Hoppe74 Skrevet 3. april 2002 Forfatter #21 Del Skrevet 3. april 2002 Takk for hilsen Taurus Jeg har vært inne å lest dagboken din også. Det var forferdelig trist å høre om det som skjedde! Jeg håper at dere klarer å komme dere videre, det må være tøft. Jeg ønsker dere iallefall lykke til!! Tankene mine kretser mye rundt dette temaet abort og jeg klarer ikke helt å roe meg ned. Jeg tar jo hver dag som den kommer, men hver ny smerte eller følese blir nøye tatt opp med en kjempegod venninne. For jeg blir jo bekymret med en gang noe nytt skjer. Da hjelper det å høre fra en som har vært igjennom et svangerskap at det er normale smerter Jeg har blitt mere kvalm og plages med kraftig bilsyke mens jeg er på jobb. Det er ikke noe særlig. Men ikke verre enn at det går heller. Jeg begynner å føle meg litt konstant tom innvendig. Ikke psykisk tom men fysisk tom for energi. Akkurat som at jeg har konstant lavt blodsukker. Det plager meg endel, for jeg blir jo så slapp. Også går jeg med en konstant sultfølese i magen. Jeg skal ta det opp med legen min på fredag. I dag skulle vi egentlig ha vært til sosionom for nok en samtale, men hun var syk i dag. Derfor må det vente til en annen dag denne uken. Muligens i morgen. Sambo begynner å bli mer fortrolig med tanken som jeg har skrevet før. Men jeg synes fremdeles det er litt trist at han ser ut til å velge bort abort mer enn han velger å få barn Jeg håper og tror at det endrer seg med tiden. Han har jo gått igjennom en enorm forandring i løpet av de siste to ukene Om det skulle fortsette slik så blir han vel en av verdens lykkeligste pappaer når tiden er inne. Jeg innbiller meg at jeg har begynt å få bittelittegranne mage, og da mener jeg ikke den magen jeg har om kvelden som bare er oppblåst. Nei, den er der hele dagen. Men bare ørlitte grann. Magen går litt mer skrått ut nede ved bekkenet. Dette får jeg vel også vite litt mer om på fredag.. Nå har jeg bestemt meg for å begynne å gå minst en halvtime hver dag. Jeg leste nemlig denne artikkelen her http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/...rticleID=304657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 4. april 2002 #22 Del Skrevet 4. april 2002 På grunn av det du skriver om lavt blodsukker og stadig sultfølelse anbefaler jeg deg å lese litt på denne http://www.vektibalanse.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 4. april 2002 Forfatter #23 Del Skrevet 4. april 2002 Morgenkvalme I dag gikk det dog over etter en times tid. Viktig å ta det litt rolig. Sambo har bestemt seg for at han vil ha barnet Vi skal likevel gå til sosionomen i morgen for å få snakket ut litt. Han er fremdeles ikke veldig begeistret for tanken. Men nå er det bestemt iallefall, så da blir det litt lettere for meg å ha kvalmetak og alt det andre Jeg tror jeg må ha et lite JIPPPPI Ikke noe mere nytt i dag, magen har vært ganske rolig. Jeg skal til legen som sagt i morgen. Gruer/gleder meg litt. Jeg har hørt at det kan gjøre litt vondt. Anne, takk for tips om side. Jeg fant imidlertid ingenting av interesse på siden. Bare noen tips om noen slankebøker Jeg spiser sunt, har en normal vekt og sultfølesen kommer og går. Jeg tror mye kommer av at jeg sliter med å komme meg i normalt gjenge igjen etter påskeferien, for der var det såååå mye mat hele tiden. Men om det var noe spesielt på den siden du mener jeg bør lese så gi meg gjerne tips om hvor på siden jeg finner det. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hoppe74 den 2002-04-04 21:30 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 5. april 2002 #24 Del Skrevet 5. april 2002 Heisann Kjekt å lese at du og sambo er mer eller mindre enige nå! Både sultfølelse og slapphet hører graviditeten til har jeg lest. Selv blir jeg utroooooolig sulten flere ganger daglig (selv om det ikke er lenge siden sist jeg spiste)...sulten hyler og gnager i tarmene mine da Har heller ikke særlig mye energi fortiden, blir utslitt bare av å gå opp til leiligheten vår i 3. etg.... Håper det kommer seg. Var jo ikke noen løsninger på problemene dine, dette, men vi er iallefall flere i samme båt! Klemmer fra lille frø (9+1) og 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 5. april 2002 Forfatter #25 Del Skrevet 5. april 2002 Godt å høre at du har det på samme måte Fletta! Gratulerer så mye med graviditeten forresten. Jeg har lest dagboken din Du har jo kommet kjempelangt!! Jeg har vært til legen i dag. Der ble det tatt blodprøver og urinen ble kontrollert. Alt så fint ut og jeg VAR gravid...ingen bombe akkurat. Men de rutinekontrollerte urinen. Jeg fikk ingen GU i dag for det hadde ikke legen tid til. Så jeg må tilbake om to uker..litt dumt men.. jeg har termin 15 november og er 8 +1 dag på vei i dag. Vi var til sosionomen i dag Sambo og meg. Det var kjempefint. Hun er så fin å snakke med. Så nå har vi blitt litt mere motivert begge to og har lovet oss selv å ta tiden til hjelp med tanke på alle føleser som man jo forventer at umiddelbart er der. Hun hadde stor tro på oss som foreldre sa hun og det varmet Etter at vi var ferdig måtte jeg kjøpe 10 røde roser til min kjære og skrive et kort til han. Det var hyggelig å markere denne dagen litt. For det er jo en spesiell dag. Iallefall føles det slik for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 8. april 2002 Forfatter #26 Del Skrevet 8. april 2002 Kvalm, kvalm kvalm...hele helgen hele dagen. Jeg kaster ikke opp men er bare kvalm hele tiden....PYTON! Jeg har lært meg til endel triks. Jeg spiser nå Kornmo kjeks hele tiden for å unngå at jeg blir kjempesulten og kvalm. Ja ja, ikke noe mere nytt fra meg nå. Jeg er litt mere følsom enn ellers. Akkurat som at jeg er PMS litt hele tiden. Men når man har verdens beste sambo går det jo fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 10. april 2002 Forfatter #27 Del Skrevet 10. april 2002 Å fytterakkern så kvalm jeg er. Det varer hele dagen og er en konstant kraftig bilsjuke.. Jeg kaster fremdeles ikke opp, men har det pyton likevel. Tårene er heller ikke langt unna om dagen. Jeg blir jo så sliten av å liksom skulle være normal på jobben hele tiden. Så når jeg kommer hjem er jeg dårlig resten av kvelden. Da kommer mismotet frem. Jeg synes det er pyton å gå sånn. Jeg forstår ikke de som synes det er fantastisk å være gravid, for så langt synes jeg bare det er forferdelig. Tanken på å ha et barn i magen er selvsagt spennende, men gravidfølesen er ikke særlig spennende om dagen. Det er det samme hver bidige dag. KVALM! Jeg hadde orange utflod i dag tidlig. Det liker jeg dårlig!! Jeg har bestemt meg for å se det litt ann og ta det opp med legen på mandag. Men begynner jeg å blø mer, tar jeg kontakt med legen med en gang. Jeg er litt redd nå. Men det er så lite jeg kan gjøre annet enn å vente å se det litt ann synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 10. april 2002 Forfatter #28 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg måtte bare skrive å si at jeg har snakket med en lege på gyn.avd. på Ullevål. Hun sa det var vanlig at man var litt ekstra betent i skjeden og at det kunne komme ut som bittesmå blodansamlinger i utfloden. Derav den orange fargen. Dette var stort sett ingen faretegn, og det beroliget meg veldig. Men hun anbefalte meg å ta det opp med legen på mandag. Så fikk legen min vurdere om det var noe som burde undersøkes nærmere. Jeg har drømt to netter på rad nå at jeg føder en gutt. Dette har psyka meg litt ut i dag pga den orange utfloden. Jeg tenkte med en gang at dette hadde noe med en spontanabort å gjøre. Men foreløpig ser det ikke sånn ut. Jeg drømte jo at jeg fødte en velskapt gutt. Og det fine med begge drømmene var at fødselen var en lek. Det var ferdig på fire timer og jeg kjente ingen smerte... supert Jeg håper jeg er sanndrømt !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 11. april 2002 Forfatter #29 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg kan godt forstå at dette blir en litt kjedelig bok for utenforstående å lese. Det står jo bare om graderingen av kvalmen og andre graviditetstegn Jeg er fremdeles såpass spent i forhold til om dette skal gå bra eller ikke og opplever såpass mye nytt med det å være gravid at jeg har behov for å skrive det ned. Kanskje blir det gøy i ettertid å se på alt tøvet jeg skriver også I dag er jeg iallefall IKKE så veldig kvalm. Og det (utrolig nok) liker jeg ikke, for det bekymrer meg litt. Min teori er nemlig at når man ikke føler kvalmen lenger skyldes dette at HCG nivået er stabilt eller synker. Er det stabilt vil kroppen venne seg til det høye nivået og kanskje ikke gi seg utslag i like mye kvalme som tidligere, dette vil likevel være normalt. Synker nivået før uke 12 skyldes dette i hovedsak en ting, nemlig SA. Jeg er selvfølgelig redd for alternativ to. Derfor liker jeg ikke at kvalmen forsvinner. Jeg er idag i uke 9 + 0. Jeg tror kanskje at jeg må være kvalifisert til å være blandt verdens mest bekymrede vordende mødre. Men jeg klarer ikke å legge det vekk enda. Denne redselen forsterkes jo også av at det er ganske mange som vet det nå. Vi har stoppet videre ryktespredning, men allerede er jeg redd litt for mange vet det etter min smak. Samtidig sliter jeg med å bli fortrolig med tanken på at jeg _er_ gravid.. Ikke helt bra det der. Også må jeg bare smøre meg med tålmodighet!! Det er noe jeg ikke har så ALT for mye av..derfor oppleves denne perioden som litt vanskelig. So long hilsen Hoppemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 15. april 2002 Forfatter #30 Del Skrevet 15. april 2002 Nå spiser jeg bare ristet brød med brunost. Jeg klarer ingenting annet til frokost. Og jeg har blitt veldig kresen på maten ellers også.. Og jeg som vanligvis er såååå glad i sjokolade og junkfood har fått helt avsmak. Ikke kaffe får jeg til å drikke en gang..Jeg som vanligvis holder meg våken gjennom dagen på kaffe.. Nå må jeg jo sove mer da. Og det kommer så naturlig nå. For nå klarer jeg rett og slett ikke holde øynene åpne når jeg blir trøtt. Trøttheten rammer meg veldig mye sterkere nå. Jeg fikk brev i posten i helgen fra Ullevål. De kunne informere meg om at jeg har fått plass på fødeavdeling B. HJELP!!! Er ikke det litt tidlig da Men det er jo godt å vite at jeg er inne i systemet. Samtidig fikk jeg innkalling til UL 17 juni. Det gleder jeg meg til. Men det er fryktelig lenge å gå å vente på å se lille nurket Jeg har blitt mye mer positiv nå og tror at dette kommer til å gå fint. Jeg er drittlei av kvalmen, men den er på et vis en god venn også, fordi da vet jeg at alt sikkert er bra med oss begge Ellers har jeg ikke lagt på meg et gram enda. Vekten varierer jo nesten med fire kg på en dag men morgenvekten er den samme fremdeles. Nå må jeg snart få meg større bher...de gamle er veldig for små nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 17. april 2002 Forfatter #31 Del Skrevet 17. april 2002 Da er jeg ti uker på vei ( i morgen). Og kvalmen har bare blitt verre. Nå kaster jeg opp også. På jobb for to dager siden hang jeg over doskåla på jentedoen. Ikke noe særlig når det skal være hemmelig enda litt til. Dermed fikk jeg skaffet meg en aktiv sykmelding fra og med i går. Det er deilig å vite at jeg kan komme og gå som jeg vil. I dag var jeg der tross alt litt for lenge, for når jeg kom hjem var jeg helt bortevekk kvalm Så jeg må bli litt flinkere til å ta pauser og dra hjem når jeg blir for dårlig. Jeg var hos legen i forigår og fikk gjort unna GU og andre viktige ting. Legen sa at livmoren var på størrelse med en 8-9 ukers svangerskap. Men som hun sa, dette var jo bare fingerfølesen. Jeg har nå bestillt neste time til jordmor. Det ser jeg frem til. For jeg regner med at hun har litt bedre tid enn det legen hadde. Jeg fikk jo ikke tid til å stille et eneste spørsmål Så jeg har fremdeles mange ubesvarte ting i mitt hode. Elles er jeg veldig ustabil følesesmessig for tiden. Jeg gråt når jeg fortalte det til sjefen (måtte det pga sykmelding) så jeg tror det foregår mange ting med meg som jeg ikke får fordøyd. Han tok det veldig sporty iallefall. Jeg tror det var den spontane gleden som overrasket meg litt. Det har jo vært en tid med mange tanker og hvor familie ikke helt har visst hvor mye de kan glede seg. SÅ den spontane gleden til sjefen vippet meg helt av pinnen. Godt var det likevel å få en så fin gratulasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 17. april 2002 #32 Del Skrevet 17. april 2002 Kjære Hoppe Dakar deg - som har begynt å kaste opp... Huffda, det høres ikke særlig behagelig ut. Du har sikkert prøvd det som prøves kan mot den derre hersens kvalmen. Jeg har ikke noe spesielt gode tips å gi deg (dessverre), men bare pass på at du får i deg nok næring!!! Jeg må si at jeg er kjempe-imponert over deg Du er jo så flink til å skrive i dagboka di! Det ER spennende å følge deg i svangerskapet ditt, så du må bare fortsette slik du har gjort hittil Så artig at sjefen din tok nyheten så sporty da! Hadde du grudd deg litt på forhånd? Jeg husker jeg grudde meg til å fortelle mamma at jeg var gravid for noen år siden, trodde hun skulle bli rasende og oppgitt over meg! Til slutt sa jeg det, og jeg begynte å gråte med én gang jeg sa "gravid"-ordet. Men hun tok det supert: hun strøk meg på kinnet og sa "Tullsjura mi" og fikk det ømme blikket i øynene. Og handlet inn babyklær til den store gullmedaljen noen dager etterpå Stolt Bestemor ja!!! Lykke lykke til med svangerskapet, og jeg håper at kvalmen din gir seg snart... Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 19. april 2002 Forfatter #33 Del Skrevet 19. april 2002 Ja, nå er jeg lenket til sengen med trøndersodd og film. Jeg er forferdelig slapp og dårlig Takk for sympati Zafir, for å være helt ærlig synes jeg litt synd på meg selv også Det jeg skriver her, er skikkelig dagbokskriving. Jeg vet jeg vil ha glede av å lese igjennom dette når denne spesielle perioden min er over. Derfor prøver jeg å være litt flink også, til å skrive ned alt jeg opplever Også har det jo vært en trøst i å skrive ned hvor forferdelig jeg har det også Jeg grudde meg egentlig ikke til å fortelle sjefen at jeg var gravid, for han er en kjempefin personlig sjef Men det var nok heller det at han var så personlig som fikk tårene til å komme. Jeg spiser hele tiden synes jeg. Jeg er jo sulten hele tiden også. Men samtidig er ikke matlysten den helt store. Det er forferdelig sært og spise mat og være kjempesulten samtidig som man er kjempekvalm, og at det i tillegg hjelper..Nå er det som sagt trøndersodd som er inn. Det er lett å spise og næringsrikt samtidig. Til frokost har det gått i ristet brød og geitost til nå En sær ting til som jeg opplever masse av og som jeg lurer på om andre har opplevd også, er at jeg nyser kraftig flere ganger daglig. Og gjerne to tre nys i samme slengen. Og jeg som aldri nyser ellers Er det en gravideting?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 25. april 2002 Forfatter #34 Del Skrevet 25. april 2002 Ferdig med min ellevte uke. Begynt på den etterlengtede uke 12. Jeg har vært borte i 2 dager nå. Føler meg konstant uggen enda og veldig slapp. Og da er det jo best og bare slappe av. Jeg har fått helt dilla på sitron og frukt. Det er det eneste som ikke gjør meg kvalm Sjokolade har jeg helt avsmak mot og det samme gjelder lightbrus og fastfood. Smart innrettet den kroppen min må jeg si, som bare har lyst på sunne ting Ellers ser det ut til at jeg må slutte å ri, fordi jeg får vondt i "skinka" etter endt ridetur. Dette har jeg fått vite at kan være en begynnelse på bekkenløsning og at ridning kan fremprovosere dette. Dette var jo ikke så gøy å få høre, men jeg står heller over riding i noen måneder enn å trave rundt på krykker resten av tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 25. april 2002 #35 Del Skrevet 25. april 2002 Hei Hoppe! Kjekt å lese i dagboka di!...synd du er plaget med den hersens kvalmen, er sikkert ikke kjekt!!...Kan forstå at du vil skrive mye i dagboka di, det kommer sikkert jeg til å gjøre en gang også (forhåpentligvis), sikkert kjekt å se tilbake på etter endt graviditet.....og ja, det er ikke så bra å ri, hvis du føler at det gjør vondt!!! jaja, ville bare skrive noen ord til deg, og ønske deg lykke til videre i svangerskapet...skal følge med på deg vettu! klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 28. april 2002 Forfatter #36 Del Skrevet 28. april 2002 Takk for hilsen Angel Håper du også snart er blandt de heldige Og kan syte over kvalmen sammen med oss andre. Ja, iallefall meg. Jeg har vært borte fra jobb i tre dager nå og har tenkt å være hjemme i morgen også. Kvalmen gir seg ikke, tvertimot blir den faktisk bare verre og verre. Men min mor trøster meg med at det går over og at det er mange som har det på samme måte. Mager trøst, men det er ok å tenke på at jeg ikke er alene også om å ha det sånn. Jeg kaster opp minst en gang om dagen og er ellers heledagen kvalm. Med større og mindre uro i magen. PYTON!!!! Også blir man rimelig lei av å bare inta sofakroken etter X antall dager. Men det eneste som funker er å ta det med ro. Jeg prøver å komme meg ut litt hver dag også, men det blir kortere og kortere turer. For jeg er rett og slett for kvalm og slapp til det. I morgen skal jeg ringe jordmor og prate litt. Trenger det nå føler jeg Akk og ve, det går vel sin gang dette også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 30. april 2002 Forfatter #37 Del Skrevet 30. april 2002 Ååååååå denne morgenen våknet jeg med en befriende følese. Jeg var _ikke_ sinnsykt kvalm!!!!!!!!!!!!! Jeg hadde time til akupunktur i dag, litt teit egentlig når jeg i utgangspunktet var mye bedre. Nå vet jeg jo ikke om det hjelper eller ikke Akupunkturen altså. Men tja, hun var litt kvaksalveaktig synes jeg. For jeg fikk dårlig forklaringer på det hun gjorde. Men det kan likevel være at det fungerte. Ikke vet jeg Hun satte iallefall to nåler inn i leggen. Skulle hjelpe på den totale energistrømningene....hjelp her faller jeg av. Synd egentlig, for jeg tror at det finnes mange gode innen det faget. Og det er sikkert mye som kan helbredes ved hjelp av akupunktur. Men et poeng er å snakke samme språk som kunden. Ikke begynne med alt det energitøvet, for det forstår jeg ingenting av!! Men som sagt, jeg føler meg mye bedre idag. Så nå skal jeg snart ut på besøk. JIPPI!! Jeg er så lei av den stua her nå og begynner å bli litt rastløs I dag har jeg vært å kjøpt meg gravidebukse og skjørt. Ingen bukser passer særlig lenger. De er trange og ubehagelige i livet. Jeg har begynt å få en liten kul nederst på magen 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hoppe74 den 2002-04-30 20:31 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 5. mai 2002 Forfatter #38 Del Skrevet 5. mai 2002 Nå er det på tide med en liten oppdatering! Jeg har dessverre blitt slappere og slappere med denne dagbokskrivingen, men så skjer det ikke så veldig mye nytt heller. Etter sist gang jeg skrev har jeg gradivis blitt bedre Jeg var til og med på en laaaang sykkeltur i går. Det var kjempedeilig men kanksje litt overkill da jeg var delvis sengeliggende helt til torsdag. Men på fredag var formen såpass bra at jeg var tilbake til jobb, og det var deilig!! I helgen har jeg vært forholdsvis aktiv ( i tilegg til sykkeltur) og vært mye ute av leiligheten. Jeg blir fremdeles mye raskere sliten, og er litt kvalm innimellom, men dette kan ikke måle seg mot hva det var og det er en befriende følese. Det har vært deilig å kjenne litt på livet igjen. For når det stod på som værst var det bare pyton!! Jeg har dog fått forstoppelse og spiser nå svisker til den store gullmedalje Jeg håper på å få fart på systemet snart. Tidligere var jeg plaget med diare hele tiden, noe som nå har snudd seg totalt. Det er jo forsovet bra, for da vet jeg at kiloene snart kommer til meg også. Til nå har jeg faktisk gått ned et kg istedet... Nå som jeg har passert de magiske tolv ukene , jeg er faktisk i min trettende uke nå, så har jeg begynt å lese endel om fødsler og startet med å gjøre meg opp endel meninger. Jeg tror jeg ønsker å føde på ABC klinikken og kommer til å ta en tur for å besøke de en dag. Jeg synes en naturlig fødsel med et godt støtteapparat rundt meg vil være det beste for meg når tiden er inne. Nå har jeg lest så mye om epidural som jeg ikke liker og så mye fantastisk om ABC klinikken, så jeg begynner å bli sikker på at det er noe sånt jeg vil. Det er mulig jeg er lett påvirkelig, men det må jo være noe i dette alle de fornøyde mødrene derfra skriver om!!! Det er lenge til enda, men så må man søke om plass der og bør da sikkert ikke være for sent ute. Dessuten skal man jo ha alle kontrollene på ABC om man skal føde der. Så jo fortere jeg bestemmer meg dess bedre. Ja, dett var dett for denne gang. Magen har begynt å synes bittelitt, og ingen bukser passer lenger. Så nå har jeg begynt å bli veldig feminin og går i skjørt hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppe74 Skrevet 10. mai 2002 Forfatter #39 Del Skrevet 10. mai 2002 Nå har jeg startet på min fjortende uke Jeg hadde virkelig begynt å se gleden av å være gravid, kvalmen hadde jo gitt seg og energien var på retur....MEN så plutselig idag er jeg like kvalm og uggen igjen Det hele started med at jeg kastet opp før frokost i dag og kvalmen har ikke gitt seg.. Håper det bare er et bittelite blaff. Og jeg som hadde gledet meg til å dra på fest i kveld og greier. Ja ja, det kommer jo andre anledninger, men det er likevel så kjedelig å begynne å smake litt på det søte liv igjen før jeg blir kastet tilbake til sengen Også er det dødsfint vær ute, men jeg tør ikke å bevege meg en meter ut fordi jeg er så redd for at jeg plutselig må kaste opp. ååååååå DET ER SÅ UTROLIG KJIPT!!!!!! Jeg var hos tanta mi igår og fortalte den gode nyhet og hun og onkel ble kjempeglade Det er så hyggelig med alle som engasjerer seg så mye Alle spørr og lurer hele tiden!! Lurer på om det går ann å bli lei av det.. Sambo og meg var på ABC klinikken og fikk omvisning på tirsdag. Det var sååååå koselig der. Jordmødrene som var der var så varme og hyggelige at jeg fikk umiddelbart lyst til å søke der. Jeg hadde skrevet en søknad før jeg dro og leverte den når vi dro. Hun sa at hun kunne garantere meg plass siden jeg var så tidlig ute Det er jo supert!! Nei, sofaen og TVen roper på meg. Jeg har en avtale der nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 12. mai 2002 #40 Del Skrevet 12. mai 2002 Hei på deg Er du ennå kvalm du da .....så leit at den dumme kvalmen skal overskygge graviditeten da Du får bare trøste deg med at hos de fleste så forsvinner kvalmen etterhvert. Får håpe at det gjelder deg også Artig at du har begynt å fått mage allerede da Det blir liksom så virkelig når du kan se at det er noe som vokser inni deg *sukk* Jegogsåvil! (er litt misunnelig forstår du ) Håper at kvalmen gir seg snart da... Lykke til videre med bebisen som vokser seg stor og fin Masse klemmer Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå