monja Skrevet 4. mai 2006 #421 Del Skrevet 4. mai 2006 Åååååååhhhhhhh...............så skjønn Og jeg pakka akkurat vekk en sånn pysj idag - i str 86 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #422 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Forresten; mannen til min svigerinne har en tante som har flyttet hit til Kr.sand og som er en veldig dyktig fotograf...sendte henne en mail i går, og allerede nå til mandag skal vi avsted og knipse virkelig proffe bilder av Jacoben vår! Håper å få tatt noen "Anne Geddes"-bilder alla det søndagsengel? fikk tatt av Leon! Synes de bildene var SÅ fine; og det er jo utrolig kjekt å ha det som minne - noen skikkelig fine nyfødtbilder! Fikk et supert tilbud av henne forresten... I stedenfor å betale 1100,- for fotografering og bilder på disk x 2; både nå og når han blir 1 år, får vi hele 6 fotograferinger fordelt på 1-2 år inkl. et album med 12 store bilder og familiebilder...og selvsagt disk og mulighet til å bestille alt det vi vil i tillegg...for bare 3 000,- TOTALT for ALT SAMMEN!!! Er ikke det bra så vet ikke jeg! Åh, er så glad - nå skal det knipses til den store gullmedalje! Endret 4. mai 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. mai 2006 #423 Del Skrevet 4. mai 2006 Det var jo et kjempetilbud. Løp og kjøp..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mai 2006 #424 Del Skrevet 4. mai 2006 Kjempebra tilbud ja!! Og gled dere - det var kjempegøy å være hos fotografen!! :grine2: Så fint at han er installert på eget rom allerede, og at dere sov godt alle sammen! Håper det fortsetter i same "tralten"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. mai 2006 #425 Del Skrevet 4. mai 2006 Så søt han er Det var jo et bra tilbud dere fikk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 4. mai 2006 #426 Del Skrevet 4. mai 2006 Du jeg er helt forelska i lilleprinsen din, jeg Kjempebra deal på fotograferinga, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. mai 2006 #427 Del Skrevet 5. mai 2006 Gratulerer med 1 mnd dagen, Jacob!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mai 2006 #428 Del Skrevet 5. mai 2006 Herlige bilder! :grine2: De fotografbildene kommer til å bli nydelige, med en sånn modell! Og kjempebra pris også! Ønsker dere en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 5. mai 2006 #429 Del Skrevet 5. mai 2006 så bra tilbud Toria! Gleder meg sammen med deg, og enda mere til å faktisk se disse bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. mai 2006 #430 Del Skrevet 5. mai 2006 Grattis med 1-månedsdagen! Og de bildene.... *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 5. mai 2006 #431 Del Skrevet 5. mai 2006 Ønsker deg og din vakre sønn en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. mai 2006 #432 Del Skrevet 5. mai 2006 Åååååå...han er bare så søøøøøøøøøøøøøt! Og så har han noen alldeles nydelige,store drømmeøyne,og en tøøøøøt liten knapp av en marsipannese.... Jeg vil ha sånn! Nå!!!! God helg til deg og gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #433 Del Skrevet 5. mai 2006 Grattis med 1-mnd dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 6. mai 2006 #434 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei på deg!! Og god lørdagsmorgen Det var litt av et fotograf-tilbud . Det må jo være morro å kunne ta så mange bilder hos fotograf. Da får man liksom en skikkelig fremgang i bildene. Nå må du ha en super fin lørdag. Håper du har like fint vær hos deg som det er her i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #435 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Det er helt utrolig!!! På det aller aller meste har Jacob sovet 4.5 timer i strekk siden han ble født, men det har IKKE skjedd ofte. Stort sett har det vært +/- 3 timer og en periode var det bare 1-2 timer...i tillegg til de 15 minutters duppene han har begynt med på dagtid! Rekker jo ikke å legge han ned i bagen før han våkner igjen...og vil ha mer pupp! I natt derimot falt han til ro og sovnet på pappas bryst kl. 23.30 og jeg la meg ikke lenge etter; må jo bare benytte sjansen og sove når han sover. Så jeg sovnet som en stein jeg også, utslitt etter en laaaang dag med bytur og det hele. Plutselig våkner jeg med et "brak" og har melkespreng slik jeg aldri har hatt før! Au! Titter på klokken og den er jaggu meg blitt 05.40 idét det begynner å knitre fra BabyCallen! Jacob har sovet i rett over 6 timer i strekk!!! Det kan jo ikke stemme, så jeg titter på klokken igjen, og joda; klokken ER så mye og Jacob HAR sovet så lenge! :grine2: Fantastisk!!! Og ikke bare det, men han sovnet jaggu meg igjen som et lys kl. 06.05, etter bare 15 min med amming (normalt bruker vi 1 - 1.5 timer på en slik økt )...og sov i 3 timer til! Om ikke alle netter fremover blir sånn så er det i allefall en GOD begynnelse!!! --- Gårsdagen gikk rent fra meg i går; derfor jeg ikke var innom... Gikk en tur til byen nokså tidlig på formiddagen da Jacob nektet å sove igjen etter at han våknet 06.30. Mitt siste desperate forsøk var derfor en tur ut i vogn; da sovner han som regel alltid! Men den byturen ble slett ikke så kort som jeg hadde planlagt...skulle jo bare innom noen få butikker for å se etter en sparkedress og en brillebukse som vi kan ha med til fotografen på mandag. Fant det jeg skulle ha altså, men traff så på mamma´n til Aurora og lillefrøkna, og ei anna ei som hun hadde ligget på barsel sammen med og lille Andrea. Så da ble det forlenget trilletur og cafébesøk, og jeg var ikke hjemme før kl. 18!!! Jacob ble altså en hel måned gammel i går og i den anledningen måtte selvsagt den stolte mor frem med kameraet IGJEN! Her er atter en gang NOEN av bildene... (Bildene er slettet...) ..og sist, men ikke minst; DET ER SOMMER!!! :-D :-D :-D Endret 13. juni 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 6. mai 2006 #436 Del Skrevet 6. mai 2006 ÅÅÅ han er så utrolig fiiiin! Ser jaggu ut som om han smiler på et par av bildene *vil også ha en sånn liten en* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. mai 2006 #437 Del Skrevet 6. mai 2006 Vil ha en sånn liten prins jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. mai 2006 #438 Del Skrevet 6. mai 2006 så god han er! men hva er en brillebukse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #439 Del Skrevet 6. mai 2006 men hva er en brillebukse? ← En sånn skikkelig trusebukse; som en bleie i stoff som du kan ha utenpå bleien for å skjule den på jenter i kjoler eller når man skal ta bilder...eller ha den til en liten trøye om sommeren! Hullene til beina er trill runde og ser ut som briller; derav navnet! :grine2: Søk på "brillebukse" på google.com så ser du bilde av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. mai 2006 #440 Del Skrevet 6. mai 2006 aha.. da forstår jeg. I morgen skal jeg forresten på åråsen og se at mine gutter banker dine gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå