Serina.i Skrevet 29. januar #1 Skrevet 29. januar Klaaarer ikke unngå å provosere av folk på treningsenteret! Vet jo godt at jeg ikke kan styre andre, men klarer ikke la være å bli irritert over helt teite ting. Har opplevd tidligere, men mer nå på senteret jeg har startet, at folk hele veien kommer bort og forstyrrer midt i økta di og skal spørre hvor lenge en har igjen eller hvor mange sets en har igjen på apparatet. Forstår at folk spør men når det skjer på annen hver ting du gjør blir det bare utrolig plagsomt. Også opplevd folk som sitter ved siden av deg å venter til du blir ferdig på apparatet slik de kan gå etter. Blir helt stresset av det, føler jeg står i veien for alle andre og får ikke like mye utav treningsøkta, da jeg bare forter meg og får ikke gjort ting skikkelig. Er også plaget med store guttegjenger som absolutt skal trene sammen og står i klynger på samme apparatet i evigheter og ikke lar andre komme til. Prater høyt, hoier seg opp og lager mye utav seg. Har på støydempende AirPods, og forsøker å overse det men er det noe annet en kan gjøre eller forsøke tenke? Blir jo ikke bedre av at jeg irriterer meg over at jeg blir irritert av andre hahaha. Noen andre som blir fort irritert av slik? 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Skrevet 29. januar Jeg hadde ikke taklet det der. Hadde funnet andre tidspunkter å trene på for å se om det er mindre folk da Anonymkode: 55afd...29a 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Skrevet 29. januar Av den grunn drar jeg kun på gruppetimer. Da slipper jeg det stresset og ubehaget. Å løpe på mølle går jo greit, men skal jeg trene styrke er det gruppetimer som gjelder for min del. Anonymkode: 3eb76...77c 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Skrevet 29. januar Hvis du trener på ugunstige tider (f.eks. tidlig på morgenen), slipper du det der. Anonymkode: 91b8e...c71 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Skrevet 29. januar Serina.i skrev (3 timer siden): Klaaarer ikke unngå å provosere av folk på treningsenteret! Vet jo godt at jeg ikke kan styre andre, men klarer ikke la være å bli irritert over helt teite ting. Har opplevd tidligere, men mer nå på senteret jeg har startet, at folk hele veien kommer bort og forstyrrer midt i økta di og skal spørre hvor lenge en har igjen eller hvor mange sets en har igjen på apparatet. Forstår at folk spør men når det skjer på annen hver ting du gjør blir det bare utrolig plagsomt. Også opplevd folk som sitter ved siden av deg å venter til du blir ferdig på apparatet slik de kan gå etter. Blir helt stresset av det, føler jeg står i veien for alle andre og får ikke like mye utav treningsøkta, da jeg bare forter meg og får ikke gjort ting skikkelig. Er også plaget med store guttegjenger som absolutt skal trene sammen og står i klynger på samme apparatet i evigheter og ikke lar andre komme til. Prater høyt, hoier seg opp og lager mye utav seg. Har på støydempende AirPods, og forsøker å overse det men er det noe annet en kan gjøre eller forsøke tenke? Blir jo ikke bedre av at jeg irriterer meg over at jeg blir irritert av andre hahaha. Noen andre som blir fort irritert av slik? Hehe det er sikkert de samme som kjører tett inntil biler foran for å få dem til å kjøre fortere. Seff blir jeg irritert av slike !! I trafikken kjører jeg inntil for slike men herregud, de kanke forvente den samme servicen på treningssenter. Anonymkode: ea0ff...026 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Skrevet 29. januar Støydemping og musikk. Jeg irriterer meg mye jeg også, men prøver å stenge meg inne. Anonymkode: 9f8e9...d6f 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Skrevet 30. januar Nøkkelen her ts er å kunne gjøre alternative øvelser/apparat om noe er opptatt. Som trener omtrent samme muskel. Som gode gamle Arnold sa: "You must shock the muscle". Kroppen forventer hver gang du skal trene, åja du skal gjøre det og den. Det er vi forberedt på. Men gjør du den uventede øvelsen sjokkerer du kroppen og du får kjempe treningseffekt. Ser mange av de som trener på gymmet trener som roboter. Aldri avviker fra programmet og øvelsene. Veldig stucked i tankegang. Anonymkode: 1faed...f98
Lillemor_Meg Skrevet 2. februar #8 Skrevet 2. februar Serina.i skrev (På 29.1.2026 den 11.01): Klaaarer ikke unngå å provosere av folk på treningsenteret! Vet jo godt at jeg ikke kan styre andre, men klarer ikke la være å bli irritert over helt teite ting. Har opplevd tidligere, men mer nå på senteret jeg har startet, at folk hele veien kommer bort og forstyrrer midt i økta di og skal spørre hvor lenge en har igjen eller hvor mange sets en har igjen på apparatet. Forstår at folk spør men når det skjer på annen hver ting du gjør blir det bare utrolig plagsomt. Også opplevd folk som sitter ved siden av deg å venter til du blir ferdig på apparatet slik de kan gå etter. Blir helt stresset av det, føler jeg står i veien for alle andre og får ikke like mye utav treningsøkta, da jeg bare forter meg og får ikke gjort ting skikkelig. Er også plaget med store guttegjenger som absolutt skal trene sammen og står i klynger på samme apparatet i evigheter og ikke lar andre komme til. Prater høyt, hoier seg opp og lager mye utav seg. Har på støydempende AirPods, og forsøker å overse det men er det noe annet en kan gjøre eller forsøke tenke? Blir jo ikke bedre av at jeg irriterer meg over at jeg blir irritert av andre hahaha. Noen andre som blir fort irritert av slik? Jeg bruker å tilby de som venter å gå i mellom settene mine. Takker de nei, som de fleste gjør, er det deres problem, ikke mitt Jeg bruker den tiden jeg trenger, ca 5 minutter per apparat, og lar meg ikke presse til å bli raskere ferdig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 29.1.2026 den 14.05): Hvis du trener på ugunstige tider (f.eks. tidlig på morgenen), slipper du det der. Anonymkode: 91b8e...c71 Nja... 😅 Jeg trener noen ganger tidlig, eller på formiddagen, da kan ofte pensjonistene være litt utfordrende 😂 Mange av de er der mye pga det sosiale, og kan finne på å okkupere en maskin hvor de tar et sett (30 sekunder) og deretter prater med kameraten (5 minutter...) før de tar neste sett... 😅 De kan også finne på å ta initiativ til en liten prat mens jeg selv er midt i et sett, eller på mølla, til og med. 😅 Anonymkode: f72f8...00d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå