Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jeg til å sitte kvelden om to uker å være glad, stolt og lettet, eller lei meg og skuffet over meg selv? 

Anonymkode: 4f325...34b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på valg du gjør nå

Anonymkode: 43848...959

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer ann på om du velger det rette for deg. Tenk rasjonelt gjennom det du skal/ lurer på. Ingen er klarsynte og det er kun du som kan vite hva som er best for deg.

Anonymkode: ab75e...8bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det kommer an på valg du gjør nå

Anonymkode: 43848...959

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det kommer ann på om du velger det rette for deg. Tenk rasjonelt gjennom det du skal/ lurer på. Ingen er klarsynte og det er kun du som kan vite hva som er best for deg.

Anonymkode: ab75e...8bb

Det gjelder ikke et valg jeg står i. Det er noe jeg uansett skal gjennomføre, og jeg lurer på utfallet av det.

AnonymBruker
Skrevet

Får noen opp noe ang situasjonen? 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2026 den 18.34):

Det gjelder ikke et valg jeg står i. Det er noe jeg uansett skal gjennomføre, og jeg lurer på utfallet av det.

Det er det ingen som kan vite noe om, fordi de vet ikke hvem du er. Ingen klarsynte kan se gjennom et forum og finne ut hvem som befinner seg på andre siden av noen bokstaver på forum. 

AnonymBruker
Skrevet
Gaia skrev (45 minutter siden):

Det er det ingen som kan vite noe om, fordi de vet ikke hvem du er. Ingen klarsynte kan se gjennom et forum og finne ut hvem som befinner seg på andre siden av noen bokstaver på forum. 

Det er flere klarsynte og intuitive som har gjort nettopp det, så det tror jeg på er godt mulig😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er flere klarsynte og intuitive som har gjort nettopp det, så det tror jeg på er godt mulig😊

Hvordan tenker du at det er mulig å si noe om mennesker du ikke vet hvem er? 

AnonymBruker
Skrevet

Glad og lettet 🥰

Anonymkode: f20e1...428

AnonymBruker
Skrevet

Får du vite det så kan du endre det. 
akkurat som om noen spør om de kommer til å være gift med sin kjære for alltid. De får et ja feks, basert på det som kommer opp der og da. Men så er personen lettet og tenker det er satt, og slutter da å prøve, å ikke gjør så mye for forholdet. 
da endrer en fort framtiden.

så sånne ting er egentlig ikke bra å vite. 

men det jeg kan si er at det spørs veldig på innsatsen du legger i det nå i forkant. Hvis du jobber for det, så vil utfallet ditt være veldig bra! Lykke til!

Anonymkode: 98874...ed4

AnonymBruker
Skrevet
Gaia skrev (2 timer siden):

Hvordan tenker du at det er mulig å si noe om mennesker du ikke vet hvem er? 

Det får bli en diskusjon i en helt annen tråd😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Glad og lettet 🥰

Anonymkode: f20e1...428

Tusen takk🤩❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Får du vite det så kan du endre det. 
akkurat som om noen spør om de kommer til å være gift med sin kjære for alltid. De får et ja feks, basert på det som kommer opp der og da. Men så er personen lettet og tenker det er satt, og slutter da å prøve, å ikke gjør så mye for forholdet. 
da endrer en fort framtiden.

så sånne ting er egentlig ikke bra å vite. 

men det jeg kan si er at det spørs veldig på innsatsen du legger i det nå i forkant. Hvis du jobber for det, så vil utfallet ditt være veldig bra! Lykke til!

Anonymkode: 98874...ed4

Ja jeg ser hva du mener. Jeg skal definitivt legge all innsats til her, og ikke ta noe for gitt. Dette er noe jeg er veldig nervøs for, og har et stort ønske om at skal gå veldig bra, men jeg vet også hvor sårbart det er, hvor plutselig det kan gå litt galt, selv om jeg gjør mitt beste for å forberede i forkant. Tusen takk!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det får bli en diskusjon i en helt annen tråd😊

Lol.

Anonymkode: e6a34...f49

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Lol.

Var det så morsomt? Det er ingenting jeg kan si for å endre hva andres overbevisning, så det er bortkastet energi. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var det så morsomt? Det er ingenting jeg kan si for å endre hva andres overbevisning, så det er bortkastet energi. 

- dessuten er det ikke så viktig for meg hva andre tror på😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

- dessuten er det ikke så viktig for meg hva andre tror på😉

Er det derfor du knebler diskusjonen så fort noen har andre meninger enn deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja jeg ser hva du mener. Jeg skal definitivt legge all innsats til her, og ikke ta noe for gitt. Dette er noe jeg er veldig nervøs for, og har et stort ønske om at skal gå veldig bra, men jeg vet også hvor sårbart det er, hvor plutselig det kan gå litt galt, selv om jeg gjør mitt beste for å forberede i forkant. Tusen takk!

Så lenge du gjør ditt beste, så vil det som regel gå bra. 
Hva om en "klarsynt" her inne hadde sagt at det kom til å gå ad undas (uten å være klarsynt en gang)? Hadde du da bare gitt opp? Fordi en "synsk" sier at du om 14 dager kommer til å sitte og gråte og være lei deg? 
Du kan ikke la andre mennesker styre hva du skal gjøre. Du må få opp trua på deg selv. At du kan. At du er god nok! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det derfor du knebler diskusjonen så fort noen har andre meninger enn deg?

Jeg knebler ikke den opprinnelige diskusjonen, men jeg velger å ikke dra ut på viddene fra HI, fordi det var de tjent skrev i HI jeg lurte på. Jeg har ikke energi til en lang filosofisk diskusjon om hva jeg mener og tror på, og hvorfor. Det kunne sikkert blitt en interessant diskusjon, men det har jeg som sagt ikke energi til nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

fordi det var de tjent skrev i HI jeg lurte på.

«.. fordi det var det jeg skrev i HI jeg lurte på.»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...