Gjest Shadowlyn Skrevet 12. april 2006 #1 Del Skrevet 12. april 2006 Hjelp!! Har endelig fått naboer etter et par mnd. her aleine, og han ene er ganske så søt. Har ikke fått hilst på han ennå for jeg så bare et lite glimt av han når han var ved postkassa.. men siden dette er første gang jeg bor for meg selv i voksenlivet aner jeg ikke hvordan man blir kjent med naboer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 12. april 2006 #2 Del Skrevet 12. april 2006 Må legge til.. jeg ser aldri noe til de to naboene jeg har så det er vanskelig å bare gå bort å si hei. Det virker som de aldri er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 12. april 2006 #3 Del Skrevet 12. april 2006 er det to gutter som deler leilighet eller et samboerpar ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 12. april 2006 #4 Del Skrevet 12. april 2006 Nei, det er to gutter i to forskjellige leiligheter. Tror ikke det bor flere der. Har ihvertfall ikke sett noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varg-Menja Skrevet 13. april 2006 #5 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Bank på og si at du synes det var koselig å endelig få noen naboer, og ønsk dem velkommen dit. Spør om han har kommet i orden, og om han trenger hjelp til noe. Eller inviter han over til deg på en kaffe, gutter er skjelden vanskelig å be. Bare vær litt åpen og imøtekommende, så ser du om dere finner tonen. Selv flyttet jeg sammen med den søte naboen min etter noen måneder, og nå, snart fem år etter bor vi fortsatt sammen. Endret 13. april 2006 av Varg-Menja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 14. april 2006 #6 Del Skrevet 14. april 2006 Legg en lapp i postkassen hans hvor du skriver hvem du er og ditt tlf.nr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. april 2006 #7 Del Skrevet 16. april 2006 Begyn med å si hei, og småprate. Og ikke beveg deg utenfor døra i slaskete joggebukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tåkedott Skrevet 18. april 2006 #8 Del Skrevet 18. april 2006 hva med å slippe et brev adressert til deg i postkassa hans....? så kan du jo tilfeldigvis gå bort til ham å si at du venter på et viktig brev og spørre om han muligens har fått noe post adressert til deg i postkassa si...? *kvinnelist?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mzluze_* Skrevet 19. april 2006 #9 Del Skrevet 19. april 2006 Den siste var jo en konge-ide! at ingen fortalte meg slike ideer når jeg var singel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #10 Del Skrevet 19. april 2006 hva med å slippe et brev adressert til deg i postkassa hans....? så kan du jo tilfeldigvis gå bort til ham å si at du venter på et viktig brev og spørre om han muligens har fått noe post adressert til deg i postkassa si...? *kvinnelist?* ← Herregud, du er et geni!!!! Skulle bare ønske jeg hadde en kjekk nabo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 19. april 2006 #11 Del Skrevet 19. april 2006 Hva om han bare legger det tilbake da? Før jeg rekker å spørre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Ronja~ Skrevet 19. april 2006 #12 Del Skrevet 19. april 2006 Hva om han bare legger det tilbake da? Før jeg rekker å spørre.. ← Da putter du det oppi på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 19. april 2006 #13 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg kommer til å virke helt psycho. Pælme all posten min oppi hans postkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 19. april 2006 #14 Del Skrevet 19. april 2006 Hva gjør man ikke for kjærligheten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 19. april 2006 #15 Del Skrevet 19. april 2006 Banke på for å låne en kopp sukker. Den er klassisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 19. april 2006 #16 Del Skrevet 19. april 2006 Ta navnelappen din av postkassa - de "detter jo av hele tida" - så slipper du at han putter de i rette dunken. Men ikke bruk ting du faktisk vil ha tilbake, det finnes faktisk folk som kaster sånt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 19. april 2006 #17 Del Skrevet 19. april 2006 Kan du ikke bare gå bort og si at du liker han...Er det noe større problem en det egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 19. april 2006 #18 Del Skrevet 19. april 2006 Kan du ikke bare gå bort og si at du liker han...Er det noe større problem en det egentlig ? ← Ja.. for jeg ser han aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 19. april 2006 #19 Del Skrevet 19. april 2006 Gå bort og si 'hei'. Det funker. Det har jeg sett på film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 19. april 2006 #20 Del Skrevet 19. april 2006 Igjen, jeg ser han aldri så det blir litt vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå