Spiser minimalt karbohydrater, men heller drikker de? Anonymkode: 22636...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #12 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spiser minimalt karbohydrater, men heller drikker de? Anonymkode: 22636...ef9 Nei jeg drikker ikke karbohydrater heller. Anonymkode: 18845...e51
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei jeg drikker ikke karbohydrater heller. Anonymkode: 18845...e51 Hvilken energidrikk drikker du? Anonymkode: b2f95...b99
AnonymBruker Skrevet 27. mai #14 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken energidrikk drikker du? Anonymkode: b2f95...b99 Hvit Monster. Anonymkode: 18845...e51
AnonymBruker Skrevet 27. mai #15 Skrevet 27. mai Kratos skrev (12 minutter siden): Du må jo ha levd på utelukkende frukt og ikke noe annet… Mye frukt ja, over flere år. Spiste annet også, men ble nok 1 kg frukt hver dag. Heldigivs veldig lett å kutte ut. Anonymkode: 3a715...374
AnonymBruker Skrevet 27. mai #16 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye frukt ja, over flere år. Spiste annet også, men ble nok 1 kg frukt hver dag. Heldigivs veldig lett å kutte ut. Anonymkode: 3a715...374 1 kg frukt hver dag! Anonymkode: b2f95...b99 2
Kratos Skrevet 27. mai #17 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Mye frukt ja, over flere år. Spiste annet også, men ble nok 1 kg frukt hver dag. Heldigivs veldig lett å kutte ut. Anonymkode: 3a715...374 Det er jo helt absurd!😂godt du fikk kuttet det ut i tide! 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #18 Skrevet 27. mai Jeg prøver å spise mer. Og selv om jeg egentlig kunne levd på havregrøt og kanskje litt annen "frokostmat", prøver jeg å i alle fall spise en del frukt grønnsaker i tillegg. Men det kostholdet mitt er på ingen måte noe å skryte av. Anonymkode: fd202...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #19 Skrevet 27. mai Spiser grønnsaker til alt, passer på å slappe av ordentlig, sluttet å drikke alkohol. Anonymkode: 8a2d7...706
AnonymBruker Skrevet 27. mai #20 Skrevet 27. mai Sluttet å drikke brus/energidrikke med sukker. Vil kutte helt men får det ikke til. Energidrikke er kanskje 2 ganger i mnd nå. Drikker bare alkohol hvis jeg er invitert ut på noe, som er kanskje 1 gang hver 3 mnd. Begrenser godteri/snacks/kake til 1 gang i uka. Prøver å spise mindre porsjoner og sunnere. Savner ost, smør, saus, dressing, olivenolje 😩 Anonymkode: 28669...7b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå