Gå til innhold

Hvordan bli kjent med den kjekke naboen?

Gjest Shadowlyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta kontakt med han. En dag mangler du en kopp sukker, en annen dag kaffe eller hvetemel, neste gang en hammer og til slutt kan du invitere han på middag som takk for hjelpen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja
Jeg stemmer fortsatt på mitt forslag jeg, da. Med å legge lapp i postkassen med tlf.nr og sånn. :sjarmor:

Jeg synes dette er ett dårlig råd, hvorfor overlate inititivet til han? Og en lapp med ett navn og nummer sier han sannsynligvis ingen ting, da er det bedre å banke på døra og ihvertfall gi han ett inntrykk av hvem du er. Sånne fancy triks med lapper og å putte posten i postkassa hans er sånn vi jenter tenker, gutter synes som regel bare at det virker rart, og foretrekker at vi tar direkte kontakt. I tillegg til at menn tenker praktisk, hvorfor ringe til noen som bor rett over gangen, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FireFighter
Jeg synes dette er ett dårlig råd, hvorfor overlate inititivet til han? Og en lapp med ett navn og nummer sier han sannsynligvis ingen ting, da er det bedre å banke på døra og ihvertfall gi han ett inntrykk av hvem du er. Sånne fancy triks med lapper og å putte posten i postkassa hans er sånn vi jenter tenker, gutter synes som regel bare at det virker rart, og foretrekker at vi tar direkte kontakt. I tillegg til at menn tenker praktisk, hvorfor ringe til noen som bor rett over gangen, liksom?

du er av den eldre skole kanskje?

hadde jeg likt dama så hadde jeg faktisk funnet det smigrende og søtt. og hvordan kan du som ei dame fortelle hvordan vi menn tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen bør alltid ta initiativet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja
du er av den eldre skole kanskje?

hadde jeg likt dama så hadde jeg faktisk funnet det smigrende og søtt. og hvordan kan du som ei dame fortelle hvordan vi menn tenker?

Av den gamle skolen? Fordi jeg mener at jenter bør ta initiativ?

Har diskutert dette med en del gutter, og baserer det jeg sier på hva de selv sier. (Tar forbehold om at gutter som liker å spille spill ser det annerledes, men hvor interessant er sånne som sjekkeobjekt?)

Pointet i denne situasjonen er at han ikke liker dama fra før, sannsynligvis aner han ikke hvem hun er, og da blir en beskjeden fremgangsmåte fort ett skudd i blinde.

Endret av Varg-Menja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...