AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:25 #1 Skrevet mandag kl. 18:25 Jeg er ikke veldig seksuell, og jeg kan telle på en hånd hvor mange sexpartnere jeg har hatt og hvor mange ganger jeg har hatt frivillig sex. Jeg bikker snart 30, og potensielle fremtidige partnere vil mest sannsynlig ha langt mer erfaring enn meg. Siden jeg er såpass uerfaren synes jeg det er skummelt å tenke på å skulle ha sex med noen i fremtiden, selv om dette skulle vært en trofast kjæreste. Jeg har derimot ganske lang erfaring med ufrivillig og motvillig sex, fra rene voldtekter til utspilte voldtektsfantasier jeg ikke har avsluttet eller løpt fra, fordi alternativet virket på den tid verre. Så jeg har mye erfaring med å bli herset med seksuelt, og veldig lite erfaring med å selv skulle ta initiativ eller gjensidig knoting. Ved voldtekter og -fantasier betyr ikke antall partnere eller seksuell erfaring så mye, mens sistnevnte krever at jeg vet hva jeg gjør eller noen lunde hva partneren måtte like. Rent fysisk har jeg aldri likt disse voldtektene og -fantasiene, men psykisk er jeg todelt. Jeg vil mye heller finne meg en fast partner en gang, med behagelig og trygg sex (for voldtekt og -fantasier kan være veldig utrygge), men er redd jeg ikke klarer det. Jo lengre tid det tar før jeg får oppleve det, desto vanskeligere er det å tenke seg at det noen gang lar seg gjøre. Jeg har nådd et punkt hvor voldtektene og den motvillige, brutale sexen virker mye lettere og sikrere enn den frivillige og trygge, fordi det er den jeg er vant til. I slike situasjoner er jeg aldri for uerfaren, aldri for knotete, og jeg er aldri redd for at de skal le bak ryggen min om jeg gjør en dårlig "jobb". Men, som sagt føles det som om toget for frivillig, trygg sex har gått. For hver gang sjansen kommer, tenker jeg på hvor mye erfaring de måtte ha, om jeg er god nok naken eller om jeg knoter for mye, og jeg klarer ikke slappe av. Så den frivillige sexen ryker, og jeg tør ikke engang prøve å finne meg en kjæreste, fordi jeg vet at dette vil komme før eller siden. Hva kan jeg gjøre for å klare å gå fra den motvillige, brutale sexen og voldtektene til å tørre tanken på frivillig sex i fremtiden? Anonymkode: 65344...423 1 5
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl. 06:32 #2 Skrevet tirsdag kl. 06:32 Ufattelig trist å lese hva du har gått igjennom❤️🩹 Noen har ødelagt deg og sexlivet ditt.. og de må straffes for det de har gjordt.. Har dette skjedd i Norge? eller kommer du og de voldtektsmenne fra et annet land?🤔
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:35 #3 Skrevet tirsdag kl. 07:35 Utrolig lei for at du har blitt utsatt for gjentatte voldtekter og tvang ❤️ For å være helt ærlig tror jeg du kan ha god nytte av å snakke med noen for å lufte tankene dine, følelser og sortere opplevelsene. Det er ingenting galt med deg, og ingenting feil, men når man ha opplevd det du beskriver kan det være hensiktsmessig å rydde litt i den sekken vi bærer på ryggen med livets opplevelser. Trenger man å drasse med seg alt det som har samlet seg opp i der over tid? Du skiller mellom voldtekt og frivillig sex. Jeg har frivillig sex med min mann, og alle tidligere partnere. Og det er litt todelt. I starten når man er ny for hverandre så "knoter" man fordi man er ny for hverandre. Ikke fordi en er mer erfaren/uerfaren enn den andre. Uansett hvor mye sex jeg har hatt hittil i livet (som er MYE), så vil man være ukjent og ny for den nye partneren. Jeg kaller det ikke knoting, men bli-kjent. Uansett hvor mye sex man har hatt så vil folk flest ha de samme tankene med hver ny partner (som betyr noe). Man tenker på kroppen sin, om den andre liker det man gjør, om man skulle gjort mer eller mindre av noe. Det er det som heter å bli kjent med hverandres kropper og preferanser. Mannen min er ganske annerledes seksuelt enn alle mine tidligere partnere, for eksempel. Det tok litt tid å bli vant til, men vi er også flink til å snakke sammen heldigvis. For "alle" ting som mine tidligere samboere har likt, liker altså ikke min mann. Han har kun to fysiske erogene soner han vil vekjenne seg, og det er penisen og munnen. Han tåler ikke kyss på nakken eller øreflippen, ikke stryk rundt omkring på kroppen, ingenting. Det bare irriterer han. Ballene liker han ikke blir kost med, og pusing rundt omkring på kroppen får han helt spasmer av. Som du skjønner, så måtte vi bli kjent. Jeg har hatt sex tusenvis av ganger, og jeg var 38 år, men uansett var vi ny for hverandre og måtte ha denne frem-og-tilbake utvekslingen med å erfare hverandres kropper og preferanser. Lykke til ❤️ Anonymkode: 13fd5...b09 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:39 #4 Skrevet tirsdag kl. 11:39 Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Ufattelig trist å lese hva du har gått igjennom❤️🩹 Noen har ødelagt deg og sexlivet ditt.. og de må straffes for det de har gjordt.. Har dette skjedd i Norge? eller kommer du og de voldtektsmenne fra et annet land?🤔 De aller fleste er norske menn oppi 40-50-årene, men også noen i 20-30-årene. Av mangel på bevis på at det faktisk er voldtekt er det ikke så lett å rettsforfølge det, spesielt ikke de mer motvillige hendelsene. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Utrolig lei for at du har blitt utsatt for gjentatte voldtekter og tvang ❤️ For å være helt ærlig tror jeg du kan ha god nytte av å snakke med noen for å lufte tankene dine, følelser og sortere opplevelsene. Det er ingenting galt med deg, og ingenting feil, men når man ha opplevd det du beskriver kan det være hensiktsmessig å rydde litt i den sekken vi bærer på ryggen med livets opplevelser. Trenger man å drasse med seg alt det som har samlet seg opp i der over tid? Du skiller mellom voldtekt og frivillig sex. Jeg har frivillig sex med min mann, og alle tidligere partnere. Og det er litt todelt. I starten når man er ny for hverandre så "knoter" man fordi man er ny for hverandre. Ikke fordi en er mer erfaren/uerfaren enn den andre. Uansett hvor mye sex jeg har hatt hittil i livet (som er MYE), så vil man være ukjent og ny for den nye partneren. Jeg kaller det ikke knoting, men bli-kjent. Uansett hvor mye sex man har hatt så vil folk flest ha de samme tankene med hver ny partner (som betyr noe). Man tenker på kroppen sin, om den andre liker det man gjør, om man skulle gjort mer eller mindre av noe. Det er det som heter å bli kjent med hverandres kropper og preferanser. Mannen min er ganske annerledes seksuelt enn alle mine tidligere partnere, for eksempel. Det tok litt tid å bli vant til, men vi er også flink til å snakke sammen heldigvis. For "alle" ting som mine tidligere samboere har likt, liker altså ikke min mann. Han har kun to fysiske erogene soner han vil vekjenne seg, og det er penisen og munnen. Han tåler ikke kyss på nakken eller øreflippen, ikke stryk rundt omkring på kroppen, ingenting. Det bare irriterer han. Ballene liker han ikke blir kost med, og pusing rundt omkring på kroppen får han helt spasmer av. Som du skjønner, så måtte vi bli kjent. Jeg har hatt sex tusenvis av ganger, og jeg var 38 år, men uansett var vi ny for hverandre og måtte ha denne frem-og-tilbake utvekslingen med å erfare hverandres kropper og preferanser. Lykke til ❤️ Anonymkode: 13fd5...b09 Tusen takk Rasjonelt sett vet jeg jo at det er en prosess med alle nye partnere, uavhengig av hvor mange partnere vi har hatt oss i mellom, og jeg håper jeg kan se på det som mer en "bli kjent"-prosess enn knoting. Når det gjelder faste partnere har man jo bedre tid med dem enn engangstilfeller, så håper dette blir lettere når jeg får meg en. Jeg har aldri hatt en før, så det føles litt fjernt helt ærlig. Tusen takk til begge for støtte Anonymkode: 65344...423 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:57 #5 Skrevet tirsdag kl. 12:57 Jeg tror du bør snakke med sexolog/psykolog. Når det gjelder å skaffe seg erfaring over tid, kan det kanskje være et alternativ å bli kjent med et par, eller en trygg gruppe, som tar vare på deg i utforskningen. Anonymkode: e6124...22d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:20 #6 Skrevet tirsdag kl. 13:20 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg tror du bør snakke med sexolog/psykolog. Når det gjelder å skaffe seg erfaring over tid, kan det kanskje være et alternativ å bli kjent med et par, eller en trygg gruppe, som tar vare på deg i utforskningen. Anonymkode: e6124...22d Jo, men hvordan? Anonymkode: 65344...423
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:33 #7 Skrevet tirsdag kl. 18:33 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jo, men hvordan? Anonymkode: 65344...423 Jeg har bare litt befatning med miljøet, men der swingere møtes, kan man også godt komme for å bare bli kjent, eller anbefalt videre. For vår del hadde vi noen bekjentskaper fra før, men nye nå, og all info om sosiale sammenkomster, får vi gjennom nettstedet SpicyMatch. Anonymkode: e6124...22d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:09 #8 Skrevet tirsdag kl. 20:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har bare litt befatning med miljøet, men der swingere møtes, kan man også godt komme for å bare bli kjent, eller anbefalt videre. For vår del hadde vi noen bekjentskaper fra før, men nye nå, og all info om sosiale sammenkomster, får vi gjennom nettstedet SpicyMatch. Anonymkode: e6124...22d Jeg vil ikke i swingersmiljøet eller andre grupper som møtes for sex. Anonymkode: 65344...423 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:34 #9 Skrevet tirsdag kl. 21:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil ikke i swingersmiljøet eller andre grupper som møtes for sex. Anonymkode: 65344...423 Ok. Det var bare et forslag rundt det å møte noen trygge partnere. Anonymkode: e6124...22d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:28 #10 Skrevet torsdag kl. 22:28 Jeg er 50 og har nettopp møtt en ny mann. Vi knoter ganske mye. Først og fremst fordi han er ganske uerfaren. Han har vært gift i flere år, men de har bare hatt veldig, veldig enkel sex. Ut og inn til det går for han og så ferdig. Men vi liker hverandre så det er greit med litt knot. Det viktigste er å ha det gøy mens man knoter og ikke ta det så høytidelig. Tørre å snakke sammen om sex. Både undervegs, men også når man sitter i sofaen. Forstå den andre. Og fortelle hvordan man selv opplever sexen. Trist å høre hva du har vært gjennom ❤️ Anonymkode: 33ac4...8f3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:32 #11 Skrevet torsdag kl. 22:32 Man MÅ ikke ha sex. Anonymkode: 44361...a46
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Man MÅ ikke ha sex. Anonymkode: 44361...a46 Må ikke nei, men det er vanskelig å unngå i et fremtidig forhold, og poenget med innlegget er at jeg er redd jeg er for uerfaren. Anonymkode: 65344...423
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå