AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars Hei. Jeg besøkte graven til onkelen min som døde for 9 år siden. Det var ikke måkt snø (var kanskje 30cm), hadde joggesko så måtte bort og vekk fra gravplassen rundt, men flyttet ikke på ting osv. Når jeg kom hjem var mamma dritsur og sa at jeg ikke kunne gjøre det for folk blir sure og fornærmet. Det var pappa sin bror så er ikke fra hennes slekt. Jeg tenkte det bare var hyggelig og at det evt. Ville blitt satt pris på at nærmeste pårørende hadde sett at noen har besøkt graven og måkt snø... Men nå ble jeg usikker... Hva tenker dere? Anonymkode: 7f151...3a4 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Skrevet 15. mars Folk har så forskjellige regler og trauman. Men jeg hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Men, måket du fordi DU hadde joggesko eller fordi det trengtes? Anonymkode: 0a5d2...e09
AnonymBruker Skrevet 15. mars #4 Skrevet 15. mars Jeg synes din mor er helt på trynet. Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg. På graven til min kjæreste / samboer er det ingen av hans familie som flytter eller tar med seg utbrente lykter og visne blomster, selv om jeg sier de skal gjøre det når de er å besøke graven. Jeg må kjøre en time til graven for å fjerne søppelet, som de andre kunne ha tatt med seg. Jeg synes du gjorde en fin ting.💗 Anonymkode: 13a21...f90 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Skrevet 15. mars Hvem døde og gjorde din mor til Gud liksom? Hun kan ta seg ein bolle og slutte å påføre andre skam når de gjør en god gjerning. Anonymkode: b77d6...e23 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars #6 Skrevet 15. mars Si rolig til mor at du ikke akter å bruke et eneste sekund på å ta i mot kjeft for en ikke-sak. Du har ikke gjort noe galt, sier hun det er det hun som tar feil. Anonymkode: 1cab9...72f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #7 Skrevet 15. mars Jeg ville gjort det samme som deg. God gjerning! Anonymkode: e31a7...20d 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars #8 Skrevet 18. mars Noen, særlig de eldre, mener at graven skal ligge urørt om vinteren, så er nok det hun reagerte på. Om man vil tenne lys eller besøke graven så må man jo nødvendigvis måke for å komme fram. På kirkegården her måkes det i veiene som blir brukt om sommeren, så man kan betrakte på avstand. Likevel kommer man jo ikke helt fram. Tenker det var helt greit det du gjorde. Jeg tenner lys for mannen min på bursdagen hans, og det er på vinteren. Anonymkode: a42f2...2fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå