Lisle Skrevet 26. november 2002 #1 Del Skrevet 26. november 2002 etter kun 3 måneders ekteskap skal nicholas cage og lisa marie presley alt skille seg! jeg syns det var ille nok da han slo opp med patricia arquette som han passet så bra med. hva er det med disse hollywoodfigurene? kan de ikke bare bo sammen som vanlige mennesker i et par år eller fem før de gifter seg? se på jennifer lopez, hu er vel ikke 30 ennå? og skal alt gifte seg for 3 gang! har de kanskje en uskreven regel i hollywood om at de må gifte seg før de hopper i senga? håper bare alle tar seg bryet med å skrive en såkalt PRE-NOP før de gifter seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. november 2002 #2 Del Skrevet 27. november 2002 Enkelte gjør hva som helst for litt gratis PR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. november 2002 #3 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg tror nok at vil alle ville fått problemer med å pleie kjæresten under de omstendighetene som mange av disse lever under. mange har nok også tatt skade et eller annet sted på sjelen, de som har vokst opp under dønn unormale forhold. En annen ting er at vi aner jo ikke noe om hvem som passer bra sammen med hvem? Vi vet jo bare om en bitteliten del av en endimesnjonal virkelighet for disse, så det blir litt dumt å uttale seg om. Nå er jo også Nicholas Cage en ordentlig lekkerbisken jeg tror mange ville strekke seg langt for å "få til noe med" - men som sagt - vi kjenner ikke sannheten. Jeg er veldig glad jeg ikke er Hollywoodstjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #4 Del Skrevet 27. november 2002 Det er da man tar ekteskap seriøst. Hellau de giftet seg etter et knapt års bekjentskap også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 27. november 2002 #5 Del Skrevet 27. november 2002 Hva er det med oss som gidder å bry oss om hva mennesker som bor i Hollywood og som vi ikke kjenner gjør eller ikke gjør? Jeg bare spør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 27. november 2002 #6 Del Skrevet 27. november 2002 Det virker som om det har gått sport i det og gifte seg, bare så man kan skape overskrifer. Når oppstyret roer seg så skiller man seg for da er det ikke spennende lenger. Minner litt om oppførselen til små barn. Greit hollywood er ikke et normalt sted, men man velger jo og bo der eller ei, det finnes jo de som faktisk klarer og oppføre seg normalt, og som ikke higer etter og få familien på førstesiden. Men de gjør som de vil, selvfølgelig, men det kan jo virke litt dumt og uforståelig på oss vanlige dødlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. november 2002 #7 Del Skrevet 27. november 2002 De skifter jo partner oftere enn andre skifter undertøy jo!! bare se på Jennifer Lopez..hun flyr jo fra ene ektemannen til den andre...de kan ikke være helt vel bevart! Greit nok at settingen kanskje er noe utenom det vanlige..men det får da være grenser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. november 2002 #8 Del Skrevet 27. november 2002 Der går det jammen "fort og gæli"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #9 Del Skrevet 27. november 2002 Hvordan vet du at han passa så godt sammen med Patricia??? Han gjorde jo tydeligvis ikke det, siden de ikke er sammen mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dawna Skrevet 27. november 2002 #10 Del Skrevet 27. november 2002 Alle mennesker som oppnår suksess på en eller annen måte går igjennom et identitets-skifte. Noen takler det, veldig mange takler det ikke. Med suksessen følger nemlig et must som mange overser: Man må definere seg selv på nytt. I den prossessen er det mange par som vokser fra hverandre, både i Hollywood og ellers. Det er ikke alltid like enkelt å være berømt. Dawna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. november 2002 #11 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg blir i allefall skikkelig bekymret om det er meg det er noe galt med... Har vært sammen med typen i 4½ år jeg, og vi har ikke planer om å gifte oss en gang!!!! (Ikke fordi jeg ikke vil, men ser ikke helt poenget med det på nåværende tidspunkt). Er vi unormale??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. november 2002 #12 Del Skrevet 29. november 2002 Det bør vel kanskje sies at jeg sitter på jobben og venter på at klokka skal bli så mye at det er anstendig å gå hjem. God helg alle sammen :D ......... og sorry for at jeg er så totalt useriøs! Vennligst ikke beskyld meg for å ødlegge tråden a.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå