AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Skrevet 31. mars Du har vært min følgesvenn i mange år, i motgang og medgang. Kosete og glad, de siste årene har vært tøffe for meg på flere fronter, da kjentes det ekstra godt å ha en varm snute som ga meg trøst og tillitt. Vi har hatt en flott og god reise sammen. I går og i morges var vi på tur, du var som vanlig glad og fornøyd. Helt brått ble du syk, vi var på plass hos veterinær på under en time, men livet ditt stod ikke til å redde. Jeg var ikke forberedt, selv om du ikke var helt ung lenger. Fra glad og kosete til død på noen få timer, det kjennes nesten helt surrealistisk, det har vel ikke gått helt opp for meg enda, at du ikke er mer. Nå er jeg ubeskrivelig lei med og jeg vet at savnet blir stort, det blir ensomt uten deg lille venn. Men jeg vet også at du hadde et rikt og godt liv, at du var elsket av hele familien. Det er en trøst oppe i det hele. Takk for alle fine stunder, lek, glede, turer, vi har på en del måter ‘vært der' for hverandre. Takk for alt du ga meg, takk for følget. Løp fritt på den andre siden av regnbuen, du vil ikke bli glemt. ❤️ Anonymkode: 5ea8b...e77 24
AnonymBruker Skrevet 31. mars #2 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har vært min følgesvenn i mange år, i motgang og medgang. Kosete og glad, de siste årene har vært tøffe for meg på flere fronter, da kjentes det ekstra godt å ha en varm snute som ga meg trøst og tillitt. Vi har hatt en flott og god reise sammen. I går og i morges var vi på tur, du var som vanlig glad og fornøyd. Helt brått ble du syk, vi var på plass hos veterinær på under en time, men livet ditt stod ikke til å redde. Jeg var ikke forberedt, selv om du ikke var helt ung lenger. Fra glad og kosete til død på noen få timer, det kjennes nesten helt surrealistisk, det har vel ikke gått helt opp for meg enda, at du ikke er mer. Nå er jeg ubeskrivelig lei med og jeg vet at savnet blir stort, det blir ensomt uten deg lille venn. Men jeg vet også at du hadde et rikt og godt liv, at du var elsket av hele familien. Det er en trøst oppe i det hele. Takk for alle fine stunder, lek, glede, turer, vi har på en del måter ‘vært der' for hverandre. Takk for alt du ga meg, takk for følget. Løp fritt på den andre siden av regnbuen, du vil ikke bli glemt. ❤️ Anonymkode: 5ea8b...e77 💔💔💔💔❤️like vondt som å miste et menneske😭 Anonymkode: fcef8...ed9 4 1
Strigiformes Skrevet 4. april #3 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 31.3.2026 den 19.55): Du har vært min følgesvenn i mange år, i motgang og medgang. Kosete og glad, de siste årene har vært tøffe for meg på flere fronter, da kjentes det ekstra godt å ha en varm snute som ga meg trøst og tillitt. Vi har hatt en flott og god reise sammen. I går og i morges var vi på tur, du var som vanlig glad og fornøyd. Helt brått ble du syk, vi var på plass hos veterinær på under en time, men livet ditt stod ikke til å redde. Jeg var ikke forberedt, selv om du ikke var helt ung lenger. Fra glad og kosete til død på noen få timer, det kjennes nesten helt surrealistisk, det har vel ikke gått helt opp for meg enda, at du ikke er mer. Nå er jeg ubeskrivelig lei med og jeg vet at savnet blir stort, det blir ensomt uten deg lille venn. Men jeg vet også at du hadde et rikt og godt liv, at du var elsket av hele familien. Det er en trøst oppe i det hele. Takk for alle fine stunder, lek, glede, turer, vi har på en del måter ‘vært der' for hverandre. Takk for alt du ga meg, takk for følget. Løp fritt på den andre siden av regnbuen, du vil ikke bli glemt. ❤️ Anonymkode: 5ea8b...e77 Firbeinte bestevenner setter dype spor og avtrykk ❤️ 3
SS03 Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai Hunden min døde for snart 1 måned siden også, føles helt jævlig ut. Fikk urnen hans idag og hylgråtet med foreldrene mine. Er så tungt, håper det går bedre med deg har fortsatt ikke kommet meg over det, og gråter hver eneste dag med tanken på at han bare har blitt til aske, og jeg aldri vil se han igjen... 4 1
Plexi Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai (endret) Huff, er så vondt å miste våre pelskledde venner, føler med deg. Endret 8. mai av Plexi 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai Føler inderlig med deg 💗 jeg må la min firbeinte bestevenn gå om noen dager. Er fullstendig knust og forstår ikke hvordan jeg skal holde det ut 💔 Anonymkode: f34b0...513 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #9 Skrevet 10. mai Å miste en hund er en helt spesiell sorg, en av de verste. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: ddad9...fd9 1 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå