Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg såper ganske sjelden ryggen(av praktiske årsaker sikkert) men også armene. Det renner jo litt såpevann nedover armene gjerne men jeg står nesten aldri og gnir og vasker der. Er det ekkelt og uhygienisk? Resten av kroppen vaskes selvsagt

Anonymkode: 6b0ef...3a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig tørr hud og eksem, så bruker bare såpe der det trengs (under armer, under bryst, baken og føttene). Armer vasker jeg i vasken om de er skitne av en eller annen grunn, ryggen vaskes enda sjeldnere 😅 

Anonymkode: 83422...14d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å vaske hele kroppen. Har kost til ryggen og armene er jo enkelt å vaske. Synes jeg ser mange får slike røde prikker/nupper på armene (spesielt på baksiden ovenfor albuer) og det kan en få av å ikke vaske seg, (en kan få det av andre grunner og men mangelfull vask er en grunn). 

Men jeg liker å ta kroppsskubb osv, jeg liker å være nydusjet, jeg synes det gir meg en god velvære følelse. 

Om andre synes du er uhygienisk er jo en subjektiv sak. Jeg setter nok pris på at partner har noenlunde lik vaskerutine som meg selv, det er noe med å legge seg ren og ikke bare ren på halve kroppen, men det er nå meg da.

Anonymkode: d29fc...b89

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper inn hele kroppen med klut. Jeg har også sånn lang tekstil greie til å vaske ryggen med. Jeg slet med små kviser på halsen før, men etter jeg begynte med skrubb ble alt borte så derfor skrubber jeg hver gang jeg dusjer.

Anonymkode: 3b44b...21e

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg såper sjelden inn hver kvadratcentimeter, nei. 

Hele armene og hele beina får sjelden full innsåping. Det er hår, ansikt, hals og nakke, armhuler, undersiden av puppene, lyske og underliv (der det er hud, ikke slimhinner) og føtter som får grundig såpevask. Resten får vann og det såpeskummet som ellers passerer der. 

Unntaket er selvsagt hvis jeg har drevet med noe som har gjort meg direkte skitten, men det er sjelden jeg kaver mye i gjørme og jord. 

Anonymkode: 5495d...bb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Såper inn alt jeg rekker til på sommerstid, så øvre del av ryggen får bare sjampo rennende over seg. Bruker egnet svamp. På vinterstid er jeg full av eksem her og der, og disse stedene unnslipper såpe og i det hele tatt å bli vaska over annet enn av rennende vann.

Anonymkode: 6745c...933

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker skrubbehansker som jeg såper inn og går over hele kroppen, ja. Jeg mrker jeg får dårlig hud på ryggen hvis ikke, og huden føles mye bedre på ben og armer. Jeg skrubber ikke hardt, men jeg går over alt, til og med mellom tærne 😅

Anonymkode: 37188...a75

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg såper inn under armene og nedentil, ingen andre steder. Det blir med når jeg drar hendene rundt over. Vasker også håret med sjampo når jeg tar alt.

Anonymkode: 5c32e...548

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har veldig tørr hud og eksem, så bruker bare såpe der det trengs (under armer, under bryst, baken og føttene). Armer vasker jeg i vasken om de er skitne av en eller annen grunn, ryggen vaskes enda sjeldnere 😅 

Anonymkode: 83422...14d

Må huske underlivet da😅

Anonymkode: 93e70...377

Skrevet

Ja, hver gang - kanskje ikke alltid midt bakpå ryggen for dit når jeg ikke - men mannen fikser det ofte 😉 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...