Gå til innhold

Hjelp-Dere gutter som har tilfeldig sex! Råd, og perspektiver, takk!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Hjelp! 

Jeg savner en gutt som var interessert i meg-jeg hadde egentlig ikke noe særlig bra forhold/relasjon til han siden sist, men han var kjekk og jrg ble interessert bare... 

Ikke særlig fin, men bare nok til å ha en <pakkeløsning >-hvorfor jeg nevner, er dere mSe gutta som skal begynne å krangle om kalles og for kjekk for deg osv-handler enkelt om at jeg ikke ofte finner gutter som treffer.. 

Long story short-jeg SAVNER han-han har blokkert. Noen perspektiver? Han sa han ville være venner, men jeg tilot ikke kort oppførsel, og sa ifra-han bare ga fael i hvordan han kom over-dreit i det uansett-noe som fikk meg til å føle meg enda verre-så bare ikke for meg at jeg skulle savne, og enda mindre prøve å få en slags forsoning, og nå vil jeg bare snakke med han..Boen som kan gi tips her?? Innspill? 

Han har latt det gå sånn ett år eller mer, og jeg fant ut av blokkeringer for drit lenge siden, men jo mer jeg tenker over det, jo sterkere øsnker jeg å snakke med han. 

Hva var greia hans, om å være dritt utenfor sex, ettersom han sa jeg var. Turn off for ham, da jeg satte ned foten? Haha, for en reaksjon-men også kansje en provokasjon, med vilje? 

Går jo ann å være hyggelig.

Any takers?E

r ganske vanlig å oppleve, dere gutta-fyr løs:) 

Anonymkode: 19729...f2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hei! 

Hjelp! 

Jeg savner en gutt som var interessert i meg-jeg hadde egentlig ikke noe særlig bra forhold/relasjon til han siden sist, men han var kjekk og jrg ble interessert bare... 

Ikke særlig fin, men bare nok til å ha en <pakkeløsning >-hvorfor jeg nevner, er dere mSe gutta som skal begynne å krangle om kalles og for kjekk for deg osv-handler enkelt om at jeg ikke ofte finner gutter som treffer.. 

Long story short-jeg SAVNER han-han har blokkert. Noen perspektiver? Han sa han ville være venner, men jeg tilot ikke kort oppførsel, og sa ifra-han bare ga fael i hvordan han kom over-dreit i det uansett-noe som fikk meg til å føle meg enda verre-så bare ikke for meg at jeg skulle savne, og enda mindre prøve å få en slags forsoning, og nå vil jeg bare snakke med han..Boen som kan gi tips her?? Innspill? 

Han har latt det gå sånn ett år eller mer, og jeg fant ut av blokkeringer for drit lenge siden, men jo mer jeg tenker over det, jo sterkere øsnker jeg å snakke med han. 

Hva var greia hans, om å være dritt utenfor sex, ettersom han sa jeg var. Turn off for ham, da jeg satte ned foten? Haha, for en reaksjon-men også kansje en provokasjon, med vilje? 

Går jo ann å være hyggelig.

Any takers?E

r ganske vanlig å oppleve, dere gutta-fyr løs:) 

Dette var helt umulig å lese.. 

Anonymkode: 814d4...fcf

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

Dine kommunikasjonsevner over tekst er helt håpløse TS. Sorry, men fyren må jo ha blitt gal i hodet. Er du blokkert så er alt over uansett. Repekter det og gå videre.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette var helt umulig å lese.. 

Anonymkode: 814d4...fcf

Ok. 

La vær? 

Ingen tvinger deg til å gi et intetsigende svar heller på en måte.. 

For en kommentar. 

Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Dine kommunikasjonsevner over tekst er helt håpløse TS. Sorry, men fyren må jo ha blitt gal i hodet. Er du blokkert så er alt over uansett. Repekter det og gå videre.

Er ikke tekst og rettskriving som er poenget, for noen kjipe vinklinger... Lite å gjøre eller... Er ganske sikker på at man forstår, om man ikke er så besatt av rettskrivning, som 7 og fordeg er en kjip ting å kommentere, om man har snev av sosial kodeks........    .. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en som behandlet deg som dritt?

Anonymkode: c56da...894

• Liker 1
Skrevet
Jentepånett skrev (2 minutter siden):

Er ikke tekst og rettskriving som er poenget, for noen kjipe vinklinger... Lite å gjøre eller... Er ganske sikker på at man forstår, om man ikke er så besatt av rettskrivning, som 7 og fordeg er en kjip ting å kommentere, om man har snev av sosial kodeks........    .. 

Poenget er jo at det blir vanskelig å forstå deg og hjelpe deg.

Det med blokkering står jo uansett om du har stryk eller 6 i rettskriving og setningsoppbygging.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble bruker her på KG, for ni år siden, var det en "gutt" du var opphengt i, som det aldri ble noe ligging med heller. Er dette samme fyren?  Dere må jo være 40+ nå? 

Anonymkode: 27890...072

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Jentepånett skrev (4 minutter siden):

Når det er på det nivået at det er umulig å forstå hva du mener, så er det faktisk et poeng. Jeg har lest over teksten flere ganger og sliter fortsatt, men det virker som du har møtt en fyr som har behandlet deg som dritt og blokkert deg, men som du av en eller annen uforståelig grunn fortsatt vil ha kontakt med.

Jeg blokkerer i utgangspunktet ikke noen jeg har hatt sex med, bare fordi jeg har hatt sex med vedkommende. Gjennom et langt liv er det utrolig få jeg har måttet blokkere på sosiale medier og når det har skjedd har det vært en grunn for det. Har jeg blokkert deg, så er det fordi du har en aura av røde flagg og noen jeg absolutt ikke vil ha kontakt med. Dette er sikkert tilfelle for denne fyren også, så jeg foreslår at går videre i livet og får deg noen sunnere interesser.

Anonymkode: e678d...138

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Jentepånett skrev (1 time siden):

Ok. 

La vær? 

Ingen tvinger deg til å gi et intetsigende svar heller på en måte.. 

For en kommentar. 

La vær selv

Anonymkode: 371e3...8d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du må glemme han og gå videre siden han ikke er interessert og fordi han ikke var så grei heller.

Anonymkode: 60d6b...2cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når det er på det nivået at det er umulig å forstå hva du mener, så er det faktisk et poeng. Jeg har lest over teksten flere ganger og sliter fortsatt, men det virker som du har møtt en fyr som har behandlet deg som dritt og blokkert deg, men som du av en eller annen uforståelig grunn fortsatt vil ha kontakt med.

Jeg blokkerer i utgangspunktet ikke noen jeg har hatt sex med, bare fordi jeg har hatt sex med vedkommende. Gjennom et langt liv er det utrolig få jeg har måttet blokkere på sosiale medier og når det har skjedd har det vært en grunn for det. Har jeg blokkert deg, så er det fordi du har en aura av røde flagg og noen jeg absolutt ikke vil ha kontakt med. Dette er sikkert tilfelle for denne fyren også, så jeg foreslår at går videre i livet og får deg noen sunnere interesser.

Anonymkode: e678d...138

Men altså ærlig talt-virker som det er et helt sykt oppheng i rettskriving her inne-som egentlig ingen vinner på?? 

Poenget er jo ofc sosiokulturelle innspill, blokkering er noe alle opplever i en slik sammenheng, men jrg er ute etter disse gutta innspill tips og råd før man treffer dette punktet-smågodt som ingen har enda gitt noe verdt å kommentere på.. 

Kansje litt naiv tanke, men var verdt forsøket :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

La vær selv

Anonymkode: 371e3...8d4

For et baby svar-haha!! 

Herlig! 

I rest my case. 

Out. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke guttene du søker er her inne. Kanskje du bør prøve Reddit? 

Skrevet
Jentepånett skrev (3 timer siden):

Som andre sier, at når det er så uforståelig som det er i hovedinnlegget, så er det absolutt et poeng og absolutt en faktor som kan ha medvirket til at han blokkerte deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror ikke guttene du søker er her inne. Kanskje du bør prøve Reddit? 

Aldri hørt om. 

Men takk for et ordbeltig svar, nyders! 

Sjekker om jeg gidder bare.. Mest sannsynlig ikke, men dette svaret er best hittil! 

Glemt tråden egtl, dette var det verste stedet, lol! 

AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (Akkurat nå):

Som andre sier, at når det er så uforståelig som det er i hovedinnlegget, så er det absolutt et poeng og absolutt en faktor som kan ha medvirket til at han blokkerte deg. 

Herregud, selvfølgelig ikke, drt er jo kjempesært hvordan noe som egtl ikke engang trenger være tema, blir et hovedpunkt som ikke engang er halvparten så spennende engang! 

Tipper folk her inne er gamle,kjedelige og svarer uten evne til å forestille seg livet eller hendelser jrg snakker om, med en slik innlevelse-kjipe folk og kjip spinn, jeg mister helt interessen av å snakke, så samma det

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herregud, selvfølgelig ikke, drt er jo kjempesært hvordan noe som egtl ikke engang trenger være tema, blir et hovedpunkt som ikke engang er halvparten så spennende engang! 

Tipper folk her inne er gamle,kjedelige og svarer uten evne til å forestille seg livet eller hendelser jrg snakker om, med en slik innlevelse-kjipe folk og kjip spinn, jeg mister helt interessen av å snakke, så samma det

Hva mener du skal være et tema? Uansett - om du har blitt blokkert så lar du det gå og går videre. Han har signalisert veldig klart og tydelig at han ikke ønsker noen form for kontakt med deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: e6f94...65a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Aldri hørt om. 

Men takk for et ordbeltig svar, nyders! 

Sjekker om jeg gidder bare.. Mest sannsynlig ikke, men dette svaret er best hittil! 

Glemt tråden egtl, dette var det verste stedet, lol! 

Det er et mer populært sted uten at det er sånn kjempe aktivitet, tror bare at typen person du leter etter heller er der. Men muligens ikke. 

Om du søker på Reddit, så er det grupper der, ikke sånn som her. Siden er ikke norsk. 
Så søk Reddit Norge, ikke norske! Veldig viktig at det er Norge. Tror jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...