Gå til innhold

Menn. Hva er best? En halvtrang eller trang vagina.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva foretrekker dere? 

Anonymkode: c3e51...f1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halvtrang.

Anonymkode: badc5...457

Skrevet

En våt en.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Ikke så nøye egentlig. Men jeg liker at hun har muskulatur som jeg kan kjenne. 

Anonymkode: 74e50...543

• Liker 3
Skrevet

Gjerne halvtrang, da trang ofte fører til at orgasme nås raskere hos mannen enn ønsket (av begge parter). For trang kan også medføre at type stillinger blir meget begrenset.

Anonymkode: 41b5f...78a

Skrevet

Dyp nok og åpen nok til at jeg omslukes helt. At hun har kontakt med eget underliv slik ar hun har maks utbytte av samleie.

.

Anonymkode: 5ce25...ac1

• Nyttig 1
Skrevet

Definitivt trang Selv for en stor penis er trang vagina veldig mye bedre enn en halvtrang/halvslapp. Men dessverre er det svært sjelden vare i vår del av verden.

Anonymkode: 8e931...638

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Definitivt trang Selv for en stor penis er trang vagina veldig mye bedre enn en halvtrang/halvslapp. Men dessverre er det svært sjelden vare i vår del av verden.

Anonymkode: 8e931...638

Fordi vi får så mange barn…? 😂:ironi:

Anonymkode: 13c78...7b0

• Liker 3
Skrevet

Vagina utvides ved kåthet. Er det så veldig trangt, er hun vel ikke kåt da. 

Anonymkode: 8ccec...abc

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ler. Halvtrang ja, og halvstiv penis takk. 

Anonymkode: 18299...590

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ler. Halvtrang ja, og halvstiv penis takk. 

Anonymkode: 18299...590

Halvstiv penis😬

Anonymkode: 77b1c...95e

• Hjerte 1
Skrevet

Trang hvis det er ONS, halvtrang hvis det er partner

Anonymkode: 7c0c6...154

• Liker 2
Skrevet

Definitivt halvtrang. Er ganske greit utrustet fra naturen sin side og er hun for trang blir det som regel ubehagelig for oss begge.

Anonymkode: d7a49...477

• Nyttig 1
Skrevet

Uhhm, hvordan vite forskjell på trang og halvtrang?

K20 her, og jeg liker IKKE å fingre meg selv pga det gjør vondt, får ikke noe nytelse i det hele tatt. Er jomfru, men kvir meg nettopp pga det virker som at det bare vil bli ubehagelig

Anonymkode: ecbd6...d09

• Hjerte 1
Skrevet

Umulig å vite uten prøving. Alle er forskjellige, er mange faktorer som spiller inn.

Anonymkode: 05aab...c02

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uhhm, hvordan vite forskjell på trang og halvtrang?

K20 her, og jeg liker IKKE å fingre meg selv pga det gjør vondt, får ikke noe nytelse i det hele tatt. Er jomfru, men kvir meg nettopp pga det virker som at det bare vil bli ubehagelig

Anonymkode: ecbd6...d09

Fingre klitoris er bedre enn fingre i vagina. 

(Penis er også bedre enn fingre i vagina. Penis har ikke negler, eller knoker.)

Anonymkode: cb4cd...e62

Skrevet

Halvtrang. Jo trangere den er, jo svakere blir tranghetsargumentet for å ha anal.

• Nyttig 1
Skrevet

Passe? Er det et svar?

Det bør være litt motstand og at jeg merker at jeg faktisk ER inni en fitte, men det er ikke noe poeng å måtte presse på. Det skal jo være rom for å gli inn og ut. Så lenge jeg kan gli helt helt inn og helt ut, uten styr, så er det nok bra ( det er stort sett ikke de fysiske egenskapene som gjør en fitte magisk)

Det som er viktigere er at hun som eier fitta faktisk bruker den. En aktivt og entusiastisk fitte er uendelig mye bedre enn en som bare ligger der ... uansett størrelse og form. Om hun bruker musklene til å klemme og kna så er det helt fantastisk.

Aldri helt sett drømmen om å ligge med ei supertrang fitte ... så mye styr bare for å få'n inn. Må jo bli mer jobb, mer styr og ta all oppmerksomheten. Mye bedre å kunne tulle og leke rundt, og så bare gli inn uten styr.

Vanlig fitte, takk.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing.

veronica<3, mod.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Umulig å vite uten prøving. Alle er forskjellige, er mange faktorer som spiller inn.

Anonymkode: 05aab...c02

Ja.. det er både faktorer og kombinasjoner: kåthet, våthet, muskler, div. sexstillinger og responstid.. 
Hvor lang tid en kvinne må ha, før hun er klar til sex: er derfor tilpasset enhver kvinne. 
For det tar tid å rette ut den krumme skjeden.. skjeden blir også lengre, skjeden blir vid innvendig.. skjeden fylles med væsker, og i tillegg blir vaginalåpningen litt trangere pga ereksjonen av klittarmene.. 

Pga. dette, tror jeg enkelte menn puler kvinnen litt for tidlig.. hun "føles" trang, men hun er ikke helt klar enda👎 

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...