AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:04 #1 Skrevet tirsdag kl. 19:04 Jeg har dessverre lagt på meg en del da jeg gikk gravid i 2024, har til nå ikke greid å gå ned de kiloene. Nå sliter jeg veldig med hva jeg skal gå i av klær. Har dere tips? Bmi er nå 29 😥 jeg er 161 cm høy og veier 74kg 🥲 Kler meg altfor ofte i store løse bukser og en løs sittende genser. Så har jeg joggesko under, det er mitt trofaste jobbantrekk. Trenger sårt tips til behagelige og rimelige klær jeg kan bruke. Jeg er i midten av 30 årene Anonymkode: 562ec...de7 1 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:27 #2 Skrevet tirsdag kl. 21:27 Hvor har kiloene lagt seg? På brystet, magen, hoftene/rumpa ? Anonymkode: 26e18...fb2 2 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:37 #3 Skrevet tirsdag kl. 21:37 Jeg kjøpte meg to olabukser fra HM her om dagen. I str 46. De var overaskende godt og gå med. Myke og rimelig. Du kan få tak i fine t skjorter i farger som passer sommeren. Anonymkode: 538c3...050 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:42 #4 Skrevet tirsdag kl. 21:42 Kjoler, vil jeg foreslå. Gjerne i farger eller mønster. Jeg er ikke overvektig selv, heller mager. Synes damer med mye former, som kler seg feminint, er utrolig flott. Gjerne med langt hår også. De oser en slags femininitet som jeg bare kan misunne Anonymkode: a3e3c...d60 3
Wonders Skrevet onsdag kl. 08:36 #5 Skrevet onsdag kl. 08:36 (endret) Alltid casual chic. Aldri i soveklær eller treningsklær, om jeg ikke da trener eller skal legge meg/stått opp Det er som en uniform i hverdagen, bare bytter ut tekstiler og litt farger, solbriller, vesker, skjerf/sjal, -ellers er det det samme. Anbefaler også denne; Endret onsdag kl. 08:37 av Wonders 2 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:07 #6 Skrevet onsdag kl. 09:07 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjoler, vil jeg foreslå. Gjerne i farger eller mønster. Jeg er ikke overvektig selv, heller mager. Synes damer med mye former, som kler seg feminint, er utrolig flott. Gjerne med langt hår også. De oser en slags femininitet som jeg bare kan misunne Anonymkode: a3e3c...d60 Er så enig! Spør du menn hva de liker, så tror jeg ni av ti svarer at de liker kvinner med former, og svært gjerne i kjoler. Det er ikke det "perfekte" som er spennende, tenk på det! Kvinner med former og selvtillit,- ja finnes ikke noe mer hot en det! Anonymkode: febef...1e6 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:25 #7 Skrevet onsdag kl. 10:25 Wonders skrev (1 time siden): Alltid casual chic. Aldri i soveklær eller treningsklær, om jeg ikke da trener eller skal legge meg/stått opp Det er som en uniform i hverdagen, bare bytter ut tekstiler og litt farger, solbriller, vesker, skjerf/sjal, -ellers er det det samme. Anbefaler også denne; Hvem av disse mente du var lubne? Anonymkode: 02c4c...2de 9 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:37 #8 Skrevet onsdag kl. 10:37 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvem av disse mente du var lubne? Anonymkode: 02c4c...2de Tror ikke det var det hun mente men at hun selv kledde seg slik. En må jo ikke nødvendigvis vise frem lubne damer i alt av antrekk, det går an å vise bilder av de samme antrekkene en selv går med som lubben selv om bilde eksempler er av tynnere mennesker. Anonymkode: 78f53...1eb 3 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:49 #9 Skrevet onsdag kl. 10:49 Jeg er kun 160 cm, og har bmi på 30. jeg bruker bare kjoler, helst lange, eller ankel lange. Og alle går inn i livet. Her sitter mesteparten av vekten på rumpe og lår, jeg har og store bryst, men smal midje. Favoritt kjolen min er Fabienne fra Missmaya. For den får meg til å se slankere ut. Anonymkode: bee0b...8b1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:01 #10 Skrevet onsdag kl. 11:01 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvem av disse mente du var lubne? Anonymkode: 02c4c...2de Hun har da aldri skrevet noe om at disse kvinnene er lubne. Det går an å kle seg i klær som lubben som også slanke mennesker bruker, faktisk. En må ikke vise bilde av "plus size" modeller for at du skal skjønne tegningen, eller var det et krav mener du? Dette var vel ikke tråden for "vis bilder av lubne mennesker" men heller "Dere litt lubne damer, hvordan klær bruker dere?", Wonder som antageligvis er litt lubben bruker slike klær, skjønner ikke reaksjonen din. Anonymkode: 90b0e...26f 2 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:08 #11 Skrevet onsdag kl. 11:08 "Hvordan klær" HVORDAN?!🤪 Anonymkode: 8a7e6...d37 3 1
mommyaka Skrevet onsdag kl. 11:15 #12 Skrevet onsdag kl. 11:15 170,65 kg Bruker der jeg vil:) alt fra tesittende til løse klær. Kjoler, skjørt, bukser, topper
Stavangerrrr Skrevet onsdag kl. 11:15 #13 Skrevet onsdag kl. 11:15 Mitt beste tips er å ikke kle seg i for store klær, og med lite fasong. Fremhev det du er mest komfortabel med. Invester i skikkelig undertøy, underkjoler ol, det gir deg god fasong og støtte. På Pinterest, TikTok, Instagram så finner du eksempler på antrekk i str 10 overført til str 18 osv, det gir meg god følelse 😊 assosierer kan du også leke deg med, en fin veske, smykke gjør antrekket. Til slutt vil jeg også si at en fin kåpe/jakke og sko gjør hele antrekket 👌🏻 2
Wonders Skrevet onsdag kl. 12:41 #14 Skrevet onsdag kl. 12:41 Takk fro støtten her, folkens. De fleste forstod meg godt, tok ikke meg tid til å velge bilder med større modeller. Det er hipp som happ for meg, da snitt og stil, farger og utvalg er så innmari individuelt. La meg se om jeg finner bilder av kvinner i str. UK20/US16, norsk xxl/48. Selv synes jeg håret utgjør veldig mye. Hjelper ikke å ha alt til punkt og prikke, om håret henger som en slafs i nakken... Samt skotøy. 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:52 #15 Skrevet onsdag kl. 12:52 Hadde valgt disse damene 10 av 10 ganger fremfor slike syltynne catwalk-modeller Anonymkode: febef...1e6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:42 #16 Skrevet onsdag kl. 17:42 Omtrent like stor, og jeg hater kjoler. Ofte ser det ikke fint ut heller, er bredskuldret og med store overarmer, så blir bare topptung og ubalansert. Ubehagelig og upraktisk er det også. Jeg bor i sånne bukser https://www.stories.com/en-no/product/wide-press-crease-trousers-navy-1090941016/ Bruker T-skjorter, skjorter og tynne gensere til. Får masse komplimenter Anonymkode: 139b8...959 1
Mezzosoprena Skrevet onsdag kl. 18:02 #17 Skrevet onsdag kl. 18:02 Klær i riktig størrelse, enkelt og greit 🙂 Ikke for store og ikke for små, tvinger med ikke inn i de klærne jeg brukte før, for det ser bare dumt og desperat ut. Men heller ikke klær jeg åpenbart forsøker å gjemme meg i. De bildene over her er helt nydelige!
SPOCA Skrevet onsdag kl. 18:15 #18 Skrevet onsdag kl. 18:15 Bruker primært kjoler, gjerne 50-tallskjoler. Liker å kle meg pent, men samtidig personlig og gøyalt. Alltid fått en del skryt for klesstilen, mye fordi jeg også leker meg med farger. Jeg liker å vise at jeg er positiv og glad. Jeg synes klær fra Zizzi og lignende ofte blir telt-aktig. Litt ettersittende kan være veldig kledelig.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:48 #19 Skrevet onsdag kl. 21:48 mommyaka skrev (10 timer siden): 170,65 kg Bruker der jeg vil:) alt fra tesittende til løse klær. Kjoler, skjørt, bukser, topper Jeg er 174 og 65 kg og jeg er slank, og har kun litt lovehandles jeg kan knipe i. Jeg kan ikke skjønne at du er overvektig? Anonymkode: 26e18...fb2 2
mommyaka Skrevet torsdag kl. 08:03 #20 Skrevet torsdag kl. 08:03 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er 174 og 65 kg og jeg er slank, og har kun litt lovehandles jeg kan knipe i. Jeg kan ikke skjønne at du er overvektig? Anonymkode: 26e18...fb2 Jeg har mage,rumpe, store hofte. Pcos. Jeg er ikke overvektige..men jeg har nyte fyll på kroppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå