AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Tenker på å kjøpe Hoka 10 og leser at de har fått nye størrelser, altså at man må gå ned en halv størrelse. Stemmer det? Anonymkode: edadf...162
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Kjøpte nylig i vanlig str. Passet bra. Anonymkode: 8bf0f...291 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kjøpte nylig i vanlig str. Passet bra. Anonymkode: 8bf0f...291 Hvorfor skriver sportsbutikkene det på sine hjemmesider da? Anonymkode: edadf...162
Enot10 Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Jeg leste det samme på Sport1 sine sider. Bestilte én størrelse mindre enn vanlig med klikk og hent, men da jeg kom til butikken, var de for små. Glad jeg prøvde dem først og endte opp med vanlig størrelse 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Enot10 skrev (6 minutter siden): Jeg leste det samme på Sport1 sine sider. Bestilte én størrelse mindre enn vanlig med klikk og hent, men da jeg kom til butikken, var de for små. Glad jeg prøvde dem først og endte opp med vanlig størrelse Og i butikken så sier de jo at str ikke er endret? Jeg og endte opp med vanlig str. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor skriver sportsbutikkene det på sine hjemmesider da? Anonymkode: edadf...162 hvilke sportsbutikker skriver det? Jeg har nemlig også lest det og husker ikke hvor - så gikk inn i butikken og la det fram slik . Har 38 fra før, hva skal jeg ha nå ? 371/3? Nei, hvis jeg hadde 38 fra før skulle jeg jo ha 38. Var innom sport1 som ikke hadde str og videre til Anton sport, og begge de var enige om at jeg skulle ha samme str. merket ingen forskjell jeg. Anonymkode: 15501...282
ArneAnd Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Dette gjelder ikke alle modeller, og så vidt jeg vet er det kun noen damemodellee som har fått nye str. clifton 10 blant annet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Jeg har Clifton 10 og tok den samme størrelsen som jeg hadde i Clifton 9. Ingen problemer med størrelsen. Men mine ble kjøpt i fjor, er det nye nytt på samme modell? Anonymkode: 1cb70...984 3
Enot10 Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har Clifton 10 og tok den samme størrelsen som jeg hadde i Clifton 9. Ingen problemer med størrelsen. Men mine ble kjøpt i fjor, er det nye nytt på samme modell? Anonymkode: 1cb70...984 Samme her!
Enot10 Skrevet 23. mai #9 Skrevet 23. mai Kjøpte mine forrige uke i samme størrelse som jeg alltid har brukt. Kan ikke stemme det som står på hjemmesiden.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 22.5.2026 den 1.43): Tenker på å kjøpe Hoka 10 og leser at de har fått nye størrelser, altså at man må gå ned en halv størrelse. Stemmer det? Anonymkode: edadf...162 Jeg har lest at du må ned en halv eller én størrelse fra din vanlige Hoka størrelse. Det blir omtrent min vanlige størrelse i andre sko. Jeg kjøpte nylig Challenger 8 i str 40, og deretter Challenger 7 i str 40 2/3. De sitter helt likt. Anonymkode: 00f9d...169
AnonymBruker Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai Jeg kunne gå fra 40 2/3 til 40 på Clifton 10 Wide. De har gjort en endring på skoen. Anonymkode: baf2f...b36
Astilbe Skrevet 27. mai #12 Skrevet 27. mai Jeg måtte ha samme størrelse i 10 som tidligere modeller. Kanskje beina har blitt litt større 😆 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai ArneAnd skrev (På 23.5.2026 den 20.30): Dette gjelder ikke alle modeller, og så vidt jeg vet er det kun noen damemodellee som har fått nye str. clifton 10 blant annet. Har de sagt det i butikk? Anonymkode: 15501...282
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 24.5.2026 den 7.39): Jeg kunne gå fra 40 2/3 til 40 på Clifton 10 Wide. De har gjort en endring på skoen. Anonymkode: baf2f...b36 Kanskje det bare er wide modellen? Anonymkode: 15501...282
ArneAnd Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2026 den 13.34): Har de sagt det i butikk? Anonymkode: 15501...282 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai Jeg prøvde forøvrig også Bondi i fjor før jeg fikk for Clifton 10, samme str... 39 1/3 var det som stod på mine Clifton 9 i 2024 også. Anonymkode: 1cb70...984
AnonymBruker Skrevet 2. juni #17 Skrevet 2. juni ArneAnd skrev (På 30.5.2026 den 20.11): Dette er noe du har lest åpenbart. Jeg hadde også lest det. I butikkene jeg var i så sa de det er samme str. har de sagt i butikk til deg at str har endret seg? For meg stemte det de sier i butikken, ikke dette som står på nettsiden. Anonymkode: 15501...282
AnonymBruker Skrevet 3. juni #18 Skrevet 3. juni Ts her Kjøpte Hoka Clifton 10 i går i samme størrelse som tidigere, og de var mindre, altså kortere😯 Helt merkelig Anonymkode: edadf...162
AnonymBruker Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni Synes hoka varierer i størrelse. Jeg har bondi i 36, men turskoene i 36 virket som 35. Måtte opp til 37, og de passet bare akkurat Anonymkode: c2774...8d9
AnonymBruker Skrevet 3. juni #20 Skrevet 3. juni Anacapa 2 var mindre, måtte opp en strl der. Anonymkode: a6ddc...033
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå