Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en mann som jeg har fått veldig god kjemi med.

han og exen gikk fra hverandre for 8 mnd siden. De bor fortsatt sammen men hun skal kjøpe seg leilighet nå.

greia er , at nå etter vi har møts 4 ganger er han plutselig blitt helt «off «

så begynner hode mitt tenke om kanskje ikke de er ferdige med hverandre ? 
noen som har opplevd bli svikta på den måten ? 

Anonymkode: 8c7ed...0c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg datet noen som bodde med eksen. 

Nei, de var ikke helt ferdige med hverandre. 

Anonymkode: d8f5a...5f4

• Liker 19
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri møtt noen som fortsatt bor sammen med x. Man må blir helt ferdig før man snakker med noen andre mener jeg. Så det hadde jeg svart han. Ring meg når hun har flytta

Anonymkode: ccdf4...4f2

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, guri. En av oss hadde endt opp med å bli drept til slutt om det hadde vært tilfellet.

Anonymkode: df32b...ede

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Rhodiola, admin.

AnonymBruker
Skrevet

Been there done that. Aldri mer.

Anonymkode: c6779...162

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Off ja nå føles det liksom ikke så ok lenger ..spurte om møtes når han va ferdig på jobb i nærheten her med meg , men ble avvist at han måtte komme seg hjem .han bor 8 timer fra meg men jobber i nærheten 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Been there done that. Aldri mer.

Anonymkode: c6779...162

Hva skjedde med deg om jeg får lov til spørre ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde aldri møtt noen som fortsatt bor sammen med x. Man må blir helt ferdig før man snakker med noen andre mener jeg. Så det hadde jeg svart han. Ring meg når hun har flytta

Anonymkode: ccdf4...4f2

Var det jeg burde gjort 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Var det jeg burde gjort 🙈

Det kan du fortsatt, hvis han kontakter deg igjen.. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du fortsatt, hvis han kontakter deg igjen.. 

Ja det kan jeg 😃

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på situasjonen. Jeg var fullstendig ferdig med eksen lenge før jeg i det hele tatt gjorde det slutt, og så gikk det flere måneder før jeg fikk flyttet fordi han gjorde seg vanskelig med salg. Hadde jeg datet i den perioden, så hadde daten ikke hatt noe å frykte. Eksen var dog ikke ferdig med meg, se de han eventuelt hadde datet hadde nok hatt litt å frykte. 

Anonymkode: 438e6...a9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det kan jeg 😃

Excellent, stå på ditt og si at han får vente til hun har flyttet OG bodd alene noen måneder for å rydde opp mentalt/praktisk etter henne. Du har ikke lyst å flytte inn i huset til eksen en gang liksom så han får fikse det til sitt og sånn 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer jo an på situasjonen. Jeg var fullstendig ferdig med eksen lenge før jeg i det hele tatt gjorde det slutt, og så gikk det flere måneder før jeg fikk flyttet fordi han gjorde seg vanskelig med salg. Hadde jeg datet i den perioden, så hadde daten ikke hatt noe å frykte. Eksen var dog ikke ferdig med meg, se de han eventuelt hadde datet hadde nok hatt litt å frykte. 

Takk for du deler .han sa det var best for barna at de bodde lenge sammen .men at hun snart skal flytte 

Skrevet

Jeg datet en mann som bodde med x og de var overhodet ikke ferdig med hverandre.  

Ikke date en mann som fortsatt bor med sin x, rødt flagg.

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

I tilegg så har jeg merket at det kun er jeg som har tatt initiativ til noe som helst fysisk..altså komt bort til han for eks klem, kyss , holde rundt osv

AnonymBruker
Skrevet

Men Ts, det trenger ikke å være eksen som er problemet her nødvendigvis, det kan være så enkelt som at du ikke er helt rett for han eller det han egentlig ser etter. Kanskje han var litt for ivrig etter å begynne å date igjen og tok den første som var akseptabel og grei nok (etter hans kriterier) og at han bare har deg som en midlertidig løsning. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går gjennom samlivsbrudd nå. Vi bestemte oss i november og vi må nok bo sammen frem til sommeren av praktiske og økonomiske grunner. Jeg ville ikke datet andre i tiden vi bor sammen, mest sannsynlig ikke i år. Det er virkelig ikke mitt fokus nå. 

Anonymkode: ada49...9f3

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men Ts, det trenger ikke å være eksen som er problemet her nødvendigvis, det kan være så enkelt som at du ikke er helt rett for han eller det han egentlig ser etter. Kanskje han var litt for ivrig etter å begynne å date igjen og tok den første som var akseptabel og grei nok (etter hans kriterier) og at han bare har deg som en midlertidig løsning. 

Ja det kan også være ..vanskelig vite 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg går gjennom samlivsbrudd nå. Vi bestemte oss i november og vi må nok bo sammen frem til sommeren av praktiske og økonomiske grunner. Jeg ville ikke datet andre i tiden vi bor sammen, mest sannsynlig ikke i år. Det er virkelig ikke mitt fokus nå. 

Anonymkode: ada49...9f3

Så bra du tenker på den måten

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...