AnonymBruker Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Eller er det like greit å bare trene selv? Trener hjemme med vekter + løping. Målet mitt er ikke å bygge muskler, bare å føle meg i god form, ta vare på helsa og stramme litt opp. Føler onlinetreningen pusher meg på en måte jeg ikke klarer på egenhånd. Betaler 600kr i mnd. hadde dere tenkt det var verdt det? Anonymkode: 819ea...49e
AnonymBruker Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Hvis det hjelper deg, er det vel verdt det. Personlig synes jeg det var dyrt. Jeg bruker LiveGym og det koster bare 59 kr pr mnd Anonymkode: c846b...bdb 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april 600 kr uten å ha tilgang til et fysisk senter er vilt. Du får vurdere selv om det er verdt det. Selv betaler jeg 300 på treningssenter med tilgang til gruppetimer. Anonymkode: 2f8bf...c45
Lizard Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april Hvis du vil føle deg i god form, ta vare på helsa og stramme opp er det jo akkurat "å bygge muskler" du vil... Bare som en kommentar. Jeg syntes prisen var litt stiv for øvrig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå