AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Skrevet 16. mars Jeg gjør det sommer som vinter, 40 år, lært fra barnsbein. Letter rengjøring i bilen betraktelig. Gjør / gjør du det ikke og hvorfor? Anonymkode: b4faa...d7e 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Skrevet 16. mars Ja, hver eneste gang! Sparer meg for mye møkk, fukt og skit inn i bilen. Skulle bare ønske samboeren min gjorde det samme 🤣 Anonymkode: dcf63...2eb 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Skrevet 16. mars Alltid, spesielt snø om vinteren. Anonymkode: 7c7bf...024
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Skrevet 16. mars Bare når det er vått/spesielt skittent. Ikke opplevd at det blir særlig skittent av det når det er vanlig, tørt og brukbart rent utenfor. Uansett jeg som sørger for rengjøring, så skader nå bare meg selv. Langt mer nøye på det i andres biler enn min egen. Anonymkode: fc120...c4b 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5 Skrevet 16. mars Selvfølgelig, har også en børste i bilen for å fjerne snø og lort fra skoene Anonymkode: 814c6...e46
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Skrevet 16. mars Bare om det er masse snø og dritt. Ellers ikke. Anonymkode: 12a3f...06c
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Skrevet 16. mars Seff Sommer som vinter, uansett føre Anonymkode: f7d25...51d
Grønnsaksvaffel Skrevet 16. mars #10 Skrevet 16. mars Bare når det er snø. Jeg har gummimatter som jeg tar ut og rister slik rusk og rask faller av.
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Skrevet 16. mars Bare når det er vinter og sørpete. Ikke pleier vi å spise eller utføre noe på gulvet i bilen som krever helt sterilt og reint område. Mattene kan ristes og innimellom har vi hund fremme så det spiller ekstrem liten rolle om det kommer litt sand på mattene. K 40 Anonymkode: df19b...bee
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Skrevet 16. mars Alltid, spesielt med snø. Blir jo klissvåt… Anonymkode: 73f57...051
AnonymBruker Skrevet 17. mars #13 Skrevet 17. mars Det er en innlært oppførsel som jeg gjør ganske ubevisst. Men så er det også kun meg som rengjør bilene. Veldig vanskelig å lære kone og barn å la være å sparke borti dørkarmen og slikt. Hatt flere biler med dype skrapermerker og senere rust fordi de er så sløve. Anonymkode: a12a2...c12 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #14 Skrevet 17. mars Ref alle tråder her inne om førerkort og eie av bil… Som evig ulønna sjåfør for slabbedaskene er det gjerne dem uten bil og lappen som ALDRI banker snø og møkk av beina. Er jo ikke deres bil/problem? Anonymkode: fbb82...6db
AnonymBruker Skrevet 17. mars #15 Skrevet 17. mars Såklart. Skikkelig irriterende egenskap hos eksen. Hadde ikke lappen, selvfølgelig ingen forståelse for at å dra inn vann og snø lager kondens på innsiden… Anonymkode: 849dc...a5b
AnonymBruker Skrevet 17. mars #17 Skrevet 17. mars Banker snø av sko. Og lukker dører pent (smeller ikke igjen). Det lærte jeg da jeg var barn på 70-tallet. Spiser aldri noe i bilen, og slenger ikke søppel rundt. Barna fikk heller ikke spise i bilen. Bruker sånne wipes til å tørke av dashbord osv mens bilen er i bilvaskemaskin. Anonymkode: 196e6...a12
AnonymBruker Skrevet 17. mars #18 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Banker snø av sko. Og lukker dører pent (smeller ikke igjen). Det lærte jeg da jeg var barn på 70-tallet. Spiser aldri noe i bilen, og slenger ikke søppel rundt. Barna fikk heller ikke spise i bilen. Bruker sånne wipes til å tørke av dashbord osv mens bilen er i bilvaskemaskin. Anonymkode: 196e6...a12 Hehe, de får ikke spise i bilen med meg heller, men mor er uenig. Så mengden smøler og grufs jeg har støvsugd ut av bilen, sjokoladeflekker som måtte gnis ut av setene osv. ... uendelig. Anonymkode: a12a2...c12
AnonymBruker Skrevet 17. mars #19 Skrevet 17. mars Gjør det på vinteren, men når det er tørt ute går det i glemmeboka. Anonymkode: 23630...2ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå