Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. november 2002 #1 Del Skrevet 27. november 2002 Gratulerer med 1500 meldinger! Rundt og fint tall! Du har virkelig stått på i det siste, men bare vent; jeg kommer etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. november 2002 #2 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg tror nesten jeg satte rekord i går :-) hetsen resulterte i nesten 25 innlegg på en kveld eller noe sånt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. november 2002 #3 Del Skrevet 27. november 2002 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=19006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. november 2002 #4 Del Skrevet 27. november 2002 Hege: og poenget var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. november 2002 #5 Del Skrevet 27. november 2002 Ja Hege, hva var poenget med den linken? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #6 Del Skrevet 27. november 2002 Hehe.... sikkert bare en påminnelse! Vet aldri hvordan denne tråden kunne ha endt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. november 2002 #7 Del Skrevet 27. november 2002 Alle tråder som omhandler nattens diskusjoner rundt Mila blir slettet, og alle tråder som dukker opp rundt dette temaet slettes også. Jeg tror nesten jeg satte rekord i går :-) hetsen resulterte i nesten 25 innlegg på en kveld eller noe sånt. Det var poenget.. La oss stoppe der, hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. november 2002 #8 Del Skrevet 27. november 2002 Hege svinger pisken nå... everybody get down get down and dirty Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. november 2002 #9 Del Skrevet 27. november 2002 Tror ikke du skal overvurdere din egen rolle, Hege. Det hele var en hyggelig hilsen til Milla. Jeg anser ikke meg selv som en av dem som har hetset henne overhodet, slikt holder jeg meg for god til. Hadde du holdt den linken der for deg selv, så hadde tråden stoppet der den var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. november 2002 #10 Del Skrevet 27. november 2002 Det er heller ikke deg jeg sikter til. Du vet sikkert hvor fort det tar av bare man kommer med et stikkord Jeg la den ut for å unngå dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå