-TeddyToria- Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #461 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hei alle mine kjæreste søte sjeler av noen fantastiske jenter! Nå har jeg endelig tid til et pust i bakken. De siste dagene har vært travle og strevsomme... Bl.a har varmen slått oss helt ut her i heimen; og kanskje spesielt Jacob. Dagen i går var fæl! Han var varm og skikkelig sutrete hele dagen - og hadde nok såkalt økedag i tillegg...så vi var temmelig desperate når han så og si ikke hadde sovet ila. 16 timer da vi gikk til sengs i går kveld. Men så, når han endelig sovnet ordentlig fikk vi nok en natt med et 6 timers strekk før han ville ha mat igjen, før han sov 2 timer til! *himmelsk* I dag har han ammet og sovet til og fra...også har vi vært hos fotografen! Var litt nervøs for hvordan det ville gå; nå i varmen og mtp. at han generelt har en tendens til å bli "kjip" i slike situasjoner! Han blir sikkert stressa av at jeg blir stressa! Men det gikk over all forventning. Trass i litt sutring før hver "session", falt han fort til ro igjen og det ble tatt mange flotte bilder. Skal på visning til fredag for å plukke ut et stort og flere små til montasje for å dekke de to første sidene av albumet vi skal ha! :-D Neste fotografering blir allerede til dåpen 11. juni, før vi kommer til å ta bilder igjen ved 4 mnd alder, 8-10 mnd, når han går rundt 1-1.5 år og 2 år - i alt seks fotograferinger! Kommer til å bestille noen bilder ekstra selvsagt, til forstørring etterhvert og også små album som vi tenkte vi skulle gi i gave til bl.a besteforeldre... Men den tid kommer senere! Er i allefall kjempefornøyd med at vi kom oss avgårde til fotograf allerede nå og har fått en så god ordning på det. Jacob vokser jo så fort og de små øyeblikkene kommer aldri tilbake; så fotografering er noe vi virkelig har lyst til å bruke penger på! Ellers er ståa "som alltid" - det går i ett og jeg har hodepine til og fra pga. denne stykkvise søvnen som slett ikke er noe for dovendyret Teddy! :grine2: Men sånn er det med den saken. Det later jo heldigvis til at Jacob når får bedre og bedre sovevaner; så jeg skal da ikke klage. Det er bare så uendelig deilig å se at det går den veien. For de aller første dagene og ukene var tunge mtp. søvnmangel og uforutsigbarheten - det skal jeg ikke legge skjul på! Jacob smilte til mamma´n sin i dag! Tuuuuuusen, tuuuuuusen takk for alle gode ord og hilsener! Dere er jo så gode alle sammen! Blir rent rørt jeg; ikke minst STOLT!!! Nei, nå får jeg se om jeg rekker en liten runde før det hyles etter pupp igjen! P.S. I dag begynner mitt nye, sunne liv! Nå skal kiloene av - om en i et rolig tempo pga. ammingen... Men jeg kan ikke fortsette med alt snopet nå mer assa, for jeg er deprimerende stor og vassen. Ingenting passer og jeg ser på sommeren med skrekk og gru! P.S. P.S Regner med vi i allefall kommer til Oslo rundt St.Hans, og i pinsen...da har mannen fri i en uke og vi skal noen dager på hytta, men kommer nok til å være et par dager i hovedstaden også. Noen som vil hilse på oss da? Endret 8. mai 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 8. mai 2006 #462 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) P.S. P.S Regner med vi i allefall kommer til Oslo rundt St.Hans, og i pinsen...da har mannen fri i en uke og vi skal noen dager på hytta, men kommer nok til å være et par dager i hovedstaden også. Noen som vil hilse på oss da? ← Endret 8. mai 2006 av MammaSarius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 8. mai 2006 #463 Del Skrevet 8. mai 2006 Hurra for Teddy i Oslo! Gleder meg til å se fotografbilder av Jacob Du - har du fått forsendelsen fra babytrader? Hvor mye endte du i så fall opp med å betale for alt sammen? Ser ikke ut til at vi får dratt til UK, og da bestiller jeg nok derfra, jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2006 #464 Del Skrevet 8. mai 2006 Blir bare her inne!! *løper ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #465 Del Skrevet 8. mai 2006 Du - har du fått forsendelsen fra babytrader? Hvor mye endte du i så fall opp med å betale for alt sammen? Ser ikke ut til at vi får dratt til UK, og da bestiller jeg nok derfra, jeg også! ← Nei, den har ikke kommet enda...men jeg skal gi deg beskjed når den kommer og jeg vet hva som skjer! Forresten - snakket med MammaSarius på MSN i går og vi fant ut at i mai/juni neste år så SKAL vi en tur til Amsterdam el. noe; på skikkelig jente- og shoppingtur med nurkene våre. Tenkte spørre om du også ville være med! :-D Vi drar uansett har vi bestemt; med mindre noe veldig skulle komme i veien...men det hadde altså vært SÅ kos om du også hang deg med sammen med Lillemann hvis det passer seg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 8. mai 2006 #466 Del Skrevet 8. mai 2006 Forresten - snakket med MammaSarius på MSN i går og vi fant ut at i mai/juni neste år så SKAL vi en tur til Amsterdam el. noe; på skikkelig jente- og shoppingtur med nurkene våre. Tenkte spørre om du også ville være med! :-D Vi drar uansett har vi bestemt; med mindre noe veldig skulle komme i veien...men det hadde altså vært SÅ kos om du også hang deg med sammen med Lillemann hvis det passer seg sånn! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. mai 2006 #467 Del Skrevet 8. mai 2006 Tittei!! Lilleprinsen er like søt og vel så det! En skikkelig godgutt!! Deilig at dere fikk 6 timer søvn! Det er jeg misunnelig på og jeg har lillegull i magen enda..hmmm..! Så fint det gikk bra hos fotografen! Regner med det blir en tur eller to dit iløpet av det neste året...! Ha en finfin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. mai 2006 #468 Del Skrevet 8. mai 2006 Så moro med sånn fotograf da! Skal hun være med under dåpen og ta bilder da eller reiser dere til studioet hennes med dåpsbarnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. mai 2006 #469 Del Skrevet 8. mai 2006 Gleder meg til å se fotografbilder av skjønningen din! Det er absolutt verdt pengene, helt enig! Så deilig at ting har normalisert seg litt nå. Og at han smiler da! :grine2: Ingenting smelter et mammahjerte mer enn det! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. mai 2006 #470 Del Skrevet 8. mai 2006 For et nyyydelig smil!!! Er det noen sjanse for at vi får se fotografbilder etter hvert?? Og du... hytta? Er det den på Hvaler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. mai 2006 #471 Del Skrevet 8. mai 2006 Må le hver gang jeg ser signaturen din Så liten gutt, og så har han russekort alt! (Ja, jeg jobber på vgs og omgis av russ og vanngeværer dagen lang...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. mai 2006 #472 Del Skrevet 9. mai 2006 Tuuuusen takk, lille Jacob Alexander (og mammaen og pappan din) for et kjempefint og koselig takkekort! Nei, den har ikke kommet enda...men jeg skal gi deg beskjed når den kommer og jeg vet hva som skjer! Forresten - snakket med MammaSarius på MSN i går og vi fant ut at i mai/juni neste år så SKAL vi en tur til Amsterdam el. noe; på skikkelig jente- og shoppingtur med nurkene våre. Tenkte spørre om du også ville være med! :-D Vi drar uansett har vi bestemt; med mindre noe veldig skulle komme i veien...men det hadde altså vært SÅ kos om du også hang deg med sammen med Lillemann hvis det passer seg sånn! ← Kjempefint om du sier fra om den pakken, ja - ser ut til at det blir derfra vi bestiller. Jente- og shoppingtur høres veldig hyggelig ut - må nesten se det an litt når det nærmer seg, men det er en god idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 9. mai 2006 #473 Del Skrevet 9. mai 2006 Tuuuusen takk, lille Jacob Alexander (og mammaen og pappan din) for et kjempefint og koselig takkekort! ← Mammasarius og Babysariusen takker og for kjempekoselig takkekort med nydelig bilde av den lille prinsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. mai 2006 #474 Del Skrevet 9. mai 2006 Fiiine gutten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 9. mai 2006 #475 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei på deg!!! Huff da for at varmen ikke er helt på vennefronten med lille gutt(eller omvent kanskje ...). Men det bedrer seg sikkert etterhvert som han blir vant til vamen. For alle kan jo bli utslått av denne vrmen som kom som lyn fra klar himmel liksom. Men så fint at dere fikk 6timers sammenhangende da. Så koselig med fotograf. gleder meg også til å se bilder Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mai 2006 #476 Del Skrevet 9. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. mai 2006 #477 Del Skrevet 9. mai 2006 Så NYDELIG gutt du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #478 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Hei snuppa, tusen takk for kjempefint takkekort jeg fikk i posten i dag. Endret 9. mai 2006 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 9. mai 2006 #479 Del Skrevet 9. mai 2006 PP.S. P.S Regner med vi i allefall kommer til Oslo rundt St.Hans, og i pinsen...da har mannen fri i en uke og vi skal noen dager på hytta, men kommer nok til å være et par dager i hovedstaden også. Noen som vil hilse på oss da? ← Jaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. mai 2006 #480 Del Skrevet 10. mai 2006 Go morgen...her flyr sidene unna når man har vært borte en stund..herlig liten tass så nuuuuudeli Hvordan går det med dere alle sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå