Gå til innhold

Ikke fått melding etter "helge date", antar dama ikke er interessert nok?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, 

møtt ei dame i helga. Sov over og ble en del sex. Snakket mye om det meste og fikk inntrykk av at hun hadde det hyggelig. Men ikke fått noe melding siden jeg dro på søndag, så da antar jeg hun innerst inne ikke er interessert nok? Fra tidligere erfaringer, så har jeg inntrykk av at hvis ei kvinne er veldig interessert, så vill man nesten utelukkende få en hyggelig melding relativt kjapt etter en slik "date"?

Ikke krise, er ikke super betatt eller noe, men usikker på om det er noe poeng å legge noe mer i det og skrive om vi skal møtes igjen!? Heller at det bare faser ut i stillhet, en at man får en "teit unnskyldning" om det ene eller andre. Hater slike avvisninger...

Anonymkode: e8e49...0f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

hei, 

møtt ei dame i helga. Sov over og ble en del sex. Snakket mye om det meste og fikk inntrykk av at hun hadde det hyggelig. Men ikke fått noe melding siden jeg dro på søndag, så da antar jeg hun innerst inne ikke er interessert nok? Fra tidligere erfaringer, så har jeg inntrykk av at hvis ei kvinne er veldig interessert, så vill man nesten utelukkende få en hyggelig melding relativt kjapt etter en slik "date"?

Ikke krise, er ikke super betatt eller noe, men usikker på om det er noe poeng å legge noe mer i det og skrive om vi skal møtes igjen!? Heller at det bare faser ut i stillhet, en at man får en "teit unnskyldning" om det ene eller andre. Hater slike avvisninger...

Siden du ikke er super betatt eller noe hva er greia da?

Anonymkode: 4ef69...0d5

• Liker 19
  • Nyttig 14
Skrevet

Det kan jo hende hun sitter å tenker det samme. Så send henne en melding du da.

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vits å stresse med henne. Du har spermet tha biatch, og drit i henne. Tipper det er en Gen Z hooker, eller? 

Anonymkode: 350d4...ac4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det hyggelig i helga. Si ifra hvis du har lyst til å møtes igjen 😊

Hyggelig og uten press,ghoster hun deg etter den,  så ghoster hun deg hvertfall ikke fordi du ikke har gjort noe

Anonymkode: 3dde2...c4c

• Liker 18
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med alle disse innleggene fra både menn og kvinner, som går til sengs med noen de håper liker dem, og så spør de kg istedenfor vedkommende?

Anonymkode: 8740e...0cd

• Liker 16
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

hei, 

Hun sitter og leser mettemarit - epstein eposter

Anonymkode: fb940...7ea

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

hei, 

Kanskje hun tenker det samme, at du ikke er interessert siden du ikke har sendt melding? I så fall er det jo synd om dere begge vil møtes igjen, men ingen sender den første meldingen.....

• Liker 23
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Hun har sikkert lyst at du skal sende melding først.

Anonymkode: 2ea8d...33d

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Send melding selv hvis du ikke allerede har gjort det…

Anonymkode: 8167c...b6a

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Herrefred mann, send henne melding først. Vær nå ørlite grann jeger og gentleman. 

Anonymkode: dd309...b19

• Liker 21
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

hei, 

Nei. 

Det er mannen som skal ta videre initiativ, dersom han faktisk er interessert. Og du kan like det så lite du vil, jeg kan like det så lite jeg vil, vi alle kan like det så lite vi vil, men dette er en datingregel verken menn eller kvinner enn så lenge kommer unna. Og så finnes det selvfølgelig unntak som beviser regelen, men dette er vel kanskje den mest inngrodde datingregelen som er. Så vi må bare bite det i oss fortsatt, kvinner som menn. 

Men du skriver at du ikke er særlig interessert, så da lar du bare være å sende melding og lar det dø ut. Ikke vits i å sende noe bare for å sjekke reaksjonen. 

Tipper at dersom du virkelig var supergira på henne så hadde du ikke klart å la være, så det at du ikke kjenner særlig behov for å ta kontakt bekrefter nok akkurat det du sier om at du ikke er kjempeinteressert i henne. 

Anonymkode: 9b24f...61b

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Er den andre tråden en kødd eller lager du en tråd for å sjekke om damer blir bedt om å sende melding?

Er det meningen vi skal legge merke til at du er en mann, ikke har sendt melding selv og samtidig ikke er betatt? Som mange i andre tråden tenker er grunnen til at en mann ikke sender melding og derfor dropper han isteden for å ta kontakt? 

Anonymkode: f14df...0b5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei. 

Det er mannen som skal ta videre initiativ, dersom han faktisk er interessert. Og du kan like det så lite du vil, jeg kan like det så lite jeg vil, vi alle kan like det så lite vi vil, men dette er en datingregel verken menn eller kvinner enn så lenge kommer unna. Og så finnes det selvfølgelig unntak som beviser regelen, men dette er vel kanskje den mest inngrodde datingregelen som er. Så vi må bare bite det i oss fortsatt, kvinner som menn. 

Men du skriver at du ikke er særlig interessert, så da lar du bare være å sende melding og lar det dø ut. Ikke vits i å sende noe bare for å sjekke reaksjonen. 

Tipper at dersom du virkelig var supergira på henne så hadde du ikke klart å la være, så det at du ikke kjenner særlig behov for å ta kontakt bekrefter nok akkurat det du sier om at du ikke er kjempeinteressert i henne. 

Anonymkode: 9b24f...61b

Som jeg skrev, fra tidligere erfaringer så vill ei dame nesten alltid skrive relativt kjapt hvis de er interessert nok. Jeg har da datet og møtt en del kvinner oppgjennom mitt voksne liv.Men så klart, mulig hun tenker det samme.

At jeg ikke er super betatt etter en date er vel ikke unormalt? Det betyr ikke at jeg er interessert i å møtes igjen og blir enda bedre kjent.

Men som sagt, hater slike avisninger som ofte består av div unnskyldninger(som kvinner er flinke til komme med når de prøver å avvise deg høflig). Vill ikke eksponere meg selv for det, så derfor kanskje best å heller bare leve med å ikke vite noe...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som jeg skrev, fra tidligere erfaringer så vill ei dame nesten alltid skrive relativt kjapt hvis de er interessert nok. Jeg har da datet og møtt en del kvinner oppgjennom mitt voksne liv.Men så klart, mulig hun tenker det samme.

At jeg ikke er super betatt etter en date er vel ikke unormalt? Det betyr ikke at jeg er interessert i å møtes igjen og blir enda bedre kjent.

Men som sagt, hater slike avisninger som ofte består av div unnskyldninger(som kvinner er flinke til komme med når de prøver å avvise deg høflig). Vill ikke eksponere meg selv for det, så derfor kanskje best å heller bare leve med å ikke vite noe...

Det indikerer at du ikke liker henne. Klarer dere å ha sex uten å føle noe, det er jo åpenbart nei?

Du kan trygt leve videre uten henne. Finn noen du liker, ikke kast bort tiden hennes, det finns flere sjøpølser i sjøen. Sorry, men du var bare et ligg og byr heller ikke på mer. 

Anonymkode: f14df...0b5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres litt ut som du er mer opptatt av å få bekreftelsen av at hun er interessert nok i deg. Altså at interessen ikke er henne.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres litt ut som du er mer opptatt av å få bekreftelsen av at hun er interessert nok i deg. Altså at interessen ikke er henne.

Og damer med litt erfaring vet dette og venter derfor på at mannen tar kontakt først og viser interesse fremfor å risikere en som bare jatter med fordi han liker oppmerksomheten.

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo ikke sendt melding. 

Anonymkode: 27b85...dfa

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hei, 

ONS kalles dette 

Anonymkode: f6c7c...357

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg er litt på gjerdet etter en date avventer jeg ofte og ser om han tar kontakt. Hører jeg ikke noe antar jeg at han heller ikke var supergira, og så lar jeg det bli med det.

Sender han melding med forslag om ny date gir jeg det kanskje en sjanse eller to til om han var en hyggelig fyr, men jeg ikke følte det var særlig kjemi. Ting kan jo endre seg. Har jeg landet på at jeg ikke ønsker en date til sier jeg ifra om jeg får melding. 

Har vi hatt sex og han blir stille antar jeg det ikke var det helt store. Om jeg selv likte sexen ville jeg nok tatt kontakt.

Anonymkode: f747c...be6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...