AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Jeg våknet med vond hals i dag og kjenner at jeg begynner å bli forkjølet. Jeg er egentlig aldri syk, så har liksom ikke hatt behov for å vurdere om jeg skal trene med dårlig form eller ikke, men nå lurer jeg. Skal reise bort i helga og er avhengig av at formen er rimelig bra da. Er det dumt å ta ei lett styrkeøkt i dag eller er det helt innafor? Anonymkode: 325f5...7ae
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Styrka at jeg gjort men ikke harde intervaller. Hadde sett litt an forma utover dagen. Anonymkode: 20960...8d5
Splittbinders Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Jeg trener hvis jeg er litt forkjøla, men da mest styrke eller rolig jogg - dropper økter med veldig høy puls. Men om kroppen i tillegg er vond/verkete eller det kjennes ut som kroppen er litt på grensen til å få feber så dropper jeg trening. Så jeg kjenner på den generelle sykdomsfølelsen i kroppen. Så dropper jeg å dra på treningssenteret hvis jeg er "sause forkjøla" - trenger ikke å spre smitte mer enn jeg må. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai Jeg er mye plaget med allergi for tida, så har stadig sår hals, slapp og tett i nesa.. er mye pollen ute nå, plagsomt. Kan fint trene med det, men når det er ille så er jeg for trøtt til å gjøre no.. Kan fint trene styrke med litt sår hals, føler ikke at det gjør meg verre på noe vis. Men kan det være allergi du kjenner? Anonymkode: f879e...769
AnonymBruker Skrevet 20. mai #5 Skrevet 20. mai Det går fint å gjennomføre en treningsøkt som forkjølet, MEN jeg pleier å drøye det eller ta det rolig fordi jeg ved flere anledninger har opplevd å bli dårligere etter trening. Jeg kan jo ikke vite om det er pga trening, men man bryter jo ned kroppen når den egentlig har nok med å holde sykdommen i sjakk. Så hvis du skal reise bort og er redd for å bli mer syk ville jeg ha avventet trening. Men dette er mitt synspunkt og erfaring. Anonymkode: ea77e...6ef 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå