AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:36 #1 Skrevet tirsdag kl. 12:36 Kjæresten har løyet om noe gammelt og egentlig uvesentlig. Jeg hadde en veldig dårlig magefølelse så jeg sjekket mobilen hans. Nå vet jeg at han lyver og nekter for denne relasjonen jeg fant ut av. Har spurt direkte, og han nekter. Vil helst konfrontere han men da må jeg si jeg har sjekket tlf….. Og er redd jeg mister han. Dette er løgn om noe gammelt så ikke noe jeg ville gjort det slutt over. Skikkelig dilemma og jeg skal aldri se på tlf hans igjen… Anonymkode: ecec2...697
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:40 #2 Skrevet tirsdag kl. 12:40 Det høres ut som du vet hvordan han vil reagere. Du kjenner han best. Folk reagerer forskjellig. Anonymkode: 66d64...276
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:50 #3 Skrevet tirsdag kl. 12:50 Da hadde jeg ikke sagt noe. Hvis du ikke vil miste han , så er det best å ikke innrømme at du har vært på telefonen hans. Han har sikkert løyet for å ikke miste deg.. Anonymkode: 83a69...d1b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:53 #4 Skrevet tirsdag kl. 12:53 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kjæresten har løyet om noe gammelt og egentlig uvesentlig. Jeg hadde en veldig dårlig magefølelse så jeg sjekket mobilen hans. Nå vet jeg at han lyver og nekter for denne relasjonen jeg fant ut av. Har spurt direkte, og han nekter. Vil helst konfrontere han men da må jeg si jeg har sjekket tlf….. Og er redd jeg mister han. Dette er løgn om noe gammelt så ikke noe jeg ville gjort det slutt over. Skikkelig dilemma og jeg skal aldri se på tlf hans igjen… Anonymkode: ecec2...697 Si fra så får vi håpe han ser ditt svik og dumper deg. Anonymkode: be27c...72c 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:59 #5 Skrevet tirsdag kl. 12:59 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Si fra så får vi håpe han ser ditt svik og dumper deg. Anonymkode: be27c...72c Men at han lyver er helt ok? Anonymkode: ecec2...697 9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:01 #6 Skrevet tirsdag kl. 13:01 Du hadde jo en god grunn Anonymkode: 5be4a...af6 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:03 #7 Skrevet tirsdag kl. 13:03 Når jeg sjekket mannens telefon for mange år siden når vi nylig var blitt sammen var jeg dønn ærlig om det. Jeg brydde meg midt i 🍑 om han ble sur for det egentlig, men det ble han heller ikke. Det er merkelig å skulle bli sur når han har løyet, og du har funnet ut av det. Det er vel gjerne du som skal være sur da 😅 Anonymkode: e308e...386 5 1
Eric_B Skrevet tirsdag kl. 13:08 #8 Skrevet tirsdag kl. 13:08 (endret) Jeg hadde nok fått mest problemer med at "noe gammelt og _uvesentlig_" hadde trigget å sjekke mobilen uten å spørre. Det er litt av en terskel å legge seg på. Det er et tillitsbrudd på lik nivå som å lyve, berettiget eller ikke. Det endrer ikke akkurat på at han har løyet før, eller kommer til å lyve senere, så hva poenget er ut over å ha "rett", vet jeg ikke helt. Endret tirsdag kl. 13:13 av Eric_B 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:08 #9 Skrevet tirsdag kl. 13:08 Jeg har vært i en lignende situasjon med mistillit i et relativt ferskt forhold, og kjente en enorm lyst og behov for å få svar. Jeg visste han løy uten at jeg måtte sjekke mobilen, fordi jeg kjente kvinnen det var snakk om og hadde kjent henne lenger enn han. Grunnen til at jeg ikke sjekket var at jeg synes det er så ulikt meg jeg kan få det, og at egentlig hadde det vært en falitterklæring, for da kunne på sett og vis ikke han stole på meg heller. Og slik vil jeg ikke ha det. Personlig hadde jeg ikke slått opp med kjæresten min (som jeg virkelig elsket), fordi han sjekket mobilen min. Jeg hadde tenkt "stakkars han" og heller "hva har jeg gjort som førte til denne usikkerheten?". For bak en partner som sjekker mobilen er det en kommunikasjon og et samspill i forholdet som ikke er godt. Og som man vet, it takes two to tango. Om det han lyver om er uviktig, og noe du ikke bryr deg om, og du har tillit til han, så hadde jeg ikke sagt noe. Hvis det faktum at han i det hele tatt lyver om noe (viktig eller ei) er en stor ting for deg, da hadde jeg snakket med han om det. Jeg tror også du kommer til å falle for fristelsen å sjekke ved seinere anledninger siden du nå vet at du ikke kan stole på det han sier. Så dann og vann vil du ha behov for å titte innom mobilen hans for å se om han "fortsatt snakker sant" om ting og tang. Anonymkode: 6ffd3...604 2 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:24 #10 Skrevet tirsdag kl. 13:24 Hadde dumpet han. Jeg stoler ikke på uærlige mennesker. Anonymkode: c73a2...d16 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:29 #11 Skrevet tirsdag kl. 13:29 Jeg ville brukt det som informasjon du vet til siden, eller kan ta stilling til selv, uten å nevne at du har sjekket. For det er jo også et tillitsbrudd. Jeg opplevde, og gjorde, akkurat det samme selv en gang. Typen påsto at han kun hadde møtt ei dame et par ganger, som jeg syntes virket utrolig rart ut fra hennes oppførsel, hva han sa om henne osv. Sjekket, og viste seg at de hadde hatt en relasjon med mange treff og overnattinger over flere uker/tre måneders tid. Men det var rett før han møtte meg, så følte ikke at jeg kunne ta det opp. Det påvirket uansett tillitten min til han, og i dag er han en eks. Slikt påvirker jo, man må kunne stole på hverandre - begge veier. Anonymkode: 95d9a...60e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:33 #12 Skrevet tirsdag kl. 13:33 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men at han lyver er helt ok? Anonymkode: ecec2...697 Hun er også uærlig. Anonymkode: be27c...72c 1
Illuminatum Skrevet tirsdag kl. 13:40 #13 Skrevet tirsdag kl. 13:40 Jeg hadde slått opp om det ikke var tillitt mellom oss.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:44 #14 Skrevet tirsdag kl. 13:44 Gjør ikke en dritt, mannen har koden til telefonen min. Har ingenting å skjule. Men helt ærlig høres det ut som dere har større og andre problemer enn «bare» det å sjekke mobilen. Du stoler jo ikke på eller har tillit i det heletatt. Lykke til med det forholdet du! Anonymkode: 61613...f56
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:57 #15 Skrevet tirsdag kl. 13:57 Hvorfor er du sammen med han om du ikke stoler på han? Hadde en mann sjekket min mobil så hadde forholdet vært over, er ikke interessert i en jævla sutresnik som skal ha innsikt i ting han ikke har noe med. Har man ikke tillit så har man ingenting og da kan man like gjerne avslutte forholdet. Anonymkode: 293a3...cb6 3
Grønnsaksvaffel Skrevet tirsdag kl. 13:59 #16 Skrevet tirsdag kl. 13:59 Spør hvor i all verden hun har fått koden fra og skifter selvsagt kode umiddelbart. Jeg sier klart og tydelig fra om at min arbeidsgiver ikke har gitt meg tillatelse til å dele info med henne. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:01 #17 Skrevet tirsdag kl. 14:01 Manne min ville sikkert sagt «åja» eller «ok» Han lar den ligge hvor som helst og jeg har mitt fingeravtrykk, bare fordi jeg glemmer hans kode hele tiden… Bruker den om den er nærmest eller det er den vi spiller musikk på. Anonymkode: 560b1...889
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:01 #18 Skrevet tirsdag kl. 14:01 Grønnsaksvaffel skrev (1 minutt siden): Spør hvor i all verden hun har fått koden fra og skifter selvsagt kode umiddelbart. Jeg sier klart og tydelig fra om at min arbeidsgiver ikke har gitt meg tillatelse til å dele info med henne. Hvorfor har du ikke en egen arbeidstelefon? Anonymkode: 560b1...889 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:11 #19 Skrevet tirsdag kl. 14:11 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor har du ikke en egen arbeidstelefon? Anonymkode: 560b1...889 Hvem i all verden har det i 2026? Anonymkode: 95d9a...60e 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:21 #20 Skrevet tirsdag kl. 14:21 Er det ikke gørr kjedelig å ha full tillit og vite alt om hverandre, ingen hemmeligheter og eller spøkelser i skapet ? Leve litt på kanten. Jeg lyver hele tiden,stort og smått. Typen vet jeg er slik, han oppdager det meste og da har vi en liten diskusjon. Jeg sier at jeg skal skjerpe meg og faller for fristelsen igjen. Skikkelig runddans. Men han er ikke noe bedre han heller, uærlig på andre måter. Så det er bra "liv" i forholdet vårt😂 Hvis alle er skinnhellige og aldri gjør noe feil, så hadde det jammen vært kjedelig rundt omkring. Bare se på våre folkevalgte, de lyver og holder unna informasjon om alt. Men likevel sitter de i maktposisjon. Sier ikke det er bra, men folk som påstår de aldri gjør noe galt, gjør noe galt de også idet de påstår det. Anonymkode: fd10a...0b2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå