Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tilbud om å reise vekk alene i sommer. Mannen sa han kunne passe ungene, 6 og 2 år, en uke, mens jeg reiste. Jeg kunne reise hvor jeg ville, en uke, denne sommerferien. Hadde du gjort det? Grunnen til at han ga meg det tilbudet er fordi jeg elsker å reise, og de siste årene har jeg klagd over kjipe ferier pga ungene. Vi ender alltid opp i feriehuset til svigers hvert eneste år. Der blir jeg lei av svigermor, de samme kjedelige kafeene og spistestedene. Men vi ender opp der alltid pga prisen, det er veldig billig sammenlignet med annen ferie. 

Anonymkode: 3fd1d...961

• Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde likt å reise, så ja

Anonymkode: 25125...8f6

• Liker 36
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. En uke alene på all inclusive med bare sand, strand og basseng? 10/10. 

Anonymkode: 1d392...82a

• Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Selv om dere er en familie så er det lov å ta seg en tur alene. Mannen min har gjennom våre 18 år som gift reist på tur med hobbyen sin en uke hvert år. 

Og jeg har reist på turer med venninner , studieturer og nå med ett av barna som er tenåringer

Anonymkode: e0b5a...9ba

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, såklart. For en flott mann du har!

Anonymkode: d0df3...6cd

• Liker 32
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Absolutt. En uke alene på all inclusive med bare sand, strand og basseng? 10/10. 

Så nå at minstebarnet bare er to år. Da hadde jeg faktisk drøyd det ett år. Men det er meg og min oppfatning av hva som er bra for mitt barn. Jeg hadde aldri dratt en uke fra barnet mitt når det var to år. Nå når det nærmer seg fire? Ja. 

• Liker 13
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg reiste alene til Asia da barnet mitt var nesten 3 år. Jeg reiste også bort i 2 uker med jobb da barnet var 2,5 år. Det var første gang jeg var borte i mer enn en arbeidsdag. Han var med pappaen begge gangene og det gikk helt fint. 

Anonymkode: e6c51...3e1

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

For en snill mann du har har som ser og støtter behovene dine!

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Uten problem, kos deg!

Anonymkode: d684c...b36

• Liker 9
Skrevet
Macro skrev (1 minutt siden):

For en snill mann du har har som ser og støtter behovene dine!

He is a keeper😄

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hadde ikke vært i tvil en gang. Mor har godt av å ta vare på seg selv å for å klare å ta vare på familien sin. 

Anonymkode: 58099...e9c

• Liker 8
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, såklart. For en flott mann du har!

Anonymkode: d0df3...6cd

Ja, jeg er heldig med han :) Han er flink med ungene, tar mye ansvar hjemme og en fantastisk far for barna våre ❤️❤️

• Liker 2
  • Hjerte 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tilbudet hadde jeg tatt! Har selv en på 2 og en på 4 :).

Anonymkode: 56302...424

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg fikk tilbud om å reise vekk alene i sommer. Mannen sa han kunne passe ungene, 6 og 2 år, en uke, mens jeg reiste. Jeg kunne reise hvor jeg ville, en uke, denne sommerferien. Hadde du gjort det? Grunnen til at han ga meg det tilbudet er fordi jeg elsker å reise, og de siste årene har jeg klagd over kjipe ferier pga ungene. Vi ender alltid opp i feriehuset til svigers hvert eneste år. Der blir jeg lei av svigermor, de samme kjedelige kafeene og spistestedene. Men vi ender opp der alltid pga prisen, det er veldig billig sammenlignet med annen ferie. 

Kjør på!! Det kan være bra både for deg, for far og for barna med ei slik annerledesuke.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eh, aldri. Man ser barna lite nok om man ikke skal bruke 1 av 4 uker uten dem om sommeren 

Anonymkode: 2faf0...a1c

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri gjort. Ferien er hellig og noe jeg tilbringer med familien. Hvorfor få barn om man ikke ønsker å feriere med de egentlig? 

Anonymkode: 5a7e6...4e7

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vinn-vinn! Far får være med barn og foreldre, pg du får reist. Reis i vei 😁 og dette kommer fra en som har vært borte maks fire døgn fra 8-åring!

Anonymkode: d7934...116

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier du når han krever det samme tilbudet?

Anonymkode: 32dc8...14e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør ikke være borte fra en toåring meg en max 48 timer. En toåring er alt for liten til å være borte fra mor en hel uke hvis det ikke er påkrevd. Hvorfor får man barn hvis man ikke en gang vil være sammen med de i ferien??

Anonymkode: 3b8a4...19e

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette bør du jo slå til på! Det er jo vinn-vinn for dere alle. Reis, kos deg! Det er kun en uke! 

Anonymkode: ca110...32c

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...