Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på å kjøpe Hoka 10 og leser at de har fått nye størrelser, altså at man må gå ned en halv størrelse.

Stemmer det?

 

Anonymkode: edadf...162

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte nylig i vanlig str. Passet bra.

Anonymkode: 8bf0f...291

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kjøpte nylig i vanlig str. Passet bra.

Anonymkode: 8bf0f...291

Hvorfor skriver sportsbutikkene det på sine hjemmesider da?

Anonymkode: edadf...162

Skrevet

Jeg leste det samme på Sport1 sine sider. Bestilte én størrelse mindre enn vanlig med klikk og hent, men da jeg kom til butikken, var de for små. Glad jeg prøvde dem først og endte opp med vanlig størrelse

  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Enot10 skrev (6 minutter siden):

Jeg leste det samme på Sport1 sine sider. Bestilte én størrelse mindre enn vanlig med klikk og hent, men da jeg kom til butikken, var de for små. Glad jeg prøvde dem først og endte opp med vanlig størrelse

Og i butikken så sier de jo at str ikke er endret? Jeg og endte opp med vanlig str. 

 

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor skriver sportsbutikkene det på sine hjemmesider da?

Anonymkode: edadf...162

hvilke sportsbutikker skriver det? Jeg har nemlig også lest det og husker ikke hvor -  så gikk inn i butikken og la det fram slik . Har 38 fra før, hva skal jeg ha nå ? 371/3?   Nei, hvis jeg hadde 38 fra før skulle jeg jo ha 38.  Var innom sport1 som ikke hadde str og videre til Anton sport, og begge de var enige om at jeg skulle ha samme str.  merket ingen forskjell jeg. 

Anonymkode: 15501...282

Skrevet

Dette gjelder ikke alle modeller, og så vidt jeg vet er det kun noen damemodellee som har fått nye str. clifton 10 blant annet. 

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Clifton 10 og tok den samme størrelsen som jeg hadde i Clifton 9. Ingen problemer med størrelsen. Men mine ble kjøpt i fjor, er det nye nytt på samme modell? 

Anonymkode: 1cb70...984

  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har Clifton 10 og tok den samme størrelsen som jeg hadde i Clifton 9. Ingen problemer med størrelsen. Men mine ble kjøpt i fjor, er det nye nytt på samme modell? 

Anonymkode: 1cb70...984

Samme her! 

Skrevet

Kjøpte mine forrige uke i samme størrelse som jeg alltid har brukt. Kan ikke stemme det som står på hjemmesiden.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2026 den 1.43):

Tenker på å kjøpe Hoka 10 og leser at de har fått nye størrelser, altså at man må gå ned en halv størrelse.

Stemmer det?

 

Anonymkode: edadf...162

Jeg har lest at du må ned en halv eller én størrelse fra din vanlige Hoka størrelse. Det blir omtrent min vanlige størrelse i andre sko. 
 

Jeg kjøpte nylig Challenger 8 i str 40, og deretter Challenger 7 i str 40 2/3. De sitter helt likt.  

Anonymkode: 00f9d...169

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gå fra 40 2/3 til 40 på Clifton 10 Wide. De har gjort en endring på skoen.

Anonymkode: baf2f...b36

Skrevet

Jeg måtte ha samme størrelse i 10 som tidligere modeller. Kanskje beina har blitt litt større 😆

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ArneAnd skrev (På 23.5.2026 den 20.30):

Dette gjelder ikke alle modeller, og så vidt jeg vet er det kun noen damemodellee som har fått nye str. clifton 10 blant annet. 

Har de sagt det i butikk? 

Anonymkode: 15501...282

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2026 den 7.39):

Jeg kunne gå fra 40 2/3 til 40 på Clifton 10 Wide. De har gjort en endring på skoen.

Anonymkode: baf2f...b36

Kanskje det bare er wide modellen? 

Anonymkode: 15501...282

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2026 den 13.34):

Har de sagt det i butikk? 

Anonymkode: 15501...282

 

IMG_4556.jpeg

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde forøvrig også Bondi i fjor før jeg fikk for Clifton 10, samme str... 39 1/3 var det som stod på mine Clifton 9 i 2024 også. 

Anonymkode: 1cb70...984

AnonymBruker
Skrevet
ArneAnd skrev (På 30.5.2026 den 20.11):

 

IMG_4556.jpeg

Dette er noe du har lest åpenbart. Jeg hadde også lest det. 

I butikkene jeg var i så sa de det er samme str.  har de sagt i butikk til deg at str har endret seg? For meg stemte det de sier i butikken, ikke dette som står på nettsiden. 

Anonymkode: 15501...282

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Kjøpte Hoka Clifton 10 i går i samme størrelse som tidigere, og de var mindre, altså kortere😯

Helt merkelig

 

Anonymkode: edadf...162

AnonymBruker
Skrevet

Synes hoka varierer i størrelse. Jeg har bondi i 36, men turskoene i 36 virket som 35. Måtte opp til 37, og de passet bare akkurat 

Anonymkode: c2774...8d9

AnonymBruker
Skrevet

Anacapa 2 var mindre, måtte opp en strl der. 

Anonymkode: a6ddc...033

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...