Gå til innhold

Når ei i hans facebook liste kommer opp som venneforslag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det fordi det er ei han dater? Jeg dater en jeg muligens tror dater flere. Han sier selv han ikke gjør det men syntes han har rare prioteringer av og til. Jeg har sagt fra dag en at jeg ikke vil treffe han om han treffer andre. Nå dukket det opp ei fra hsns nærområdet, hans facebook venn som forslag til meg. Har en rar magefølelse. Jeg vil i det minste han skal være ærlig. 

Anonymkode: dab3b...7c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er fordi dere har felles venner.

Er det ikke tungt å overtenke alt så til de grader? Tror ikke jeg hadde overlevd som kvinne.

Anonymkode: a8219...fb5

• Liker 22
  • Nyttig 13
Skrevet

Dette er ingenting, det er normalt å få opp felles venner som forslag. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså. Tanten til mannen min (som bor i et annet land) kom opp som venneforslag hos meg da vi datet. Så dette behøver jo ikke bety noen ting.

Anonymkode: d7ae2...a5d

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså. Tanten til mannen min (som bor i et annet land) kom opp som venneforslag hos meg da vi datet. Så dette behøver jo ikke bety noen ting.

Anonymkode: d7ae2...a5d

Du er sikker på at han ikke datet tanten sin samtidig?

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Om denne personen dukker opp som venneforslag fordi hun dater han du dater? Altså, nei.

Anonymkode: 17dd8...d4d

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Enten fordi dere har felles venner, eller fordi hun har stalket deg.

Jeg vet folk sier sånt er tilfeldig, og for det meste er det sikkert det, men jeg har også opplevd at folk kommer opp som venneforslag kort tid etter at de liksom har hatt grunn til å stalke meg ...

Så lurer jeg også på hvorfor eksen til samboeren konstant ligger blant topp ti på venneforslag. (De er ikke venner på facebook) Jeg stalket henne en gang da jeg ble sammen med samboeren, ikke etter det. Synes det er så rart, fordi jeg har begrenset profil, og det er ikke noe info å hente ved å stalke meg hvis man ikke er venner.

Anonymkode: 27e1f...d38

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enten fordi dere har felles venner, eller fordi hun har stalket deg.

Jeg vet folk sier sånt er tilfeldig, og for det meste er det sikkert det, men jeg har også opplevd at folk kommer opp som venneforslag kort tid etter at de liksom har hatt grunn til å stalke meg ...

Så lurer jeg også på hvorfor eksen til samboeren konstant ligger blant topp ti på venneforslag. (De er ikke venner på facebook) Jeg stalket henne en gang da jeg ble sammen med samboeren, ikke etter det. Synes det er så rart, fordi jeg har begrenset profil, og det er ikke noe info å hente ved å stalke meg hvis man ikke er venner.

Anonymkode: 27e1f...d38

Enig. Jeg har også merket det på flere. 

Jeg tenker at hun har stalket meg, mulig hun vet han dater meg. Han sier ingenting om at han dater andre. Han burde vel bare være ærlig? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi dere har felles venn, har vært på samme Wi-Fi eller i samme område, ikke nødvendigvis fordi han dater henne også, eller hun har sjekket ut din profil.

Anonymkode: d9a8d...7dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er sikker på at han ikke datet tanten sin samtidig?

😂

Anonymkode: 9fd33...350

AnonymBruker
Skrevet

Min far har mange venner fra hele verden, jeg har aldri møtt dem. Får dem som venneforslag. Jeg kan naturligvis ikke være 100% sikker på at han ikke har "datet" disse, men... de fleste er menn, han er gift med en kvinne. 

Anonymkode: cd5b1...844

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor dater du en du tviler på er ærlig?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det er fordi dere har felles venn, har vært på samme Wi-Fi eller i samme område, ikke nødvendigvis fordi han dater henne også, eller hun har sjekket ut din profil.

Anonymkode: d9a8d...7dd

Godt mulig ' me har datet hverandre i 7mnd ish. Så skulle vært utrolig rart om han holder fasaden så bra til at jeg skal bli lurt. Det har gått ganske sakte frem her

AnonymBruker
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (22 minutter siden):

Hvorfor dater du en du tviler på er ærlig?

Fordi jeg liker han🤗

AnonymBruker
Skrevet

Ja, alle damene du nå får opp på facebook er kvinner han dater.

Nei, ts. Jeg skjønner at du er usikker så lenge ting ikke er avklart mellom dere, men det er ikke slik facebook fungerer.

Anonymkode: 87b04...716

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå dukket det opp ei fra hsns nærområdet, hans facebook venn som forslag til meg

Tror du har godt av å logge av FB for en stund.

Anonymkode: 5f84e...036

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dump deg selv, og let etter en du stoler på. 

Anonymkode: e094d...809

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må være slitsomt å overtenke så mye.

Anonymkode: 7a83e...e6e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det fordi det er ei han dater? Jeg dater en jeg muligens tror dater flere. Han sier selv han ikke gjør det men syntes han har rare prioteringer av og til. Jeg har sagt fra dag en at jeg ikke vil treffe han om han treffer andre. Nå dukket det opp ei fra hsns nærområdet, hans facebook venn som forslag til meg. Har en rar magefølelse. Jeg vil i det minste han skal være ærlig. 

Det er fordi dere har felles venner. Du får vel opp mange som forslag, uten at du har dater alle sammen? 

Så hvis du får opp forslag fordi deres har felles kjente du ikke har dater, må det nødvendvis være sånn for alle. 

Den siste som dukket opp på min Facebook var søsteren til en venn, og jeg håper da inderlig at ikke de ligger sammen 😂😂

Anonymkode: a61cc...8ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fordi jeg liker han🤗

Kanskje du bør velge å stole på ham da i stedet for å overtenke en bagatell på FB?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...