Gå til innhold

Hva har du på soverommet som du ikke kunne vist frem til andre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av annen tråd:

I et tenkt scenarie hvor du skulle vise frem leiligheten og soverommet ditt til en venn, kollega eller annet. 

Hva hadde du blitt fryktelig flau for at de så?

Anonymkode: a5f95...173

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glidekremen som står på nattbordet 

Anonymkode: f1502...d6d

Skrevet

Rotet 🤣

• Liker 14
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Har liten bod, så soverommet er blitt bod nummer to. Kjemperotete 😞 

Anonymkode: 2435d...344

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Rotet her også😂 Det har dessverre blitt ett lager av klær og rot.

og sånkaster mannen skittentøyet sitt oå gulvet🙄 og jeg plukker ikke opp etter han👍

Anonymkode: 1e5cf...990

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestemortrusene mine.

Anonymkode: f8631...916

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noenting. Litt rot ja, men ikke mer enn det jeg anser som normalt. Støv bak TV der kan jeg kanskje tenke jeg ville blitt flau hvis noen så. Tørker ukentlig, men der er det gode vekstkår for støv.

Anonymkode: af57b...334

• Hjerte 1
Skrevet

Ingenting. Rommet er rent og luftig, det er her jeg bruker 7-8 timer hver natt og sover, så dette er et rom som er prioritert!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glidemiddel, buttplugg og vibrator som ligger i nattbordsskuffen hadde jeg sørget for at ingen så, ja.

Anonymkode: b6cdb...2c0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjærringa

Anonymkode: 9b7d5...bc5

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle mine venner er kinky, eller kink vennlige. Og alle vet jeg er kinky.. Så om de spør om å få se soverommet mitt, vet de hva de spør om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sexlekene mine. Har ganske mye siden jeg holder på med bdsm og mye annet gøy.

Anonymkode: 82ded...d4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Inspirert av annen tråd:

I et tenkt scenarie hvor du skulle vise frem leiligheten og soverommet ditt til en venn, kollega eller annet. 

Hva hadde du blitt fryktelig flau for at de så?

Anonymkode: a5f95...173

Det er helt naturlig å ha sexleketøy, men jeg vil ikke at vennene, kollegaene eller megleren skal se mine 😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Amra_ skrev (3 minutter siden):

Det er helt naturlig å ha sexleketøy, men jeg vil ikke at vennene, kollegaene eller megleren skal se mine 😅

Samme. Jeg har også en bekkenbunnstrener. Det er ikke hemmelig, og jeg kan godt snakke med gode venner om det. Men det er jo veldig privat og ikke noe jeg er interessert i å vise frem. 

Anonymkode: dcd13...dd6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme. Jeg har også en bekkenbunnstrener. Det er ikke hemmelig, og jeg kan godt snakke med gode venner om det. Men det er jo veldig privat og ikke noe jeg er interessert i å vise frem. 

Anonymkode: dcd13...dd6

Nemlig. Jeg kan godt snakke om det med venner, men det er altfor personlig til at de skal se på det. Ikke at de har noen interesse av det heller da, men 😅

AnonymBruker
Skrevet

Cpap-maskinen og innholdet i medisinskapet... Jeg er ikke åpen om noen av diagnosene jeg har, orker ikke at folk skal "ta hensyn" hele tida. 

Anonymkode: 97324...e0d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

De færreste har vel ting stående fremme som de ikke vil at andre skal se? 

Anonymkode: 222e3...47a

Skrevet

Har egentlig ingenting å skjule på soverommet vårt. Veggene er malt i lune farger og veldig koselig. Har skyvedørsgarderobe i speilglass fra gulv til tak, kandelaber i krom 1,6m høyt, (låst) leketøyskap med flere hyller i, som åpnes for de som er interessert. Bøker om massasje, yonimassasje og lingammassaje står synlig i en hylle, ved siden av et stort blått-rosa egg i metall. Har ikke tv på soverommet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

passet mitt ligger der. jeg er redd for krig eller for at jeg på annet vis må flykte fort. en dame jeg hadde med hjem, stusset veldig over å se passet mitt mens hun ble tatt bakfra.

Anonymkode: 09e5b...f5a

AnonymBruker
Skrevet

Folk går igjennom vårt soverom hele tiden for å komme ut i vinterhagen. Mødrene våre er i alle skuffer og skap hele tiden så de er fullt oppdatert på sexleketøy og bondage utstyret under madrassen. Det jeg har gjemt bort og ikke vil andre skal se er attester og karakterer fra jobb og skole. Det er ikke noe spesielt å se, men det er godt gjemt.

Anonymkode: 5d958...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...