Gå til innhold

Grus i sluk

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste når vi har dusjet har det virket tett i sluket. Det blir alt for mye vann på gulvet. Så idag tok min kjære en titt ned i sluket, og der fant han grus og en spiker! Leiligheten er bare 1 1/2 år gammelt. Hvor kommer dette fra?? Spikeren kan jo ha vært der fra begynnelen etter byggingen, men grusen?? Noen som har opplevd noe lignende? Har det gått hull i et rør kanskje, slik at grus fra bakken kommer inn??

Skrevet (endret)

Det var meg som skrev innlegget over. :-)

Endret av Cupcake
Skrevet

Nei, grus fra bakken kommer da ikke inn i sluk inni hus. Det er fall hele veien fra sluket og ut til kum eller avløpsledning. Du vet vel at vann fra sluk ikke går rett ut på bakken?

Skrevet

Glemte å spørre om vannet fra vaskemaskinen går gjennom sluket - da kan det i såfall være derfra både spikeren og grusen kommer.

Skrevet
Nei, grus fra bakken kommer da ikke inn i sluk inni hus.  Det er fall hele veien fra sluket og ut til kum eller avløpsledning.  Du vet vel at vann fra sluk ikke går rett ut på bakken?

Ja, jeg vet jo det, men tror det er brukt grus i gulvisolasjonen, med isopor oppå. Et sted må det jo komme fra. Kanskje det er rester etter at gulvet ble støpt (små betongbiter), men de skulle jo uansett ikke vært i det røret. Tror vaskemaskinen bruker samme ja, men har aldri hatt grus eller spiker i lommene på klær vi har vasket.

Skrevet
men har aldri hatt grus eller spiker i lommene på klær vi har vasket.

Dere kan vel ikke huske det da.
Skrevet (endret)

Selvfølgelig husker vi det. Lommer sjekkes alltid før klærne hives i vasken. :)

Endret av Cupcake
Skrevet

Imponert over noen som med sikkerhet vet at de aldri har glemt å sjekke ei eneste lomme en eneste gang.

Skrevet

Svært så surmaga gjest var idag da...

Det er kanskje mest sannsynlig at det har vært der siden huset var nytt da,det har kanskje begynnt å "bevege" seg så det struper sluket mer nå enn før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...