AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar har tidvis litt svake smerter foran på legg. Hadde dette for noen år siden, men husker ikke helt hvordan det kjentes ut i starten da... Jeg løper ca 2 ganger i uka nå, noen ganger 3. trener også styrke 1-2 ganger i uka og husker også på leggene. Tar blant annet tåhev med eller uten vekter. Beinpress, utfall, men ikke hver gang jeg tar utfall) og andre mer generelle styrke øvelser. Hva annet kan jeg nå gjøre for at det ikke blir værre? orker ikke å måtte kutte ned nå når jeg endelig har fått sansen og kommet så godt i gang med løpingen... Løper på mølle nå, gruppetimer. Før vinteren løp jeg ute. Har løpt ca et år til sammen så er ikke at jeg nettopp har startet heller og ikke økt noe spesielt på lengden heller på en god stund. Anonymkode: 9011f...b27
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Skrevet 1. februar Jeg fikk selv tips om å dusje føttene i skiftevis veldig kaldt og veldig varmt vann, og gjør dette hver gang jeg mistanker at en betennelse er på vei. Anonymkode: e3c40...619
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå