AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Vi har det veldig fint sammen, god kjemi, og er ferdig med barn. Barna våre er på samme alder, han startet sent. Men vil folk reagere siden han er 13 år eldre? Anonymkode: 69200...0ee
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Hvorfor er det relevant for deg hva andre skal tenke om det? Anonymkode: db995...c95 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar Nei, folk gir blaffen. Anonymkode: 20173...20e 5 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har det veldig fint sammen, god kjemi, og er ferdig med barn. Barna våre er på samme alder, han startet sent. Men vil folk reagere siden han er 13 år eldre? Anonymkode: 69200...0ee Ja, noen vil reagere på det, men hvem bryr seg? 🤗 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar Ikke når dere er godt opp i årene. Hadde du vært sent i tenårene eller tjueårene hadde det nok vært mer tabu. Anonymkode: d458f...7b5 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar #6 Skrevet 5. februar Ingen vil reagere på aldersforskjellen, nei. Dere er åpenbart jevnbyrdige her, selv om det er noen år imellom, og dere er i samme livsfase. Så tenker jeg i mitt stille sinn at 13 år fort er såpass at man vil kjenne på det når den ene antagelig går inn i alderdommen lenge før den andre. Men det har jeg ingenting med. Anonymkode: 7cd12...89f 8
AnonymBruker Skrevet 5. februar #7 Skrevet 5. februar Jeg hadde nok reagert og tenkt stakkars deg pg hvorfor du gidder, men mer enn det bryr jeg meg ikke om hvem andre dater. Anonymkode: f73db...7d9 8 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #8 Skrevet 5. februar Dere er ganske gamle begge to så tror ikke folk legger merke til det☺️ Anonymkode: c9549...4ed 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar #9 Skrevet 5. februar Hos oss er det motsatt! K 65, M 53. Sikkert noen som synes det er rart, men vi bryr oss ikke. Vi har det fint sammen, både mentalt og seksuelt. Anonymkode: 35afb...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar #10 Skrevet 5. februar De reagerer sikkert litt og en gang i blant, men at det for det meste ikke merkes så mye av. Anonymkode: b1260...458
AnonymBruker Skrevet 5. februar #11 Skrevet 5. februar 13 år er ikke så mye, men; Jeg tenker at du kan risikere å få en pleietrengende mann når du endelig blir pensjonist.... Anonymkode: 58001...904 2 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar #12 Skrevet 5. februar Ikke noe spesielt stor aldersforskjell lenger det vel? Anonymkode: 78b45...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #13 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Vi har det veldig fint sammen, god kjemi, og er ferdig med barn. Barna våre er på samme alder, han startet sent. Men vil folk reagere siden han er 13 år eldre? Anonymkode: 69200...0ee Nei, du er omtrent på samme alder som mannen. Anonymkode: a6ccd...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #14 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg hadde nok reagert og tenkt stakkars deg pg hvorfor du gidder, men mer enn det bryr jeg meg ikke om hvem andre dater. Anonymkode: f73db...7d9 Det handler vell ikke om å gidde? Det handler om kjærlighet. Jeg er 16 år yngre enn min mann og kunne aldri latt være å være kjæresten hans. Anonymkode: 8f4ef...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #15 Skrevet 5. februar Det der er jo ingen stor aldersforskjell... Anonymkode: 5ed6b...062 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #16 Skrevet 5. februar Mange vil selvfølgelig synes at det er litt rart at en kvinne i sin beste alder blir sammen med en mann som snart er pensjonist. Uansett kosthold, trening, gener osv., setter aldringen for alvor inn når man passerer 60. Gammelmannsplagene kommer langsomt krypende, eller brått og plutselig galopperende, og om få år er fyren ute av arbeidslivet (i reell forstand), mens du har mange år igjen. En aldersforskjell på dette nivået fungerer ofte bra når den ene 30 og den andre 43, men den dårlige begynner jo ofte når den eldste passerer 60. Dropp det så fort du kan. Anonymkode: f2506...038 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar #17 Skrevet 5. februar Begge er middelaldrende, så går nok fint. Anonymkode: 9a48d...290
AnonymBruker Skrevet 5. februar #19 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): 13 år er ikke så mye, men; Jeg tenker at du kan risikere å få en pleietrengende mann når du endelig blir pensjonist.... Anonymkode: 58001...904 Er i den situasjonen nå. Anbefales ikke Anonymkode: 4e4c7...b3b 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar #20 Skrevet 5. februar Tviler jeg på. Moren min har den aldersforskjellen til sin nye ektemann, det er aldri et tema, de er begge voksne mennesker. Anonymkode: a128b...5e0 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå