AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:47 #1 Skrevet tirsdag kl. 11:47 Vi har vært sammen i 3 år. På den tiden har han aldri lagt ut noe om oss, men jeg har. Han sier det er ok at jeg legger ut. Han liker aldri noe jeg legger ut heller, ikke at jeg gjør det ofte. Men synes det er litt sårt og merkelig å ikke gi en like til dama sitt nye bilde og whatever. Vi har det ellers veldig fint, og planlegger å kjøpe hus sammen til sommeren. Vi er begge 37 år. I går var jeg inne på Facebookprofilen hans og kommenterte et hjerte på profilbildet hans. I løpet av noen minutter var bildet borte, samt et bilde til og det var låst for å kunne skrive på "veggen" hans. Jeg (overbevist om at han hadde slettet fordi han ikke vil ha oss på SoMe) ble irritert, lei meg og konfronterte han med dette. Han påsto da at han hadde blitt hacket og visste ikke hva som hadde skjedd. Han sier han ikke kommer seg inn der, kun på messenger. Han bruker Facebook lite i utgangspunktet så ville ikke savnet det. Men han er litt for rolig liksom og har ikke prøvd å finne ut av "hackingen". Sannsynlig at han snakker sant? Anonymkode: c634f...d68 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:48 #2 Skrevet tirsdag kl. 11:48 Ser det står hun i overskrifta, skal stå han🙈 ts Anonymkode: c634f...d68
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:01 #3 Skrevet tirsdag kl. 12:01 Tror ikke et sekund på det. Viser dere dere sammen ute blant folk? holder hender? kysser? Går sammen? Går på date? Har dere vennepar? Har du møtt kollegaene hans? Familien hans? Høres utrolig rart ut. Hvorfor skjuler han deg? Anonymkode: 96bc0...93a 11 1 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:03 #4 Skrevet tirsdag kl. 12:03 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke et sekund på det. Viser dere dere sammen ute blant folk? holder hender? kysser? Går sammen? Går på date? Har dere vennepar? Har du møtt kollegaene hans? Familien hans? Høres utrolig rart ut. Hvorfor skjuler han deg? Anonymkode: 96bc0...93a Alle vet om oss, vi har jo selvsagt møtt barna til hverandre. Men han tar meg aldri med til familie og venner. Liten plass så de vet jo om meg og hvem jeg er, men jeg blir ikke invitert med på ting med de. Ts Anonymkode: c634f...d68 1 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:04 #5 Skrevet tirsdag kl. 12:04 Vi har felles venner vi er med sammen, og min familie og venner. Ts Anonymkode: c634f...d68
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:07 #6 Skrevet tirsdag kl. 12:07 Dette hadde vært en så stor ting at jeg vet ikke om jeg kunne levd med det. Hadde følt han skammet seg over meg eller vil holde meg/oss skjult. Anonymkode: 96bc0...93a 7 1 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:14 #7 Skrevet tirsdag kl. 12:14 I smell BS og dobbeltliv. Lenge før det har gått 3 år skulle du ha møtt familien hans. Anonymkode: 62076...a47 11 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:28 #8 Skrevet tirsdag kl. 12:28 Klassisk eksempel på en mann som ikke eeegentlig forplikter seg, men bare later som. Når han ikke inkluderer deg med egen familie og heller ikke venner, da er han ikke egentlig seriøs med forholdet. Det er noe han ikke forteller deg, og jeg tror det er noe du vil mene er uforenelig med et godt forhold. Når du ikke tas med til hans familie, så er det fordi han ikke ønsker at du og de skal bli kjent med hverandre. Og med det forteller han deg også at han egentlig ikke tenker veldig langsikti på forholdet du og han har. Og ja, det kan han godt gjøre til tross for at dere planlegger å kjøpe hus sammen til sommeren, for det kan for ham rett og slett være en måte å komme seg på boligmarkedet. Ikke kjøp hus med ham! Ikke bli gravid med ham! Han er ikke ærlig med deg. Anonymkode: d47cd...eab 5 1 8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:31 #9 Skrevet tirsdag kl. 12:31 Selvsagt er det noe denne fyren skjuler. Hvilken forklaring har han på hvorfor du ikke kan møte hans familie? Anonymkode: 5a4df...27c 6 1 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:55 #10 Skrevet tirsdag kl. 12:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært sammen i 3 år. På den tiden har han aldri lagt ut noe om oss, men jeg har. Han sier det er ok at jeg legger ut. Han liker aldri noe jeg legger ut heller, ikke at jeg gjør det ofte. Men synes det er litt sårt og merkelig å ikke gi en like til dama sitt nye bilde og whatever. Vi har det ellers veldig fint, og planlegger å kjøpe hus sammen til sommeren. Vi er begge 37 år. I går var jeg inne på Facebookprofilen hans og kommenterte et hjerte på profilbildet hans. I løpet av noen minutter var bildet borte, samt et bilde til og det var låst for å kunne skrive på "veggen" hans. Jeg (overbevist om at han hadde slettet fordi han ikke vil ha oss på SoMe) ble irritert, lei meg og konfronterte han med dette. Han påsto da at han hadde blitt hacket og visste ikke hva som hadde skjedd. Han sier han ikke kommer seg inn der, kun på messenger. Han bruker Facebook lite i utgangspunktet så ville ikke savnet det. Men han er litt for rolig liksom og har ikke prøvd å finne ut av "hackingen". Sannsynlig at han snakker sant? Anonymkode: c634f...d68 Nei, han lyver,- og vil holde alle muligheter åpne. Vil ikke ikke være i et forhold på SoMe. Anonymkode: 408e3...012 9 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:02 #11 Skrevet tirsdag kl. 13:02 Ikke alle lever livet sitt i some og det må man respektere. Anonymkode: 6addf...48d 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:03 #12 Skrevet tirsdag kl. 13:03 Han vil virke singel på nett i alle fall. Rart at dere ikke møter familien hans også. Anonymkode: dc364...fc6 7 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:03 #13 Skrevet tirsdag kl. 13:03 «Jeg er hacket» - standardunnskyldningen til alle som blir tatt for noe de ikke vil stå for. Anonymkode: 6ecf0...4e2 11 1 3
TinaChristina Skrevet tirsdag kl. 13:04 #14 Skrevet tirsdag kl. 13:04 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke alle lever livet sitt i some og det må man respektere. Anonymkode: 6addf...48d Nei, men da sier man det på en annen måte enn å opptre som dette. 8 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:08 #15 Skrevet tirsdag kl. 13:08 Det var via facebook jeg fant ut at min eks var utro. Det var bare en enkel glipp av han. En liten like på et profilbilde. Denne mannen har garantert noe å skjule. Eller han prøver å skjule deg. Anonymkode: 9135f...988 7 2 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:11 #16 Skrevet tirsdag kl. 13:11 At TS ikke har fått treffe hans familie, tyder jo på at det er TS som er "den andre kvinnen"... Anonymkode: 5a4df...27c 3 1 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:13 #17 Skrevet tirsdag kl. 13:13 Han lyver. Det er noen han er interessert i og han ønsker ikke at dama finner ut om deg. Anonymkode: 9830f...cbe 4 1 4
Verbena Skrevet tirsdag kl. 13:27 #18 Skrevet tirsdag kl. 13:27 Dette høres desverre ganske shady ut. Han er ikke ærlig med deg. Sannsynligheten for det som du spør om er lik 0. Min første tanke er at han kanskje framstår som singel på jobb, og har noen i kikkerten der, eller noe på gang? Uansett må han jo tro du er en idiot hvis han tror du blir beroliget og går på en sånn forklaring. Her hadde jeg blitt såpass usikker på forholdet at jeg hadde krevd noen ordentlige svar. Og ikke godtatt å blitt avspist som en idiot. Lykke til . 6 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:29 #19 Skrevet tirsdag kl. 13:29 Jeg har ikke en følelse av at han er utro heller liksom. Når vi ikke møtes snakkes vi på tlf flere ganger ila dagen og han oppdaterer meg på alt. Vet at eksen hans ikke liker at vi er sammen fordi hun ikke er kommet over bruddet rett før vi ble sammen, kan være derfor. Ts Anonymkode: c634f...d68
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:30 #20 Skrevet tirsdag kl. 13:30 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke en følelse av at han er utro heller liksom. Når vi ikke møtes snakkes vi på tlf flere ganger ila dagen og han oppdaterer meg på alt. Vet at eksen hans ikke liker at vi er sammen fordi hun ikke er kommet over bruddet rett før vi ble sammen, kan være derfor. Ts Anonymkode: c634f...d68 Da må det eventuelt være at han ikke ønsker å ødelegge for sine sjanser med eksen. Eventuelt at han har noen andre i kikkerten som han ikke ønsker skal forstå at dere har et godt forhold. Anonymkode: 5a4df...27c 3 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå