Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #1 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Nokon som veit kva paraphernalia betyr? .. og i samme slangen, kva tyder "the divine"? Endret 5. april 2006 av veslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. april 2006 #2 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Jeg syns denne lille snutten beskriver ordet "paraphernalia" på en grei måte. "The divine" betyr vel, såvidt jeg vet, den gudommelige. Endret 5. april 2006 av Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #3 Del Skrevet 5. april 2006 paraphernalia= kones særeie, personlig utstyr, smykker, tilbehør utstyr remedier, pargas The divine= geistlig, teolog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #4 Del Skrevet 5. april 2006 Åhr, koffor må eg vere så dårleg i engelsk... Takk for at du prøvde å hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #5 Del Skrevet 5. april 2006 Åhr, koffor må eg vere så dårleg i engelsk... Takk for at du prøvde å hjelpe.. ← Det kommer seg med trening, og en skikkelig ordbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #6 Del Skrevet 5. april 2006 paraphernalia= kones særeie, personlig utstyr, smykker, tilbehør utstyr remedier, pargas The divine= geistlig, teolog ← Takk for hjelp og gode råd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #7 Del Skrevet 5. april 2006 Takk for hjelp og gode råd!! ← Ikke noe prob, jeg sitter jo her likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå