AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Skrevet 26. februar Kom over denne i dag: https://e24.no/annonsorinnhold/e/changan/deepal-s05-awd-til-kinsarvik/ Ble litt fristet av spekks og pris, men skeptisk til kinabil, spesielt merker man aldri har hørt om før. Hva mener folket, der dette et bra kjøp, eller best å styre unna? Anonymkode: c49ce...cb2
AnonymBruker Skrevet 27. februar #2 Skrevet 27. februar Tja,har du en halv Mill du vil bli kvitt på bil så er dette en mulighet. Men garantert ikke dårligere enn hva VAG noen gang har produsert. Anonymkode: ffbdc...54f 1 1
aksase Skrevet 27. februar #3 Skrevet 27. februar Jeg er også skeptisk til slikt, men det er jo også en mulighet for at det er veldig bra saker. Selv ville jeg ikke kjøpt en bil som er helt ukjent. Ville nok heller valgt et bilmerke som har vært i Norge en del år og da undersøkt hvilke erfaringer andre har før jeg selv kjøper.
AnonymBruker Skrevet 27. februar #4 Skrevet 27. februar Kjøp deg heller en Tesla siden du er så uinformert Anonymkode: 9f93b...098
AnonymBruker Skrevet 27. februar #5 Skrevet 27. februar Den får god kritikk i flere tester. Tror ikke du skal være så bekymret over at det er et forholdsvis nytt merke her til lands. Bilen kommer med 7 års garanti, så du burde jo ha et bekymringsfritt bilhold en god stund fremover. Anonymkode: d2219...320 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6 Skrevet 27. februar Kia hadde også 7års garanti når de etablerte seg her for første gang. Nå er de blant de mest populære merkene her til lands. Anonymkode: 2cbc5...fb7 2
catman Skrevet 28. februar #7 Skrevet 28. februar Changan er "mid tier" i Kina, men deres biler har, så langt, imponert meg stort. Deepal S05 ser, ærlig talt, rimelig fantastisk ut. Jeg har ikke kjørt den ennå, men har kjørt S07 og SL03 som selges som Mazda i Norge. De er godt skrudd sammen, med gode kjøreegenskaper og pris. Elbilforeningen kåret S05 som den soleklare vinneren i sammenlikning med andre, rimelige firehjulsdrevne biler: 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #8 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kjøp deg heller en Tesla siden du er så uinformert Anonymkode: 9f93b...098 ? Anonymkode: c49ce...cb2
AnonymBruker Skrevet 28. februar #9 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bilen kommer med 7 års garanti, så du burde jo ha et bekymringsfritt bilhold en god stund fremover. Anonymkode: d2219...320 Det samme ble sagt om Fisker. Anonymkode: 08735...d63
AnonymBruker Skrevet 28. februar #10 Skrevet 28. februar Jeg kjøper aldri noe som noen har brukt før meg. Heller en ny ukjent Kina-bil enn bruktbil fra et anerkjent etablert merke. Og bilforumet på KG er glimrende for gratis markedsføring... Anonymkode: aeabb...091 1
catman Skrevet 28. februar #11 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det samme ble sagt om Fisker. Anonymkode: 08735...d63 Irrelevant poeng. Fisker er en egoman som allerede hadde gått konkurs én gang før. Changan er statseid, har eksistert siden 1862 og har laget biler siden 1959.
nojac Skrevet 1. mars #12 Skrevet 1. mars Mye bil for pengene. Hadde de satt et MAZDA -merke på panseret hadde den vært blant Norges mest solgte. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars #13 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 28.2.2026 den 19.03): Det samme ble sagt om Fisker. Anonymkode: 08735...d63 Du kan ikke sammenligne Fisker og Changan. Anonymkode: d2219...320 1
Mardina Skrevet 1. mars #14 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 28.2.2026 den 19.36): Jeg kjøper aldri noe som noen har brukt før meg. Heller en ny ukjent Kina-bil enn bruktbil fra et anerkjent etablert merke. Og bilforumet på KG er glimrende for gratis markedsføring... Anonymkode: aeabb...091 Hva er problemet med å kjøpe bruktbil med få eiere? Trenger jo ikke være et dårlig kjøp. Ikke alle har mulighet til å kjøpe flett ny bil heller.
Gladgutten79 Skrevet 2. mars #15 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 26.2.2026 den 17.16): Kom over denne i dag: https://e24.no/annonsorinnhold/e/changan/deepal-s05-awd-til-kinsarvik/ Ble litt fristet av spekks og pris, men skeptisk til kinabil, spesielt merker man aldri har hørt om før. Hva mener folket, der dette et bra kjøp, eller best å styre unna? Anonymkode: c49ce...cb2 Problemet med kinesisk det er så fryktelig mange av dem, å hvilken har du noe igjen for å kjøpe nå om ca 10-15 år ? Mange «døgnfluer» ute å svirrer
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:50 #16 Skrevet tirsdag kl. 19:50 Forstår at KG ikke er plassen å spørre om bil 😅 Anonymkode: c49ce...cb2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:06 #17 Skrevet onsdag kl. 06:06 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Forstår at KG ikke er plassen å spørre om bil 😅 Anonymkode: c49ce...cb2 KG er ikke plassen å spørre om noe som helst. Anonymforum i 2026 er rene galehus. Anonymkode: 6e24d...678 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:03 #18 Skrevet onsdag kl. 08:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymforum i 2026 er rene galehus. Hva er bedre? Og hvorfor deltar du. Anonymt... Anonymkode: aeabb...091 1 1 2
catman Skrevet onsdag kl. 08:51 #19 Skrevet onsdag kl. 08:51 Husk at regelen på internett har i 35 år vært å ikke mate trollene. Når TS har fått gode svar her kan vi si oss fornøyde. Kommer en eller annen nisse inn her og mener at dette er ikke stedet for det ene eller andre...ignorér det.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:11 #20 Skrevet onsdag kl. 13:11 catman skrev (4 timer siden): Kommer en eller annen nisse inn her og mener at dette er ikke stedet for det ene eller andre...ignorér det. Snakk om å møte seg i døra.... Anonymkode: aeabb...091 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå