AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Ok så dette er spesielt jeg innser det. i nesten to år har jeg hatt et slags seksuelt forhold til en gift mann. Vi har vært fysiske kun to ganger, ikke samleie men mye annet. Ellers har «forholdet» bestått av seksuelle meldinger etc. rett og slett ting man ikke bør gjøre når man er gift… parallelt som dette pågikk utviklet vi også et nært vennskapelig forhold, vi har samme fridtidsinteresse og mye av kontakten mellom oss er på grunn av dette. det er nesten som vi har hatt to forhold det vennskapelige og det seksuelle..disse har vi sjeldent kombinert hvis det gir mening. jeg har nå avslutta den seksuelle delen av vår kontakt, dette var han enig i. Men han ringer eller melder fortsatt nesten daglig, mer enn før jeg avslutta. vi er fortsatt veldig mye sammen pga felles hobby. Kan vi virkelig beholde vennskapet platonisk, ka det gjøres så enkelt? Jeg liker tanken på det men går det an? Og det har ikke vært noe seksuelt mellom oss på over en mnd. Anonymkode: f7ebb...6e7
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Hvorfor skulle ikke det gå an? Folk som har hatt langvarige og intense kjærlighetsforhold klarer tross alt å gå over til vennskap de også, så jeg skjønner virkelig ikke hva som skulle være så vanskelig når dere kun har hatt noe seksuelt mellom dere. Men okke som er han en kjip mann da, om dette seksuelle mellom dere er holdt skjult for kona hans. Anonymkode: 09cb8...34b 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Du kan vel prøve? Men synes du ikke synd på kona hans? Antagelig kommer han til å prøve å få det over på det seksuelle igjen også, før eller siden. Anonymkode: 15155...ee5 1 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Har prøvd ett lignende opplegg, det funket ikke for oss og vi falt alltid tilbake i flørten. Vi måtte kutte kontakten helt. Anonymkode: 2395a...bca
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai 1mnd er jo ingenting. Dere ender vel opp som elskere igjen. Anonymkode: 0d756...ac0 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Følger. Kan du oppdatere oss innimellom? 🍿 Anonymkode: 3a13d...b48 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Nei kona hans vet ikke om dette. Hun er også ganske kontaktsøkende på meg, slik at vi også er blitt venner kan du si, det er vel litt spesielt men jeg liker å ha de i livet. Han har overhodet ikke prøvd på noe ting de siste ukene, men som sagt han kontakter meg mye. Anonymkode: f7ebb...6e7
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai Jeg har vel vært borti noe av det samme. Dvs vi begynte først som venner noen år, gikk over til seksuelt/emosjonelt forhold et par år, men så ville han ikke mer (forståelig siden han ikke vil forlate kona) og mente at vi skulle være bare venner. Vel, tanken er god, men jeg hadde fått sterke følelser for ham og vil noe mer, og da funker det ikke. Vi har derfor brutt all kontakt. Det er kjipt at jeg har mistet en god venn oppi alt, men det er vel konsekvensen jeg må leve med. Så lenge vi har noen som helst form for kontakt spirer det et håp i meg, og det er så ødeleggende og blokkerer meg fra å kunne møte noen andre… Anonymkode: cb82b...b04
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har vel vært borti noe av det samme. Dvs vi begynte først som venner noen år, gikk over til seksuelt/emosjonelt forhold et par år, men så ville han ikke mer (forståelig siden han ikke vil forlate kona) og mente at vi skulle være bare venner. Vel, tanken er god, men jeg hadde fått sterke følelser for ham og vil noe mer, og da funker det ikke. Vi har derfor brutt all kontakt. Det er kjipt at jeg har mistet en god venn oppi alt, men det er vel konsekvensen jeg må leve med. Så lenge vi har noen som helst form for kontakt spirer det et håp i meg, og det er så ødeleggende og blokkerer meg fra å kunne møte noen andre… Anonymkode: cb82b...b04 Ja den ser jeg…er det slike følelser blir det bare en forlenget prosess å komme seg videre, hvis man har kontakt. Hos oss begynte det med en flørte/ seksuell kontakt og utviklet seg vennskap. Jeg føler meg helt ferdig med det seksuelle, men er glad i han som venn og vet han er det med meg også. Er vennskap har utvikla seg Anonymkode: f7ebb...6e7
AnonymBruker Skrevet 5. mai #10 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei kona hans vet ikke om dette. Hun er også ganske kontaktsøkende på meg, slik at vi også er blitt venner kan du si, det er vel litt spesielt men jeg liker å ha de i livet. Anonymkode: f7ebb...6e7 Så den dagen hun finner det ut, så er det både mannen og venninna som har stukket henne i ryggen. Høres ut som en god egoistisk plan. Anonymkode: 2d41e...0e0 10 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Følger. Kan du oppdatere oss innimellom? 🍿 Anonymkode: 3a13d...b48 Jepp det kan jeg Anonymkode: f7ebb...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei kona hans vet ikke om dette. Hun er også ganske kontaktsøkende på meg, slik at vi også er blitt venner kan du si, det er vel litt spesielt men jeg liker å ha de i livet. Anonymkode: f7ebb...6e7 Føler du på dårlig samvittighet rundt kona? Anonymkode: bb7a1...63b
AnonymBruker Skrevet 5. mai #13 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Følger. Kan du oppdatere oss innimellom? 🍿 Anonymkode: 3a13d...b48 Hun gjør da det med nye tråder om dette forholdet til statighet. Anonymkode: e8dc7...854 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #14 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan vi virkelig beholde vennskapet platonisk, ka det gjøres så enkelt? Jeg liker tanken på det men går det an? Og det har ikke vært noe seksuelt mellom oss på over en mnd. Anonymkode: f7ebb...6e7 Svaret er nei. Neste spørsmål Anonymkode: 48ea3...802 1 1
Snok1 Skrevet 5. mai #15 Skrevet 5. mai (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok så dette er spesielt jeg innser det. i nesten to år har jeg hatt et slags seksuelt forhold til en gift mann. Vi har vært fysiske kun to ganger, ikke samleie men mye annet. Ellers har «forholdet» bestått av seksuelle meldinger etc. rett og slett ting man ikke bør gjøre når man er gift… parallelt som dette pågikk utviklet vi også et nært vennskapelig forhold, vi har samme fridtidsinteresse og mye av kontakten mellom oss er på grunn av dette. det er nesten som vi har hatt to forhold det vennskapelige og det seksuelle..disse har vi sjeldent kombinert hvis det gir mening. jeg har nå avslutta den seksuelle delen av vår kontakt, dette var han enig i. Men han ringer eller melder fortsatt nesten daglig, mer enn før jeg avslutta. vi er fortsatt veldig mye sammen pga felles hobby. Kan vi virkelig beholde vennskapet platonisk, ka det gjøres så enkelt? Jeg liker tanken på det men går det an? Og det har ikke vært noe seksuelt mellom oss på over en mnd. Anonymkode: f7ebb...6e7 Jeg har en liten håndfull eks-elskere som idag er nære venner. Ikke slik at vi snakkes ofte, men når vi gjør det, så er intimiteten og ærligheten ført over i det platoniske forholdet. Det er veldig deilig å ha venner som en ikke trenger å forstille seg overfor. Jeg vil altså si at ja, det er absolutt mulig og at gevinsten er stor. Endret 5. mai av Snok1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #16 Skrevet 5. mai Mnja, du er ute av bildet som venn når han får ny partner. Så det kan være greit å ikke legge for mye tid og investering i vennskap. Anonymkode: 389a5...1e4 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai #17 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hun gjør da det med nye tråder om dette forholdet til statighet. Anonymkode: e8dc7...854 Ok da må du nesten vise meg hvilken tråder det er snakk om, for dette er eneste tråden jeg har laget om det her Anonymkode: f7ebb...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #18 Skrevet 5. mai Snok1 skrev (5 timer siden): Jeg har en liten håndfull eks-elskere som idag er nære venner. Ikke slik at vi snakkes ofte, men når vi gjør det, så er intimiteten og ærligheten ført over i det platoniske forholdet. Det er veldig deilig å ha venner som en ikke trenger å forstille seg overfor. Jeg vil altså si at ja, det er absolutt mulig og at gevinsten er stor. Og du tror det kommer til å fungere like bra når kona hans finner ut at vennskapet startet som utroskap? Anonymkode: 2d41e...0e0 1 1
Nordlending1 Skrevet 5. mai #19 Skrevet 5. mai Føler du det hadde vært greit om du var gift med en som hadde så nær og ofte kontakt med en annen dame han møtte etter dere ble sammen? Bare den delen, tror jeg mange ville reagert på. her har dete i tillegg hatt sex mens de er gift.. det er en fæl sak for deres forhold, enda verre blir det om du henger i livet detes videre. er du litt besatt av dette paret? jeg synes du bør holde deg unna for alle sin del, er min mening 3 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai #20 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei kona hans vet ikke om dette. Hun er også ganske kontaktsøkende på meg, slik at vi også er blitt venner kan du si, det er vel litt spesielt men jeg liker å ha de i livet. Han har overhodet ikke prøvd på noe ting de siste ukene, men som sagt han kontakter meg mye. Anonymkode: f7ebb...6e7 Kona har mistanker og prøver å bli venn med deg for å finne ut hva som foregår. Du burde kutte kontakten. Med han. Anonymkode: 3a13d...b48 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå