Gå til innhold

Forlovet med mann som var gift som skilte seg fra kona i 50-årene for meg. Dama jakter meg nå ned…

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg (30-årene) traff drømmemannen (50-årene) for 5 år siden. Han var da gift, men syntes kona var begynt å bli bitter og sær (blant annet skrev masse stygge ting til unge mennesker på Kvinneguiden, noe han fant uattraktivt😂). Han skilte seg fra henne og ble sammen med meg, og nå er vi samboere, forlovet og venter vårt første barn sammen. Ekskona jakter meg nå ned og slenger stygge kommentarer etter meg. Altså jeg skjønner jo at hun ble såret av mannen men da må hun vel gå etter han og ikke meg. Jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skal svare på alle disse ytringene hennes? Skal jeg anmelde henne for trakassering? Noen med erfaringer her? 

Anonymkode: e9b80...328

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med at hun jakter deg ned - møter hun opp der du er og sier stygge ting til deg? 

Anonymkode: 4062c...fe1

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med at hun jakter deg ned - møter hun opp der du er og sier stygge ting til deg? 

Mannen har jo samarbeid med henne pga felles barn, og når hun feks er innom og leverer/henter barn eller annet så kommer hun med ekle slengbemerkninger. Hun har også sendt meg og mannen noen ganske ubehagelige meldinger om meg. Hun kommer ikke uanmeldt nei, men så og si hver gang våre veier krysses så kommer det en ganske så trakasserende kommentar. 

Skrevet

Det må du vel bare tåle. Du valgte en mann med familie, og dette er resultatet av ditt valg. Hun bryter ingen lover med å svare krasst, så det er ingenting å anmelde.

Anonymkode: 51c8a...0a7

Og hvem er du, dame i 50-årene?

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Så ekskona likte å slenge drit om yngre damer her. Så da lager du innlegg her som er så detaljert, og tenker at du forblir anonym for henne? 

• Liker 26
  • Nyttig 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det må du vel bare tåle. Du valgte en mann med familie, og dette er resultatet av ditt valg. Hun bryter ingen lover med å svare krasst, så det er ingenting å anmelde.

Det kan bli sett på som trakassering. Hensynsløs adferd og hensynsløs adferd med barn tilstedet. 

Så når partneren din forlater deg så er det fritt frem for deg å trakassere hans nye dame? 

Dokumenter og anmeld. Vært igjennom dette selv og eksen min endte med 3 mnd besøksforbud. 

Anonymkode: f620f...3ae

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I denne tråden kommer du nok til å få mye tyn TS…..🙈 Det er mange bitre koner her inne. 

Det er ufint å ha en slik adferd mot deg. Anmelde er nok ikke vits. Begyner hun å bli voldelig, så må du anmelde. Hun er nok såpass bitter og forbannet at hun stopper nok ikke med det første. Men ikke oppsøk, hold deg unna….

Anonymkode: 8bed2...832

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og hvem er du, dame i 50-årene?

Nei, men du fremstiller deg selv som en person som ikke er noe bedre enn henne du klager på. Hun oppsøker deg ikke, men er der i forbindelse med henting og levering av barn, skriver du. Hvorfor ikke la far ta imot og avlevere barna?

• Liker 13
  • Nyttig 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

meg. Altså jeg skjønner jo at hun ble såret av mannen men da må hun vel gå etter han og ikke meg. Jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skal svare på alle disse ytringene hennes? Skal jeg anmelde henne for trakassering? Noen med erfaringer her? 

Ja, gjør nå det. Anmeld henne for å være frekk! Jeg kan ikke forstå hva som skal gå galt ... :P 

haha.. Gud for et styr! Antar du er populær hos svigermor? 

Anonymkode: 65e97...fa0

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

At hun er bitter er jo bra for egoet ditt. Ta det som en bonus.

Anonymkode: 60de9...188

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Mannen har jo samarbeid med henne pga felles barn, og når hun feks er innom og leverer/henter barn eller annet så kommer hun med ekle slengbemerkninger. Hun har også sendt meg og mannen noen ganske ubehagelige meldinger om meg. Hun kommer ikke uanmeldt nei, men så og si hver gang våre veier krysses så kommer det en ganske så trakasserende kommentar. 

Det er selvsagt vondt for henne, og jeg regner med du kan ha litt sympati med situasjonen hun er i. Det er vanskelig å si om du har noen sak uten å vite hva hun har sagt til deg, men har mannen din snakket med henne og bedt henne skjerpe seg? 

• Liker 3
Skrevet

Hun burde jo takke deg. 

Anonymkode: 26e2c...e4e

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Jordbæra skrev (11 minutter siden):

Så ekskona likte å slenge drit om yngre damer her. Så da lager du innlegg her som er så detaljert, og tenker at du forblir anonym for henne? 

Dette er jo åpenbart en trolletråd. 

Anonymkode: 751fa...b82

• Liker 26
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det kan bli sett på som trakassering. Hensynsløs adferd og hensynsløs adferd med barn tilstedet. 

Så når partneren din forlater deg så er det fritt frem for deg å trakassere hans nye dame? 

Dokumenter og anmeld. Vært igjennom dette selv og eksen min endte med 3 mnd besøksforbud. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

I denne tråden kommer du nok til å få mye tyn TS…..🙈 Det er mange bitre koner her inne. 

Det er ufint å ha en slik adferd mot deg. Anmelde er nok ikke vits. Begyner hun å bli voldelig, så må du anmelde. Hun er nok såpass bitter og forbannet at hun stopper nok ikke med det første. Men ikke oppsøk, hold deg unna….

Anonymkode: 8bed2...832

Ja, visste det ville komme bitre kommentarer her 🤣 ekskona hans er nok ikke alene om den der atferden haha. Takk for nyttige svar! 

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært gøy om han fant denne tråden. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er jo åpenbart en trolletråd. 

Nope :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Forstår du hva trakassering er? Det er ikke trakassering å svare krast ved levering/henting av barn.  

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvor gammel er mannen? 

Anonymkode: 72d42...2fe

Skrevet

Hadde vært gøy om han fant denne tråden. 

Han følger den selv ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...