AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Skrevet 8. april Og da snakker jeg ikke om den lokale klubben der du bor. Men de som heier på Man utd, Barcelona, Liverpool etc. Og de aldri har satt sine bein der? Anonymkode: adb9a...11c 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Skrevet 8. april Litt ekstremt, men jeg synes det er bra at folk engasjerer seg; det betyr at de har følelser og ikke er roboter/zombier 😉 Anonymkode: 4d3f7...525 14 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #5 Skrevet 8. april Ja, jeg synes alt dette greiene rundt favorittlag i England er harry. Hadde det nå en gang vært noen få som hadde hatt det som en litt rar hobby - men når det blir nærmest vanlig å heie på en merkevare med overbetale folk, så kan man la seg overraske.... ... det verste jeg har sett er en far som klede det nyfødte barnet sitt en Liverpool-greie.. Patetisk. Anonymkode: 5df0b...fb3 6
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Skrevet 8. april Ja, det er blodharry å bare eie flagget i seg selv. Anonymkode: 0b4cc...3ef 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #7 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt ekstremt, men jeg synes det er bra at folk engasjerer seg; det betyr at de har følelser og ikke er roboter/zombier 😉 Anonymkode: 4d3f7...525 Man kan engasjere seg uten å framstå som en idiot. Anonymkode: 0c15b...b12 4
AnonymBruker Skrevet 8. april #9 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man kan engasjere seg uten å framstå som en idiot. Anonymkode: 0c15b...b12 Å være litt barnslig og idiot er en del av å være menneske. Anonymkode: 4d3f7...525 9 3 5
Buxus Skrevet 8. april #10 Skrevet 8. april Det er så harry, det! Jeg slutter aldri å forundre meg over voksne menn som knapt viste følelser da barna deres ble født, sitte og grine og flagge og holde på når laget "deres" spiller. Og laget "deres"?? Hvordan velger man ut hvilket lag man skal heie på i et land man knapt har vært i? Dette er RART. 6 3
AnonymBruker Skrevet 8. april #11 Skrevet 8. april Nei det synes jeg ikke. Gøy at folk er interessert i ting 😊 Anonymkode: d355b...3fe 13 3
AnonymBruker Skrevet 8. april #12 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å være litt barnslig og idiot er en del av å være menneske. Anonymkode: 4d3f7...525 Det finnes også veldig mange andre og fine egenskaper ved det å være menneske. Anonymkode: 0c15b...b12 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #13 Skrevet 8. april Tror ikke det finnes noe jeg driter mer i enn hva folk gjør i sitt eget hjem. Så lenge det ikke er folk som drar inn narkotika, fyll eller annen dritt så gir jeg vel blanke faen i om de henger opp et supporterflagg eller ikke. Anonymkode: d26d6...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #15 Skrevet 8. april I Norge går folk med janteloven tredd over hodet som en svart kondom. Konformitet er eneste gyldige valuta. Alle som viser lidenskap for noe skal sees ned på. Alle som kjenner entusiasme for noe og blir varme i kinna over det sees på som tullinger. Man skal kle seg likt, stemme på det samme. Snakke i kor... Eid, Havvind, Pride og Palestina... Trist som faen... Jeg er ikke fotball-fan. Har aldri engasjert meg i den sporten. Men noe så harmløst og positivt som å være litt tullete etter sport, klarer jeg ikke å irritere meg over. Sånne personlighetsløse drittsekker som ser ned på, og snakker dritt om andre, derimot..... Anonymkode: 5346f...bc9 8 13
AnonymBruker Skrevet 8. april #16 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det finnes også veldig mange andre og fine egenskaper ved det å være menneske. Anonymkode: 0c15b...b12 ...og du har sikkert ingen av dem. Anonymkode: 5346f...bc9 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #17 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ...og du har sikkert ingen av dem. Anonymkode: 5346f...bc9 🤣 Men bare heng ut flaggene dine du. ♥️ Anonymkode: 0c15b...b12
AnonymBruker Skrevet 8. april #18 Skrevet 8. april Jeg synes det er bra å ha engasjement. Må gjerne henge ut flagget sitt. Men. Jeg ser litt for mange av de som er lidenskapelig opptatt av fotball, som tenker at det skal prioriteres over mennesker i livet deres. Og det, det er helt fjernt. Anonymkode: e550f...305 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #19 Skrevet 8. april Hvorfor skulle man være redd for å være harry? Mye gøyere det! Nå bor jeg ved en fotballstadion, og det er faktisk veldig flott at gaten prydes med flagg når det spilles kamper. Det skaper en flott ramme at vi naboer bidrar slik. Ved pride har nabolaget diverse prideflagg, og ved diverse cuper rundt i verden kan man se hva ulike naboer heier på. Dette er et dyrt nabolag, med leger, advokater og diverse pengesterke. Folk som ikke er redde for å være harry, for dette skaper liv og gøy. Anonymkode: 0824f...609 3 4
Disco Skrevet 8. april #20 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Og da snakker jeg ikke om den lokale klubben der du bor. Men de som heier på Man utd, Barcelona, Liverpool etc. Og de aldri har satt sine bein der? Anonymkode: adb9a...11c Kunne ikke brydd meg mindre. Er det så nøye om man er litt harry forresten? 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå