Blackjack Skrevet 19. april 2006 #181 Del Skrevet 19. april 2006 Så nydelig han var!!!! Kjenner godt det røsker litt i eggstokkene nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. april 2006 #182 Del Skrevet 19. april 2006 Gratulerer lille Jacob med hele 2 uker ute i den store verden! Flinke rapegutten! :klapp: Uansett hva sånne små nurk gjør, enten det er gulping, raping eller bæsjing, så er de like søte likevel! Flott å høre at natta var bra og at hodepinen er borte! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 19. april 2006 #183 Del Skrevet 19. april 2006 med 2 uker...jøss det har gått fort godt å lese at du er bedre!!Ække bare bare å velte om hele hverdagen den første tia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. april 2006 #184 Del Skrevet 19. april 2006 2 uker allerede! Ja, det har gått fort, men det er likevel rart å tenke på at det bare er to uker siden han lå i magen din! Når jeg tenker på at det bare er ti uker siden jeg lå på sykehuset og fødte, så er det jo i grunnen ikke lenge siden i det hele tatt, selv om det føles som om Leon har vært hos oss lenge! Synes du Jacob har utviklet seg mye siden fødselen, eller er han fremdeles et lite, hjelpeløst nurk? Så flott at dere sov godt i natt, og at du er uthvilt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. april 2006 #185 Del Skrevet 19. april 2006 Må bare ha dette diktet med i dagboken jeg, siden den lille gutten vår valgte seg april... Jeg velger meg april! I den det gamle faller, i den det ny får feste; det volder litt rabalder, - dog fred er ei det beste, men at man noget vil. Jeg velger meg april, fordi den stormer, feier, fordi den smiler, smelter, fordi den evner eier, fordi den krefter velter, - i den blir somren til! Bjørnstjerne Bjørnson (1866) ← Hi hi, vi har samme smak i dikt! Gratulerer med toukersgutten din, han er nydelig! Kos dere videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. april 2006 #186 Del Skrevet 19. april 2006 2 uker alt! Ja, det går jammen fort! Kos deg masse! Plutselig begynner han i 1. klasse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Minerva* Skrevet 19. april 2006 #187 Del Skrevet 19. april 2006 Heisann!!! Skriver en gratulasjonshilsen jeg også etter at jeg har fulgt med en del i den andre dagboken din. Du har fått en kjempenydelig liten gutt... Det skrangler bra her også nå, så vi får håpe det skjer noe snart:) Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. april 2006 Forfatter #188 Del Skrevet 19. april 2006 TO UKER?? Er du sikker?! Har det gått to uker allerede?? Ikke bare en? Nå ble jeg helt forvirret her...Har jeg vært så mye borte at to uker har gått nesten fortere enn en...Huffameg! GRATTIS til Jacob i allefall! Ha en finfin dag alle tre! ← Ganske så sikker ja! Han ble jo født 5. april...og i dag er det 19. april; så det må bli...*telle telle*...to uker! :grine2: ÆÆÆ, har det gått to uker alt? Tiden flyr! Så morsomt å lese at Jacob har blitt så flink til å rape. Når de er helt små oppfordres de til å rape, og så plutselig når de blir større er raping fy-fy... Jeg husker onkelen og fetteren min, de fniste alltid høyt begge to når fettern min (som da kanskje var 3 år) sa "japa (rapa), jeg, pappa" eller "feis, jeg, pappa"! Og så sier jeg som de andre: fortsett med å legge ut bilder... ← Ja, det er noe med det...hva som er greit når man er liten, men ikke fullt så greit når man er stor. Bl.a også dette med de små som løper nakne rundt og viser alt - ikke fullt så bra når man er voksen mann liksom! Skal fortsette med bilder, hvis dere ønsker så klart... Ble nesten litt redd for at jeg overøste dere helt! Så nydelig han var!!!! Kjenner godt det røsker litt i eggstokkene nå ja! ← Så koselig med besøk i dagboken min! Og takk for kompliment... Er jo kjempekry da, må innrømme det! 2 uker allerede! Ja, det har gått fort, men det er likevel rart å tenke på at det bare er to uker siden han lå i magen din! Når jeg tenker på at det bare er ti uker siden jeg lå på sykehuset og fødte, så er det jo i grunnen ikke lenge siden i det hele tatt, selv om det føles som om Leon har vært hos oss lenge! Synes du Jacob har utviklet seg mye siden fødselen, eller er han fremdeles et lite, hjelpeløst nurk? Så flott at dere sov godt i natt, og at du er uthvilt i dag! ← Hmmm... Vet egentlig ikke jeg, hva jeg synes! På én måte så er han blitt stor; litt mer "voksen" i fjeset sitt osv. Men på den annen side så er han jo en totalt liten og hjelpeløs skatt - så fullstendig avhengig av pupp, stell og kjærlighet! Han er en rar liten søtnos! Hi hi, vi har samme smak i dikt! Gratulerer med toukersgutten din, han er nydelig! Kos dere videre! ← Tusen takk! ...og ja, det er et nydelig dikt!!! Plutselig begynner han i 1. klasse... ← Ikke skrem meg sånn da!!! Heisann!!! Skriver en gratulasjonshilsen jeg også etter at jeg har fulgt med en del i den andre dagboken din. Du har fått en kjempenydelig liten gutt... Det skrangler bra her også nå, så vi får håpe det skjer noe snart Kos dere ← Tusen, tusen takk! Håper det blir en liten skatt på deg også snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. april 2006 #189 Del Skrevet 19. april 2006 Jacob er to uker på dagen min mann fyller 27 år GRATULERER MED TO-UKERSDAG, JACOB!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 19. april 2006 #190 Del Skrevet 19. april 2006 To uker allerede!? Tiden har jammen gått fort! Synes ikke det er lenge siden jeg var innom graviditetsdagboken din xx antall ganger hver dag for å sjekke situasjonen! (På en annen side; for meg går tiden altfor sakte om dagen... Er 41+2 i dag. ) Jacob var forresten veldig søt i den supermann-dressen! Jeg vil også ha en sånn! (Baby altså, ikke supermann-dress!! :grine2: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 19. april 2006 #191 Del Skrevet 19. april 2006 Hei på deg Teddy og god kveld. Så fint ålese at natten var bedre enn natt til igår. Er den lille prinsen din 2uker allerede???? Fy flate som dagene flyr. Det er helt skummelt. Særlig med tanke på at jo fortere dagene går, jo fortere går dagene frem til den dagen det er min tur.... Enig med flere/alle her inne altså: VI VIL HA FLERE BILDER AV DEN LILLE PRINSEN DIN (som bare er helt nyyyyyydelig!!!) Ha en perfekt kveld med lillegutt og med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #192 Del Skrevet 19. april 2006 Godt å høre at formen din er så mye bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. april 2006 #193 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg bare måtte inn her etter at jeg så bildet av Jacob i dagboken til Heidi76 - for en nydelig sønn du har! Han har så utrolig flott øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. april 2006 #194 Del Skrevet 19. april 2006 ...regner forøvrig med at du er heeeelt enig med med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. april 2006 #195 Del Skrevet 19. april 2006 Gratulerer med to uker på utsiden, Jacob! Godt å høre at du er i bedre form og har sovet godt. Jacob har det best når moren hans har det godt, og sånn er det bare. Og...har jeg glemt å si at han er ? Stadig alldeles nyyyyydelig er han,den lille sukkerklumpen. Pøs bare på med bilder av verdens søteste bæsjemaskin. *og nå tasser jeg ut herfra med merkelige bilder i hodet av voksne menn som løper rundt på plenen på varme sommerdager og stolt viser fram tissen sin.... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. april 2006 #196 Del Skrevet 19. april 2006 Jacob er SÅ skjønn! Helt fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 19. april 2006 #197 Del Skrevet 19. april 2006 2 uker??? Grattis kompis!! Natta Teddy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. april 2006 #198 Del Skrevet 20. april 2006 Her kan du få en veldig fin babypakke, hvis du ikke allerede har hentet den! (Kan hentes fra 3 måneder før til 3 månder etter termin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. april 2006 #199 Del Skrevet 20. april 2006 Håper du og lilleprinsen får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. april 2006 #200 Del Skrevet 20. april 2006 Nå har jeg smuglest så mye i den nye dagboka di at det er på tide at jeg legger igjen et lite spor Det er så utrolig koselig å lese om hverdagen deres med Jacob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå