Gå til innhold

Hva er målene dine?


Gjest jojo

Anbefalte innlegg

jeg er 166 cm og veier 72 kg

Mine mål:

arm

30

bryst

95

midje

80

hofter

100

lår

62

legg

33

håper på og ta av 12 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryst: 102

Liv: 82 :tristbla:

Hofte: 91

Lår(høyest oppe): 57

Legg: 35

Overarm: 27

Vekt: 69/70

Høyde: 169

Skulle gjerne gått ned 5-10 kg, men det ser desverre ikke ut til å gå samme hvor mye jeg trener eller spiser sunt :sur:

Endret av Marikari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 44 kilo og er 157 centimeter.

Hofte: 77 centimeter

Midje: 62 centimeter

Bryst: 79 centimeter

Overarm: 23 centimeter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryst: 90 cm

Arm: 29 cm

Liv: 80 cm

Hofte: 102 cm

Lår: 61 cm

Legg: 38 cm

Jeg er 163 høy og veier 71 kg. Har ca 12 kg jeg skal ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Bryst: 102

Liv: 82  :tristbla:

Hofte: 91

Lår(høyest oppe): 57

Legg: 35

Overarm: 27

Vekt: 69/70

Høyde: 169

Skulle gjerne gått ned 5-10 kg, men det ser desverre ikke ut til å gå samme hvor mye jeg trener eller spiser sunt  :sur:

Høres akkurat ut som meg... :tristbla::tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg måler meg 1 gang i mnd., og synes egentlig det er lett å måle meg samme sted hver gang. Her er mine nåværende mål:

Bryst: 86 cm. (uten bh)

Liv: 68 cm.

Hofte: 100 cm. (skulle gjerne hatt litt smalere hofte *sukk*)

Lår: 55 cm.

Legg: 35 cm.

Overarm: 25 cm.

Jeg er 169 cm. og 58 kg. Fettprosenten min er iflg. badevekten 22,4%. BMI = 20

oi måtte sjekke tallene dine to ganger jeg, de var så likt det jeg nettopp målte.. Bortsett fra noe ganske deprimerende, nemlig den første tingen på lista mi:

Bryst: 80 cm :grine: skulle så gjerne hatt bare litt til..gruer meg til bikinisesongen

Liv: 68 cm

Hofte: 100 cm (skulle også gjerne hatt en god del mindre av dette, eller større pupper sånn at jeg kunne vært litt symmetrisk..huff.. :tristbla:

Lår: 56 cm

Arm: 25 cm

Legg: 34 cm

Ellers er jeg også 169 cm, veier 60 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det dummeste er at bryster ikke kan trenes større, føles så kjipt å ikke kunne kontrollere noe an er så misfornøyd med.. Feks hvis man har noen kg for mye, så VET man at man kansje har en mulighet til å slanke det bort hvis man jobber hardt med det..

Og hoftene mine tror jeg heller ikke kan fikses på, for det er bare bein helt ytterst, alstå ikke noe myjt eller noe sånt..men jeg vet ikke..

Hilsen meg som skrev forrige innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tung gjest

Hei :)

Jeg er 169høy, og veier 89kg. Vet jo at jeg er vanvittig tung, men ser faktisk overraskende bra ut til å være så blytung. Det er liksom ikke noe som "henger og slenger", men det sitter fast på kroppen (er jo litt myk å ta på da). Bare et slags apropo til inlegget ov vekt og volum. Bruker klær i str 42/44/46, kommer litt ann på hvor de er kjøpt.

God natt :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi måtte sjekke tallene dine to ganger jeg, de var så likt det jeg nettopp målte.. Bortsett fra noe ganske deprimerende, nemlig den første tingen på lista mi:

Bryst: 80 cm  :grine:  skulle så gjerne hatt bare litt til..gruer meg til bikinisesongen

Liv: 68 cm

Hofte: 100 cm (skulle også gjerne hatt en god del mindre av dette, eller større pupper sånn at jeg kunne vært litt symmetrisk..huff..  :tristbla:

Lår: 56 cm

Arm: 25 cm

Legg: 34 cm

Ellers er jeg også 169 cm, veier 60 kg

Oi! Det var litt morsomt at vi hadde SÅ like mål! Tror faktisk puppene mine har krympet litt... :tristbla: Har også lyst til å bli mer symmetrisk!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...