Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #1 Del Skrevet 17. mars 2002 Ja dette er et veldig dumt spørsmål,men jeg bare lurer. Når dere ble gravid kom alt sæden inn eller havna det litt på senga??? Er det vanlig at alt skal inn eller er det vanlig og søle litt. Håper dere svarer selv om det er et dumt spørsmål!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 17. mars 2002 #2 Del Skrevet 17. mars 2002 Vanligvis blir en gravid i et vanlig...... Har dere problemer med å bli gravid så anbefales det å holde beina i været og la det renne inn. Ellers er det lettere å bli gravid bakfra Kos dere 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 17. mars 2002 #3 Del Skrevet 17. mars 2002 Heisann ! Da jeg ble gravid, kan jeg huske at jeg lå litt lengre(med pute under rompa ) enn ellers. Men når jeg reiste meg opp så rant jo litt ut igjen da... Jeg tror nok ikke at alt sammen må bli der "inne" for at man skal kunne bli gravid. Kos deg som vanelig du. Lykke til!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #4 Del Skrevet 17. mars 2002 når jeg ble gravid,hadde vi vanelig stilling og jeg la ikke pute under rompa eller lå en stund så ingen ting skule rene ut,reiste meg opp alt randt ut. og ble gravid,det var moren min som skjønte jeg var gravid,for jeg var i et så rart humør,var ganske sårbar og ble fort trist. og nå er jeg og typen kjempe lykelige får vi venter den lille om 4 uker,da har jeg termin. hilsen jente på 19år fra tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #5 Del Skrevet 17. mars 2002 Takk for svar he,he dumt spørsmål,men np gjør det ikke noe om noe renner ut hi,hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #6 Del Skrevet 18. mars 2002 gjør inngen ting om noe rener ut. klem jente 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josefine Skrevet 20. mars 2002 #7 Del Skrevet 20. mars 2002 Heisann! Sæden består av to ting: sædvæske og sædceller. Det som renner ut igjen er stort sett sædvæske, mens de fleste sædcellene blir igjen inni og svømmer glade avsted... Altså, det gjør ingenting at det renner ut etterpå, det er helt normalt og hindrer ikke berfruktning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå