Gå til innhold

Restplass treningsreise/ fottur/ treningshotell

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til aktive reiser nå i februar og mars? Til nøds april.

Er rastløs og vil ut på tur, men liker å ha noe å gjøre, og helst noe som innebærer fysisk aktivitet.

Jeg finner ikke så mye nå i februar og mars, ser det åpner seg litt fra april.

En treningsreise koster vel fort mer enn å bare dra på et treningshotell. 
Vil helst ikke betale noe særlig mer enn 10- 12 000.

Og jeg vil til litt mildere temperatur.

Noen som har tips om snart forestående gruppereiser eller supre treningshotell?

Evt tips og triks for å få det til en rimelig penge🤑😊

Anonymkode: 264b0...fb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen som har tips til aktive reiser nå i februar og mars? Til nøds april.

Er rastløs og vil ut på tur, men liker å ha noe å gjøre, og helst noe som innebærer fysisk aktivitet.

Jeg finner ikke så mye nå i februar og mars, ser det åpner seg litt fra april.

En treningsreise koster vel fort mer enn å bare dra på et treningshotell. 
Vil helst ikke betale noe særlig mer enn 10- 12 000.

Og jeg vil til litt mildere temperatur.

Noen som har tips om snart forestående gruppereiser eller supre treningshotell?

Evt tips og triks for å få det til en rimelig penge🤑😊

Hvorfor ? Jeg spør bare hvorfor må en reise være " trenings relatert"  Du kan da trene vettet av deg uansett reise :) Jeg har hatt vanlige turer til syden der jeg har trent mye uavhengig av reiseform. Trene kan du gjøre bare med kroppen din, litt vann og mulighetene er det bare ditt intellekt som sitter grensen for. Alt slik tema greier koster unødvendig mye penger. Jeg hater å bare ligge på en solstol og ligger inn treningsøkter uansett hvor jeg er når jeg føler for det. Om jeg så bare parkerer bilen et sted og så løper 5 km, og returnerer til bilen. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp vanlig restplass og meld deg på organisert aktivitet/turer på reisemålet. 

Temareiser er sjelden på tilbud i særlig grad. 

Anonymkode: 8eb0c...e7b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Neida, den må ikke det. Men jeg vil gjerne ha tilgang til et treningsrom. Liker å trene styrke, så vil gjerne ha tilgang til noen vekter, i alle fall. ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Neida, den må ikke det. Men jeg vil gjerne ha tilgang til et treningsrom. Liker å trene styrke, så vil gjerne ha tilgang til noen vekter, i alle fall. ☺️

Det har de fleste hoteller i dag, om ikke ha med strikk og kjør styrketrening med kroppsvekten din. Det er utallige muligheter og bare fantasien som setter grenser for det. Betale masse penger ekstra for dette her viser at man selv kan lite om trening og hvor effektivt det er bare å kjøre styrkeøvelser med sin egen kroppsvekt. 

AnonymBruker
Skrevet
TomKrus skrev (11 minutter siden):

Det har de fleste hoteller i dag, om ikke ha med strikk og kjør styrketrening med kroppsvekten din. Det er utallige muligheter og bare fantasien som setter grenser for det. Betale masse penger ekstra for dette her viser at man selv kan lite om trening og hvor effektivt det er bare å kjøre styrkeøvelser med sin egen kroppsvekt. 

Bla, bla, bla.

Evt kan det vise at man setter pris på det sosiale i økter sammen med andre, eller at man syns det er moro og inspirerende med en trener som leder en time.

Hadde glemt hvorfor jeg ikke spør om ting her. Skjønner ikke vitsen med arrogansen du utviser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke betale mer enn 10-12k, for hva?

En helg? En uke? Med fly? Mat?

Med tanke på at det er vinter på det meste av den nordlige halvkule nå, så må man litt lengre for milde temperaturer. 

Større hoteller, som er store nok til å ha treningssenter koster gjerne mer enn de mindre. 

Anonymkode: ac7eb...b68

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bla, bla, bla.

Evt kan det vise at man setter pris på det sosiale i økter sammen med andre, eller at man syns det er moro og inspirerende med en trener som leder en time.

Hadde glemt hvorfor jeg ikke spør om ting her. Skjønner ikke vitsen med arrogansen du utviser.

Det er ingen arroganse ! Det er tips ! Så kan du vektlegge det du her sier, men det finnes sjeldent noe rabatter eller billige løsninger på det. Det koster fordi det er en nisje mange selger, og da må du betale for det.  Fordi mange andre ikke er villige til det. De har neppe mye å gå på med marginene sine heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...