AnonymBruker Skrevet 9. februar #1 Skrevet 9. februar Vi var en gjeng på lang skihelg. Åtte til sammen, slutten av 20-åra. Dette er spreke folk, har gått Vasa og sånn. Strava-gjeng. Leid hytte rigget for dette, god plass, løyper rett på utsiden, to bad med flere dusjer, badstu. Vi kommer inn etter en bra økt, vi jenter i dusj for seg, gutta for seg. Badstu felles, med håndkle rundt livet, ikke nakne annet enn oventil. Pupper er greit og ser vi glimt av mer tåler vi det. Friluftsfolk som tåler å se et glimt av andre. Jeg ser en av dem gå inn i badstua, stor full ereksjon før han dekker med håndkleet. Tror bare jeg så. Hakeslepp, så ikke den komme. Men det er alt. Hva ville du tenkt? Smilt inni deg? Blitt fornærmet? Støtt? Tenkt negativt om ham senere? Skjult puppene? Eller likt ham for det? Anonymkode: 5dbd2...55d
AnonymBruker Skrevet 9. februar #2 Skrevet 9. februar Litt avhengig av hva slags forhold jeg hadde hatt til ham det skjedde med, men jeg ville nok ikke lagt så mye i det. Det er jo veldig ulikt blant menn hvor mye som skal til for at de får ereksjon, og jeg synes egentlig ikke det er så rart at han fikk det i den settingen. Anonymkode: 7c70b...422 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Skrevet 9. februar Jeg hadde tenkt at han hadde akkurat trent og dusjet. Sikkert stimulert. Det er ikke alltid slik at en ståtiss er det samme som opphisset. Anonymkode: 1f1f6...f8e 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde tenkt at han hadde akkurat trent og dusjet. Sikkert stimulert. Det er ikke alltid slik at en ståtiss er det samme som opphisset. Anonymkode: 1f1f6...f8e Det er sant. Det trenger ikke engang ha noe med menneskene rundt å gjøre. Min kjæreste får full ereksjon når han er avslappet og skal sove og blir holdt av meg. Han er ikke kåt, bare veldig trygg og avslappet. Sovner med ereksjonen og den kan holde seg en stund da. Joda, såklart kan denne badstuemannen ha blitt påvirket av pupper og tanker om hva han vil gjøre med puppene og damene (eller mennene....) men det er ingen garanti. Anonymkode: f7763...072
AnonymBruker Skrevet 9. februar #5 Skrevet 9. februar Vi jenter du liksom. 🙃 Anonymkode: 4528a...e7f 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar #6 Skrevet 9. februar Jeg ble mest overrasket over at du er i slutten av 20-åra. Anonymkode: 87bc2...a68 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #7 Skrevet 11. februar Men sitter alle jentene toppløse? Ville ikke tenkt noe.-.Annet enn kanskje smilt litt for meg selv. Anonymkode: 7f6cf...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #8 Skrevet 11. februar Fire (?) kvinner som er komfortable med å vise brystene sine for fire (?) menn? Alle er happy go lucky med at kjæresten ser på andre damer? Høres jo helt normalt ut for folk i tyveårene… Anonymkode: a7f0d...633 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #9 Skrevet 11. februar Du er i slutten av 20-årene og vet ikke at menn kan få ereksjon uten at det handler om konkret og målrettet opphisselse knyttet direkte til tilstedeværende kvinner? Anonymkode: b613f...ce6
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2026 den 18.54): Vi var en gjeng på lang skihelg. Åtte til sammen, slutten av 20-åra. Dette er spreke folk, har gått Vasa og sånn. Strava-gjeng. Leid hytte rigget for dette, god plass, løyper rett på utsiden, to bad med flere dusjer, badstu. Vi kommer inn etter en bra økt, vi jenter i dusj for seg, gutta for seg. Badstu felles, med håndkle rundt livet, ikke nakne annet enn oventil. Pupper er greit og ser vi glimt av mer tåler vi det. Friluftsfolk som tåler å se et glimt av andre. Jeg ser en av dem gå inn i badstua, stor full ereksjon før han dekker med håndkleet. Tror bare jeg så. Hakeslepp, så ikke den komme. Men det er alt. Hva ville du tenkt? Smilt inni deg? Blitt fornærmet? Støtt? Tenkt negativt om ham senere? Skjult puppene? Eller likt ham for det? Anonymkode: 5dbd2...55d Menns penis reiser seg for ingenting jo. Ikke noe å tenke på. Hilsen dame Anonymkode: ee2eb...15f 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #11 Skrevet 11. februar Jeg tror ikke du er en av disse kvinnene, for da har du heller fortalt veinnene dine om dette, ikke kg. Så spesielt er ikke en ereksjon når du er i sent 20 årene og så interiøret er ikke du i oss heller, foruten de mennene her inne som elver og ånder for at noen med pupp skriver jeg har en pupp og ville likt det. Anonymkode: cffea...7c7
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror ikke du er en av disse kvinnene, for da har du heller fortalt veinnene dine om dette, ikke kg. Så spesielt er ikke en ereksjon når du er i sent 20 årene og så interiøret er ikke du i oss heller, foruten de mennene her inne som elver og ånder for at noen med pupp skriver jeg har en pupp og ville likt det. Anonymkode: cffea...7c7 Jeg tror ikke dette er en kvinne punktum 😂 Anonymkode: 7484f...09c 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #13 Skrevet 11. februar Alle vet at ereksjoner er ikke noe mannfolka styrer helt selv. At du reagerer på at kroppen til en mann reagerer på nakenhet er bare dumt. Anonymkode: 4d980...6ce 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #14 Skrevet 11. februar Synes det er jævlig respektløst hvis en av kompisene mine går og vifter rundt med ståkuk. Ikke interessert i at vennskapet vårt skal seksualiseres Anonymkode: 0844d...f42
AnonymBruker Skrevet 11. februar #15 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tror ikke du er en av disse kvinnene, for da har du heller fortalt veinnene dine om dette, ikke kg. Så spesielt er ikke en ereksjon når du er i sent 20 årene og så interiøret er ikke du i oss heller, foruten de mennene her inne som elver og ånder for at noen med pupp skriver jeg har en pupp og ville likt det. Anonymkode: cffea...7c7 Herregud, lær deg å stave før du irettesetter andre! Anonymkode: 0d3ba...849
AnonymBruker Skrevet 11. februar #16 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synes det er jævlig respektløst hvis en av kompisene mine går og vifter rundt med ståkuk. Ikke interessert i at vennskapet vårt skal seksualiseres Anonymkode: 0844d...f42 Dekka seg til med hånkle stod det. Ikke viftet rundt Anonymkode: 4d980...6ce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå